TicketBAI bidezko fakturazioa dagoeneko beharrezkoa da Arabako autonomoentzat eta eskualde bakoitzak inplantazio erritmo desberdinak izango dituen arren, laster iritsiko da Euskal Autonomi Erkidego osora. Fakturazio elektroniko sistema berri honen helburua iruzur fiskala eta fakturazio bikoitza bezalakoekin beste egitea da. Gehiago ezagutu nahi duzu? Hurrengo eus-COMMERCE post honetan prozedimentu berri honi buruz dena kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Gaur egun, retail merkataritza digitalizaziorako eboluzio momentuan aurkitzen da. Eta, nahiz eta enpresa askok dagoeneko jauzi hau eman duten, kontsumitzaileak ez dira erosi ahal den leku batekin konformatzen. Esperientzia pertsonalizatuak nahi eta bilatzen dituzte. Hemen hartzen du garrantzia Retail Mediak. Gehiago jakin nahi duzu? Hurrengo eus-COMMERCE postean arlo berri honi burz jakin behar duzun guztia azaltzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Merkataritza elektronikoak, teknologiaren garapenak eta konponbide inklusiboek ETEen ekintzailetza eta berrikuntza baldintzak hobetu eta garatzera bultzatu dituzte ekonomia digitalaren arloan. Testuinguru honetan, kontsumitzaile gero eta digitalago batek bultzatuta, txartel bidezko erosketa aukera ordainketa mota erakargarria bihurtu da behar hauei erantzuna emateko. Gehiago jakin nahi duzu? Hurrengo eus-COMMERCE-ko albistean inplementazio hauen abantailak kontatzen dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Google cookie gabeko eskema berriaren ezarpena iragarri du 2023rako. Hala ere berripen hau 2024ra arte atzeratuko da. Google-n aldetik aldaketa honek erronka handia suposatuko du marka eta enpresa ezberdinentzat. eus-COMMERCEn gai honi buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Influencerren marketina azkeneko urteetan hazkunde handienetarikoa bizi izan duen marketin teknika da. Baina, zein norabide hartzen ari da influencerren marketina?
eus-COMMERCE-n influencerren marketinari buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
2022a bukatzen ari gara eta 2023ko plangintza estrategikoa diseinatzen hasteko unea iritsi da. Egungo testuinguruan, markak haien marketin aurrekontuak modu eraginkorrean zehazten saiatzen ari dira, baina erronka daukagun inbertsioarekin helburuak lortzean datza. Influencerrak markek haien bezerogaiekin konektatzeko, ikusgaitasuna eta sinesgarritasuna areagotzeko marketin tresna oso indartsua bihurtu dira, salmentak ere areagotuz.
Hala ere, diziplina berri samar hau dagoeneko heldutasun egoeran aurkitzen da, askok bere amaiera ere ikusten baitute. Hala ere, egia da egunez egun marken eta haien publikoen arteko kanal garrantzitsua dela. Covid-a dela eta bizi izandako larrialdiaren ondoren, TikTok bezalako plataformen eta influencerren eta marken arteko kolaborazio berrien hazkundea bizi genuen. Konfinamenduan zehar sortutako beharrei irteera emateko sortu ziren, marken arteko desberdintasuna ezartzeko aukera berri bat eskainiz.
Kontsumo ohiturak etengabeko aldaketa prozesuan daude. 2021an garai berria, hibridoa, hasi zen bezala, 2022an esperientzia inmersiboek gero eta adierazgarritasun handiagoa hartuko dute. Hurrengo eus-COMMERCE postean egungo kontsumitzailearen berri emango dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Marketin digitala gaur egun haztea nahi duen edozein enpresak ukatu ezin duen estrategia da. Gero eta enpresa gehiagok lortzen dituzte haien helburuak online kanal eta tresnak (Internet) modu estrategikoan erabiliz.
Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean zure enpresa indartzeko hainbat tresna ematen dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Canvak hileko 100 milioi erabiltzaile aktiboren kopurura iritsi berri delaren berri eman du Visual Worksuite aurkeztu ondoren. Berripen honek Canva erabiltzeko erraza den diseinu grafiko tresna bat baino askoz gehiago bihurtzen du.
Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean berri honen alderdi nabarmenak aurkeztuko dizkizugu. Jarraitu irakurtzen eta adi egon!
Merkataritza elektronikoaren etengabeko hazkundeak nahitaez sortzen ditu jarduera ez iraunkorgarriak. Iraunkorgarri izatea hain dago modan, batzutan ahaztu egiten zaigula. Hala ere, ezinbesteko helburua da edozein enpresarentzat.
eus-COMMERCE-n zure ecommerce-a iraunkorgarria bihurtzako gakoak ematen dizkizugu. Bisita ezazu gure webgunea eta ezagutu berri guztiak!
Youtub-ek identifikatzaileetan oinarritutako funtzio berri bat ezarri berri du, erabiltzaileek jarraitzaileak haien profiletara bideratzea ahalbidetuko duena.
Hurrengo eus-COMMERCE-ko berria Youtube-ko funtzio berri honen erabilera azalduko dizugu. Jarraitu irakurtzen!
BeReal aplikazio berri bat da, 2022ko udan zehar 53 milioi deskarga lortu dituena, nahiz eta %9ak bakarrik erabiltzen duen egunero. App honek arreta deitu du filtro gabeko benetakotasunaren aldeko kontzeptuagatik. Dudarik gabe, aplikazio frantzes honek ospea lortu du, baina denbora beharko du ezartzeko.
eus-COMMERCEko post honetan BeReal-i buruz jakin beharreko guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Engagement gehien sortzen duen sare soziala Facebook da. Gainera pertsonek eta enpresek gehien erabiltzen duten sare soziala da. Plataforma bikaina da zure marketplace estrategientzat eta salmentak areagotzeko. Gehiago jakin hai duzu?
Hurrengo eus-COMMERCE postean Facebooken bidez zure negozioa nola indartu kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Email marketina teknika eraginkor eta ekonomikoenetarikoa da zure bezerogai kopurua handitzeko, baina hau lortzeko beharrezkoa da plangintza on bat.
Hurrengo eus-COMMERCE postean emaitza hobeak lortzeko gakoak emango dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Zure webgunean "guri buruz" izeneko atala daukazu? Ecommerce gehienetan gutxien lantzen den orrialdetariko bat da, nahiz eta zure publikoari eta bezero potentzialei zure burua aurkezteko atalik garrantzitsuenetarikoa den. Hurrengo eus-COMMERCE albistean ahokku batzuk emango dizkizuegu orrialde hau hobetzeko. Irakurri adi!
Gaur egun TikTok hazkunde handiena duen sare soziala da, orduak pasa ditzakezu scrolleatzen konturatu gabe. Baliteke TikTok erabiltzen zabiltzan momenturen baten, bideo bat ezabatu izana konturatu gabe, edo zure bideoa zure profiletik desagertu izana.
eus-COMMERCE post honetan hainbat irtenbide emango dizkizugu. Jarraitu irakurtzen eta jakin ezazu!
SEO, Google edo Safari bezalako bilatzaileentzako online kanalen optimizazioa marketin digitalaren alderdi garrantzitsuenetako bat da. Izan ere, gure kanalen posizionamendua optimizatuta dagoela ziurtatzeak ikusgarritasuna handitzen laguntzen digu, eta, ondorioz, egunero Internet erabiltzen duten erabiltzaileengan eragin handiagoa izaten.
Googlek etengabe izaten dituen eguneratzeek eta aldaketek etengabe eskatzen dute politika horiek gure kanalen optimizazioan nola eragiten duten jakiteko eta eguneratuta egoteko beharra. Eus-COMMERCEk zure online presentzia hobetzeko aholku batzuk ematen dizkizu.
