Inbertsio digitala %14,2-ra arte hazi da
Pandemiak krisi sanitarioa, soziala eta ekonomikoa eragin du, eta zuzeneko eragina izan du enpresetan. Enpresek pandemiaren testuingurura egokitu eta kostuak murriztu behar izan dituzte. Hala ere, susperraldi ekonomikoaren lehen faseetara hurbiltzen ari gara, eta hori publizitate-inbertsioan islatu da, zehatzago publizitate digitalean.
Infoadexek 2022ko Espainiako Inbertsio Publizitarioaren Azterlana aurkeztu du. Bertan, COVID 19ak eragindako ezegonkortasun-aldi baten ondoren publizitate-inbertsioaren susperraldiaren hasiera aurreikusten hasi da. Ildo horretan, publizitate-inbertsioak 11.601,9 milioi eurora iristea lortu zuen 2021ean, % 7,8 gehiago 2020an aldi berarekin alderatuta. Horrela, publizitate-inbertsioa pandemiaren 13.09 datuetara hurbiltzen hasi da.
Inbertsio digitala hirugarren urtez jarraian lehen postuan dago kontrolatutako bitartekoen barruan (lehen ohiko bitartekoak esaten zitzaien), 2021ean % 14,2ko hazkundearekin, eta 2019arekin alderatuta bilakaera positiboa izan duen kontrolatutako bitarteko bakarra da. Horrela, publizitate-inbertsioa 2.482,2 milioi eurora igo da, eta 2020an 2.174,3 milioi eurokoa izan da.
Arlo digitalaren ehuneko hori inbertsioaren % 45,6 izan zen 2021ean, kontrolatutako hedabideen barruan; ondoren telebista dago, inbertsioaren % 32,6rekin (1.776,2 milioi euro), 2020an baino % 8,3 gehiago. Ondoren, irratia (415,4 milioi), egunerokoak (335,9 milioi), kanpokoa (289,6 milioi), zinema (12,5 milioi) eta igandekoak (9 milioi) daude.
Influencers-etan inbertsioa % 23,9 hazi da
Enpresak jabetzen hasiak dira oso garrantzitsua dela sustapen-bide berrietan inbertitzea eta kontsumo-modu berrietara egokitzea, eta aldaketa hori areagotu egin da pandemiaren ondorioz. Hain zuzen ere, influencers arloak 93,7 milioi euroko inbertsioa jaso zuen 2021ean, hau da, % 23,9ko hazkundea 2020arekin alderatuta, eta % 51,1ekoa 2019arekin alderatuta. Horrela, bilakaera positiboena izan duen taldea da zenbatetsitako hedabideen taldea osatzen duten 16en artean, eta Branded Content dago ondoren, % 14,6ko igoerarekin 2019ko aldi berarekin alderatuta.
COVID-19ak kontsumitzaileen portaera aldatu du, pertsonak askoz digitalagoak bihurtu baitira. Enpresek erabiltzaileen kontsumo-modu berrietara egokitu behar dute, eta kontsumitzaile gehien erakartzen dituzten bitartekoetan inbertitu.
Iturriak:
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/