Marketin digitala etengabe aldatzen ari den panoraman, goraka ari diren bi indar industriaren etorkizunari forma ematera bideratuta daude: Z Belaunaldia eta Adimen Artifizial Sortzailea (IA). Teknologiak markak entzuleekin komunikatzeko modua aldatzen jarraitzen duen heinean, bi elementu horien arteko elkarreragina erabakigarria izango da datozen urteetan marketin digitalaren norabidea zehazteko.
eus-COMMERCE-en post honetan, marketin digitalaren etorkizunaz hitz egingo dizugu: Z belaunaldia eta adimen artifiziala abangoardian.
Merkataritza elektronikoaren gorakadan, gero eta jende gehiago tentatzen da erosketak online egitera, batez ere jantziak direnean. Hala ere, zalantza sortzen da produktua espero dutena izango den ala behar bezala egokituko den. Pozik ez egoteko, erabiltzaile askok "bracketing" izeneko praktika erabiltzen dute. Artikulu honetan, bracketinga zer den, jendeak zergatik egiten duen eta eCommerce delakoen kostuei zein ingurumenari nola eragiten dien aztertuko dugu.
Bracketing-a erosleentzat irtenbide egokia izan daitekeen arren, inplikazio garrantzitsuak ditu eCommerce-entzat eta ingurumenarentzat; eus-COMMERCE-en post honetan azalduko dizugu.
Sare sozialek munduarekin elkarreragiteko modua irauli dute, eta 2023. urteak marketinaren eta merkataritza-estrategien industriari forma ematen ari zaizkion joera multzo bat dakar berekin. Sare Sozialetako Joerei buruzko txostenak, HubSpot-ek Brandwatch Consumer Research-ekin lankidetzan egindakoak, aurten sare sozialen norabidea markatuko duten 7 joera garrantzitsuenak nabarmentzen ditu.
eus-COMMERCE-en post honetan 2023ko sare sozialetako 7 joera garrantzitsuenak zeintzuk diren kontatuko dizugu.
Negozioen mundu lehiakorrean, lehiaren ikerketa eta jarraipena funtsezkoa da enpresen arrakastarako.
Lan egiten duten lehia-ingurunea ezagutzea funtsezkoa da zuzeneko eta zeharkako lehiakideak zein diren eta enpresarekiko duten jarrera ulertzeko. Informazio horrek merkatuaren ikuspegi osatuagoa ematen du, eta marketin-estrategiari buruzko erabaki informatuak hartzea ahalbidetzen du.
eus-COMMERCE-en post honetan, lehia ikertzeko eta zure marketin-estrategia indartzeko funtsezko 10 gakoak zeintzuk diren azalduko dizugu.
neurkErabiltzailearen portaeran oinarritutako datuak funtsezko tresna bihurtu dira bezero eta erabiltzaileak hobeto ulertu nahi dituzten enpresa eta erakundeentzat; kontsumitzailearen esperientzia salmenta bihurtzeko asmoz.
eus-COMMERCE-en post honetan zure ecommerce-eko bezeroen esperientzia hobetzeko 4 gako neurkera erakutsiko dizkizugu
Marketin-estrategia bat eraginkortasunez planifikatu, gauzatu eta ebaluatu ahal izateko, funtsezkoa da marketin-kanpaina bat zer den eta zer dakarren argi ulertzea. Horrek gure proiektuak bultzatzeko beharrezkoak diren ezagutzak eta tresnak emango dizkigu.
eus-COMMERCE-en post honetan marketin kanpaina bat zertan datzan kontatuko dizugu.
Merkataritza-arloan, salmenta-eragozpenak bezero potentzialek produktu edo zerbitzu bat ez erosteko aurkezten dituzten arrazoiak edo argudioak dira. Objekzio horiek hainbat motatakoak izan daitezke: prezioa, kalitatea, lehia, denbora, beharra, etab.
eus-COMMERCE-en post honetan merkataritza-eragozpenek merkataritza-estrategian nola eragiten duten azalduko dizugu.