Vista enpresak ikerketa bat kaleratu berri du, marka-irudiak erabiltzailearengan duen eraginari buruz argia emateko, sare sozialetan arreta berezia jarriz. Ikerketa honek eragin duen aurkikuntzarik zirraragarrienetako bat 10 erabiltzailetik 8k sareetan erakusten zaizkion iragarkietan klik egitea da. Horrek erakusten du sare sozialetako publizitatea gure marka ezagutarazteko modu bikaina dela, zalantzarik gabe. Eus-COMMERCEn publizitate-modu berri horri ahalik eta etekin handiena ateratzeko pistak ematen dizkizugu.
Sare sozialetako gure profiletan aktiboak izatea ezinbestekoa da interneten jarraitzaile eta bezeroen komunitate egonkor bat ezarri nahi badugu. Alderdi garrantzitsuenetako bat irismena da, metrika horrek aukera ematen baitigu gure sareetako argitalpenen bidez zenbat pertsonari eragiten diogun neurtzeko.
Horregatik, irismena maximizatzeko eta ahalik eta erabiltzaile gehienengana iristeko, beharrezkoa da edukia sareetara igotzen dugun eguna eta ordua kontuan hartzea. Eus-COMMERCEk zure sareak optimizatzeko eta ahalik eta probetxu handiena ateratzeko pista batzuk ematen dizkizu.
E-mail marketina marketin-teknika bat da, posta elektronikoko kanpainen bidez salmentak sortzean oinarritzen dena. Kanpaina horien helburua zure harpidedunen datuak lortu ondoren, erosketa-prozesua amaitzen duten bezero bihurtzea da. Horretarako, urrats batzuk jarraitu behar dira, eus-COMMERCE-n bidez argituko dizkizugunak.
Posta elektronikoa masiboki erabiltzen den tresna denez, harpidedun-kuota oso handia lor dezakegu. Gainera, mezu elektroniko bera duten erabiltzaile kopuru handi batengana iristeko modu bat da. Horrek esan nahi du beste plataforma batzuek baino bihurtze-tasa handiagoa dagoela, hala nola sare sozialek. Kanal oso errentagarria ere bada, eta bere kostua tradizionalagoak diren beste bide batzuk baino baxuagoa da, hala nola irratia edo prentsa idatzia.
SEO estrategia optimizatu bat izatea ezinbestekoa da gure e-commerce-aren arrakasta ziurtatzeko. Izan ere, gero eta lehiakorragoa da ingurune digitala, gero eta pertsona gehiagok baitute prestakuntza eta kualifikazio handiagoa.
SEO, Google bezalako bilatzaileentzako optimizazioa, sarean presentzia duen edozein negoziotarako ezaguna den termino bat da. Izan ere, gure ecommerce-ak Interneten duen posizionamendu organikoak aukera ematen digu bezero gehiago erakartzeko eta merkatuan dugun lehiakortasuna hobetzeko.
Eus-COMMERCEn ezin hobeto ezagutzen dugu SEO estrategia eraginkor baten garrantzia; horregatik, estrategia sortzeko eta zure negozioan ezartzeko behar dituzun gako guztiak ematen dizkizugu.
Bezeroak orgatxoa uzteko arrazoiak hainbat izan daitezke. Hona hemen adibide batzuk:
- Erabiltzaileen % 49k orgatxoa utzi zuen, gehitutako kostuak handiegiak zirelako (bidalketa-gastuak, tasak).
- % 24k web-atariak erosketa egiteko kontu bat sortzea eskatzen ziolako.
- % 18k nabarmendu zuten erosketa-prozesua luzeegia eta korapilatsuegia zela.
- Erosle posibleen % 17k geldiarazi egin zuten, ecommerce-ak ez zielako konfiantzarik ematen kreditu-txartelaren datuak iraultzeko.
- Beste % 17 gelditu egin zen, ezin izan baitzuen produktuaren azken kostua hasieratik kalkulatu.
Horregatik, eus-COMMERCEn tip batzuk ematen dizkizugu horrelakorik ez gerta dadin eta salmenta gehiago sortzen jarrai dezazun. Zure negoziorako aukerarik onena zein den baloratzen lagunduko dizugu.
Mugikorra da orain zorro berria. Teknologiaren bilakaerak aukera ematen digu dena telefono mugikorrean integratuta edukitzeko eta hamarnaka utilitate eskura izateko.
