Online erosketen etorkizuna

El-futuro-de-las-compras-online_eus-COMMERCE-2

COVID-19ak eragindako pandemiaren ondorioz ezarritako konfinamendua dela eta, enpresak eta erosleak eraldatu egin dira. Aldaketa nabarmenetako bat izan da online erosten hasi diren erabiltzaileen kopuruak gora egin duela nabarmen, eta, ondorioz, e-commercek kontsumitzaileen beharrak asetzeko ateak zabaldu dituztela. Online erosketen etorkizuna pixka bat gehiago ezagutzeko, Adobek fenomeno hori eta etorkizunean izango duen proiekzioa aztertzen duen ikerketa bat aurkeztu du. 

Ikerketa 2021eko urrian egin zen, eta bertan EMEAko (Europa, Ekialde Hurbila, Afrika) 9565 kontsumitzailek hartu zuten parte, azken urtean online erosketak egin baitzituzten. Urtebetez baino gehiagoz ia online erosketak egitean, kontsumitzaileak konturatu dira modalitate horrek eskaintzen duen azkartasunaz eta erosotasunaz. Peter Bell UKI enpresa marketineko eta EMEA marketin komertzialeko zuzendari nagusiak azaldu duenez, orain askoz ere jende gehiago nahi dute.

Ikerketak azken urteko erosketa-joera berriak berresten ditu. Inkestatuen % 44k produktu edo zerbitzuren bat erosi die online aurretik erosi ez zuten txikizkariei. Halaber, % 56k diote merkataritza elektronikoko dendekiko interakzio digitalek zuzenean eragiten diotela erabiltzaile gisa duten esperientziari, denda fisiko batean erosten dutenean baino gehiago. Datu horiek ebidentziak ematen dituzte bezeroarentzako arreta-zerbitzuak erabiltzaile gogobetegarrien esperientziak sortzeko duen garrantziari buruz.

Kontsumitzaileek Internet bidez erostea nahiago dute denda fisikoetan erosi beharrean, arrazoi nagusiak hauek dira: denbora falta ( % 59), erraztasuna ( % 54) eta produktua oso eskatua dagoelako ustea ( % 48). Horrela, online erosketan ibilbide hibridoa egiten duten erabiltzaileak ere aurkitzen ditugu; % 38k online produktuak eskatu dituztela ziurtatzen dute, ondoren denda fisikoan azkar eta erraz jasotzeko, «Click and Collect» aukeraren bidez. 

Smartphone-a, gure ondasunik preziatuena 

Enpresek esperientzia egokiak eskaini ahal izateko, saltokiek jakin behar dute zer alderdi hartzen dituzten kontuan gehien kontsumitzaileek denda bat edo bestea aukeratzerakoan. Txostenaren arabera, inkestatuen % 78k smartphonea erabili du Internet bidez erosteko, eta % 64k ordenagailua. Datu horiek erakusten dute garrantzitsua dela eCommerce mobile frendly bat izatea eta gailu mugikorren bidezko erosketa-esperientzia lehenestea. Gainera, erosle horien % 38k dendako aplikazioaren bidez erosi dute, eta % 30ek, berriz, webgunetik.

Kontsumitzaileek Internet bidezko erosketekin erosoago dauden heinean, erosten dituzten produktuen batez besteko prezioa ere handituz doa. Erdiak baino gehiago ( % 51) pozik daude Internet bidezko erosketa garestiak egiteagatik. Online erosketen eskaria handitzen den heinean, merkatariek aukera dute hazkundea bultzatzeko eta kontsumitzaileen gozagarri diren erosketa-esperientziak eskaintzeko. Baina nola lortu erosleen gozamena? Adobe EMEAren txostenaren arabera, gakoa prezio argiak, produktuaren deskribapen zuzenak eta kalitate handiko irudiak dira.

eus-COMMERCEn zure saltokiak kontsumitzaileen behar berriei erantzuteko behar dituen hobekuntzak ezartzen lagunduko dizugu.


Iturriak

Marketing4ecommerce

Adobe 

TikTok-ek "storie-ak" sartzen ditu bere plataforma...
Zure itzulketak kudeatzeko aholkuak

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/