Omnikanalitatea funtsezkoa da gaur egungo enpresa-munduan, batez ere marketinean eta bezeroarentzako arretan. Hainbat kanal eta komunikabide integratzea eta koordinatzea da, edozein kanal erabilita ere, bezeroei esperientzia arina eta koherentea eskaintzeko.
eus-COMMERCE post honetan logistikak arlo honetan duen garrantzia azalduko dizugu.
Merkataritza elektronikoak hazkunde handia izan du azken urteotan, digitalizazioak, globalizazioak eta covid-19aren pandemiak bultzatuta. Hala ere, sektore horrek ez du etenik, eta etorkizunean bere bilakaera markatuko duten erronka eta aukera berriei aurre egiten jarraituko du. Zer joera espero ditzakegu datozen urteetan ecommerce-entzat?
Egungo panoraman, teknologia aukera bikaina izan daiteke, eta funtsezko pieza da enpresen bideragarritasun ekonomikoa bermatzeko. Eus-COMMERCE-en post honetan e-Commercek mundu mailan dituen 5 erronka nagusiak zeintzuk diren azalduko dizugu:
eCommercerako ordainketa-soluzioak erosle baten eta saltzaile baten arteko diru-transakzioa errazten duten metodo eta tresnei dagozkie, erosketa bat egiteko unean; eCommerce baten arrakasta-faktoreetako bat bezeroei ordainketa-irtenbide eraginkor eta fidagarriak eskaintzea da.
Testuinguru horretan, eus-COMMERCE-ren post honetan BNPL ordainketa-metodoari, sektorizazioak eskaintzen dituen abantailei eta dibertsifikazioari buruzko xehetasun gehiago emango dizkizugu.
Merkataritza elektronikoaren sektoreak, ecommerce izenez ere ezaguna, hazkunde esanguratsua izan du azken hamarkadetan, eta ekonomia globalaren zati integral bihurtu da. Publiko global batengana iristeko duen gaitasunak, eragin ekonomikoak eta kontsumo-ereduen eraldaketan duen paperak agerian uzten dute egungo enpresa-munduan duen garrantzia.
Aipatutako testuinguruan, Capterra, software-soluzioetan espezializatutako aholkularitza-enpresak Espainiako merkataritza elektronikoaren sektoreari gehien eragiten dioten 7 joerak aztertu ditu, duela gutxi egin dituen azterketetan oinarrituta. Eus-COMMERCE-en post honetan zeintzuk diren azalduko dizugu.
Merkataritza elektronikoaren hazkundea asko bizkortu da azken urteotan; eta kontsumitzaileek erosketa-prozesuan lagunduta sentitu nahi dute, E-commerce-aren tamainua zein den kontutan izan beharrik gabe. Eus- COMMERCE-en post honetan erosketa-mota horren oinarriak azalduko dizkizugu, hala nola guztiontzat modu egokian gauzatzeko egin beharrekoa eta horren adibideak, jarraitu irakurtzen!
Erosketa-estiloa aldatu egin da, kontsumitzaileek erosketa-prozesu osoan lagunduta sentitu nahi dute, eta hori erronka garrantzitsua izan da enpresentzat: hau da, pitzadurarik gabeko erosketa-esperientziak sortzea. Erronka handi horren aurrean, online-dendentzako alternatiba bideragarri eta eraginkor gisa sortu da omnikanalitatea.
Estrategia omnikanala, gero eta e-commerce gehiagotan aplikatzen da: bezeroekiko eskuragarriagoak izateko, sostengu arina eta etenik gabekoa emateko eta erabiltaileekin askoz ere modu pertsonalizatuagoan komunikatzeko.