Bizum partikularren artean dirua bidaltzeko sistema bat da, banku-transferentziaren alternatiba bat. Era berean, plataforma ezin hobea da saltoki fisikoetan, online dendetan eta askoz ere gehiagotan mugikor bidez ordaintzeko!
Eus-COMMERCEn uste dugu garrantzitsua litzatekeela negozio orok ulertzea zein garrantzitsua den ordainketa bizum bidez integratzea, eta post honetan horri buruz hitz egingo dugu.
Bizum denbora errealeko ordainketen irtenbide berria da, eta mota guztietako ordainketak modu erraz, eroso eta seguruan egiteko aukera ematen du, zure lagunei ordaintzeko, saltokietan eta online dendetan erosteko. Gaur egun, Bizumek 34.900 online saltoki onartzen ditu, iazko ekainean baino ia bi aldiz gehiago, eta 2021eko amaieran baino 8.200 saltoki gehiago daude atxikita.
Erabiltzaileek 22 bizum segundoko egin zituzten batez beste 2022ko lehen seihilekoan, 20,8 milioitik gora guztira, % 26,06ko hazkundea 2021eko uztailarekin alderatuta.
Merkataritza elektronikoa abiadura ikaragarrian ari da aurrera egiten horretara bultzatzen duten zirkunstantziek eraginda, bizi izandako osasun-krisia edo aurrerapen teknologikoak besteak beste . Merkataritza elektronikoaren etorkizuna ulertzeko, funtsezkoa da hura definituko duten merkatu-joerak ulertzea, izan ere ere, erosketa fisikoa ordezkatuko baitu eta abantaila asko eskaintzen dizkie saltokiei hazten jarraitzeko.
Eus-COMMERCEn mundu digitalaren joerei buruzko informazioa ematen dizugu. Segi irakurtzen gehiago jakiteko!
MERCE Frogatuta dago doako bidalketa duten eskaerak egiteak asko indartzen dituela online denda baten salmentak, sektorea edo produktua edozein dela ere. Kontsumitzaileen % 93k Internet bidez erosten jarraitzen dute, bilaketa-bide nagusia izaten jarraitzen baitu. Bezeroek nahiago dituzte doako bidalketa-gastuak beste edozein deskontu-modu baino, baina, tamalez, hori ez da saltoki guztiek onar dezaketen gastua.
Argi dago bidalketa-kostu handiegiek edo ustekabekoen salmentak zure e-commerce-a erortzea eragin dezaketela, erosketa bat ez amaitzeko lehenengo arrazoia baitira. Horregatik, bidalketa guztiz doakoa eskaintzea oso aukera deigarria izaten da bezeroentzat, beti ere zure produktuak handiak, bolumen handikoa edo astunak badira.
Horregatik, eus-COMMERCEn jarraitu beharreko jarraibideak emago dizkizugu, salmenta gehiago eragingo dizkizun eta kosturik gabeko bidalketa baloratzeko aukera emango dizun ecommerce baterako trantsizioa hasi nahi baduzu. Zure negoziorako aukerarik onena zein den baloratzen lagunduko dizugu.
TikTok azken 3 urteetan etengabe hazi den sare soziala da. Aplikazio honek 3-15 segundoko edo 30-60 segundoko bideo laburrak sortu eta partekatzeko aukera ematen dizu. Profil pertsonal edo pribatuetarako ez ezik, marketin-tresna oso indartsua ere bada enpresa eta markentzat.
Oso garrantzitsua da joera guztien berri izatea eta audientziaren gustuko edukia sortzea.
Agian kontu bat sortu berri duzu eta ez dakizu zer eduki igo edo ez dakizu nola bultzatu zure argitalpenen kalitatea eta horrela denbora aurreztu.
Eus-COMMERCEn sare sozial hau erabiltzen lagundu nahi dizugu, eta horretarako, zure argitalpenen bidez lehiakideetatik bereizteko ideiak bildu ditugu zerrenda batean, zure marka ezagutarazteko, hazteko eta zure komunitatea inplikatzeko.