Nola lortu kontsumitzaile digitalak markaz ez aldatzerik

fidelizacion-consumidor

Merkataritza digitalaren gorakadak aurrekaririk gabeko aukera eta posibilitate ugari ekarri ditu. Eskaintza hain zabala da, ezen gero eta zailagoa baita kontsumitzaileak marka bati leial eustea eta sarean dauden antzeko ezaugarriak dituzten beste batzuei erakartzea ez uztea. Zer egin dezake saltoki batek honen aurrean? eus-COMMERCE-n gakoak emango dizkizugu.

Hainbat faktorek eragiten dute bezeroaren aldaketa horretan. Inriver enpresak ikerketa bat egin berri du hainbat herrialdetan joera horren arrazoiak aztertzen saiatzeko. Stock falta da nabarmentzen den arrazoietako bat. Kontsumitzaile gehienek onartzen dute produktu bat eskura ez izatea marka aldatzeko pisuzko arrazoia dela. Eus-COMMERCEn jada hitz egin dugu optimizazio-teknikez, hala nola fulfillment-az, gure biltegia eraginkortasun handienarekin kudeatzen dugula ziurtatzeko.

Askok webgunearen dekorazio-elementutzat hartzen dituzte produktuen deskribapenak, baina, egia esan, funtsezko elementua dira bezeroa erakartzeko. Erosleak produktu baten xehetasunak argi, zehatz eta erraz ulertzeko moduan ikusi behar ditu. Beraz, alderdi hori ez dugu alde batera utzi behar gure webgunean, erabiltzaileen % 69k produktu bat erosteari utzi baitio kalitate eskaseko deskribapen baten ondorioz.

Mediapostek beste faktore batzuk azaleratzen dituen ikerketa bat egin du estatu mailan. Parte-hartzaile gehienek diote prezioa dela marka aldatzerakoan gehien eragiten dien arrazoia. Antzeko ezaugarriak dituen produktu baten prezio baxuagoak marka aldatzera bultzatzen du erabiltzailea; hori bai, produktuarekin izandako esperientzia ona ez bada, litekeena da bezeroa aurreko markara itzultzea.

Nola fidelizatu gure bezeroak  

Nola lortuko dugu gure erosleak fidelizatzea? Arestian aipatutako puntuei arreta jartzeaz gain, merkatariek hainbat aukera dituzte. Lehiaketa eta deskontu bereziak dira aukerarik onena, bezeroa erakartzeko orduan eraginkorrenak baitira. Fideltasun-klubak izenekoak ere indarrez sartzen hasi dira, alta ematea erabakitzen duten bezeroei promozio bereziak eskaintzen dizkietelako.

Baliteke merkatu digitala gero eta zabalagoa izatea, baina bezeroak gugan konfiantza izaten jarraitzeko modu asko daude oraindik. eus-COMMERCEn tokiko merkataritzaren digitalizazioa babesten dugu, behar duten bultzada emateko irtenbideak eta baliabideak eskainiz.

Iturriak

2022ko ordainketa modu joerak
E-commerce-aren etorkizuna erabakiko duten gakoak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/