E-commerce-a izan da adimen artifizialaren eraldaketaren eta hartzearen bultzatzaile nagusietako bat, hau negozio-prozesuak hobetzeko tresna gisa erabiliz. Eus-COMMERCE-en post honetan teknologia mota honen oinarriak zeintzuk diren, tresna honek zure negozioari zer onura eskain diezazkiokeen eta hori gauzatzeko adibideak azalduko dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Teknologia mota horretan aitzindari izan den sektoreetako bat e-commerce-arena izan da; eraldaketa hori era organikoan eman da eta ondorioz, AA aliatu handia bihurtu da negozio baten kudeaketan.
Jasangarritasuna edo Erantzukizun Sozial Korporatiboa (GEK) duela urte batzuk sortu bazen ere, gero eta gehiago hau, arau bihurtzen ari da; e-commerce jasangarri batek oso eragin positiboa izan dezake online denda baten fakturazioan. Eus-COMMERCE-en post honetan, eCommerce mota horren oinarriak zeintzuk diren, inplikazio horrek zure negozioari zer onura eskain diezazkiokeen eta hori gauzatzeko adibideak azalduko dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
"2023ko E-commerce Ikerketa"-ren arabera, Espainiako kontsumitzaileen % 53-a kezkatuta dago online erosketek ingurumenean duten inpaktuagatik, eta gero eta gehiago dira online dendei enpresa-jasangarritasunaa eskatzen dietenak.
Baina, zer da enpresen jasangarritasuna? Enpresaren jardueren eraginaz arduratzea da kontua. Horretarako, hiru osagai hauek hartu behar dira kontuan: enpresaren ingurumen-kontzientzia, ea sozialki arduratsua den eta aldaketak ekonomikoki bideragarriak diren.
Ecommerce-a etengabe ari da eboluzionatzen, eta gero eta joera eta teknologia berri gehiagok eraldatzen dute pertsonek online erosteko duten modua. Voice commerce delakotik hasi eta social proof delakoraino, berrikuntza horiek kontsumitzaileen erosketa-esperientzia aldatzen ari dira, eta, beraz, baita enpresen merkataritza-estrategiak ere. eus-COMMERCEko artikulu honetan, online erosteko modua nola aldatzen ari den aztertuko dugu, baita enpresek online salmentak indartzeko joera horiek nola egokitu eta inplementatu ditzaketen ere.
Webloyalty-ko adituen arabera, merkataritza elektronikoaren hazkunde-aurreikuspenak oso positiboak dira estatu mailan 2023rako. Sektoreak 5G integratzea, adimen artifiziala edo inflazioa bezalako erronkei aurre egin behar dien arren, datuek online erosketa maila nazionaleko kontsumo-ohituretan integratu dela adierazten dute. 2022an 15.600 milioi euro mugitu zituen merkataritza elektronikoan lehen hiruhilekoan soilik, aurreko urtean baino % 25,3 gehiago, Merkatuen eta Lehiaren Batzorde Nazionalaren (MLBN) arabera. Jarraitu irakurtzen eus-COMMERCE-ko post hau!
Marketin emozionala marka baten eta bere kontsumitzaileen artean lotura afektiboak ezartzea bilatzen duen estrategia da, bezerogaien erosketa-erabakietan eragin positiboa izateko. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean marketin mota horren oinarriak zeintzuk diren, komunikazio horrek zure negozioari zer onura eskaintzen dion eta hori gauzatzeko adibideak emango dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Edukien marketina enpresek beren merkatu eta sektoreetan kokatzeko eta bezeroekiko harremana sendotzeko erabiltzen duten estrategia bat da. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean estrategia hau ezartzearen abantailak zein diren, zure negozioari zer onura ekar diezazkiokeen eta nola gauzatu behar den azalduko dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Hainbat ikerketak kontsumitzaileekin lotura emozionala sortzea lortzen duten markak denboran zehar gogoratzeko joera dutela erakutsi dute. Jakin nahi duzu nola egiten dituzten markarik onenek kontsumitzaileen buruan geratzeko? Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean posizionamendu hobea eta marka-irudi sendoa eragiten duten faktoreak azalduko dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Enpresak gero eta kontzientziatuagoak daude publizitate-kanpainekin sare sozialak bezalako espazio berrietan, baina email marketina bezalako tresna tradizionalagoak oraindik ere gai-zerrendan daude marka askoren marketin-planen barruan. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean komunikazio-estrategia honen abantaila nagusiak zeintzuk diren azalduko dizugu, baita horri buruzko daturik onenak zein sektorek aurkezten dituzten ere. Jarraitu irakurtzen!
800 milioi erabiltzaile baino gehiagorekin, TikTok sare sozial garrantzitsuenetako bat bihurtu da mundu osoan. Hori dela eta, enpresa askok ez dute zalantzarik izan plataforma horretan profilak sortzeko, markaren edukia partekatzeko eta, horrela, beren produktuen eta/edo zerbitzuen publizitatea egiteko. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean publizitateak TikTok sarean dituen abantaila nagusiak azalduko dizkizugu, eta zergatik bultzatzen dituen gero eta iragarle gehiago erabaki hori hartzera. Jarraitu irakurtzen!
Retail sektoreak 180º-ko bira eman du azken urteotan. Kontsumitzaileek kontsumo-ohiturak aldatu dituzte eta erosketa-prozesuetan esperientzia berriak eta pertsonalizatuak bilatzen dituzte. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean retail mundua markatzen ari diren eta datozen urteetan lider izango diren joera nagusiak zeintzuk diren azalduko dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Marketin digitala zure negozioa plataforma digitaletan ezagutarazteko eta zure bezero posibleekin konektatzeko oinarria da. Enpresa batean jarraitu beharreko marketin digitaleko estrategiak zehaztu ondoren, funtsezkoa da estrategia horiek monitorizatzea izaten ari diren emaitzak neurtzeko. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean zure negozioaren estrategiak bultzatzen lagunduko dizuten tresnak zeintzuk diren kontatuko dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Azken urteetan bizi izandako egoerek aldaketak eragin dituzte ekonomian, gizartean, baita kontsumitzaileek erosketak egiteko duten moduan ere. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean egungo kontsumitzailea definitzen duten ezaugarriak eta zure negozioaren mezua egungo garaietara nola egokitu kontatzen dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Sare sozialetan eta marketin digitalean trebetasuna dituzten marketin espezialisten eskaera goruntz joango da urte honetan zehar. Marketina enpresek kontratatzen dituzten profilen artean gero eta trebetasun garrantzitsuagoa da, operatzen duten sektore zeinahi den. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean gaur egun merkatuan gehien eskatzen diren abileziak eta ezaguerak zeintzuk diren erakusten dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Jatetxeen arloari dagokionez, bezeroek gastronomia eta esperientzak erosotasunarekin konbinatu nahi duten garai baten aurkitzen gara. Azkeneko urteetan zehar hau etxez etxeko eskaeren igoeran islatu da. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean etxez etxeko janariari eta janari distribuzio plataformek dakartzatzen abantaila eta desabantailei buruzko guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Gaur egun ekonomiak bizi dituen zailtapenen arren, Retail Mediak bere urrezko garaia bizi du. Microsoft bezalako enpresek argi dute hau, eta arlo honi guztiz bideratutako plataforma baten lan egiten hasi dira. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean retail arloari buruz jakin beharreko guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Bazenekien Google-k bere algoritmoari aldaketak egin dizkiola eta gailu mugikorrekin bateragarriak ez diren webguneak zigortzen dituela? Zure webgunea eguneratuta mantentzea ezinbestekoa da gero eta lehiakorrago den merkatu honetan. Hurrengo eus-COMMERCE postean web mugikorraren diseinuari buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Adam Mosserik, Instagram plataformako zuzendariak, aplikazioaren etorkizunari buruzko adierazpen batzuk egin ditu berriki. Baieztatu duen bezala, aurtengo helburua argazkiei bideon aurrean galdutako garrantzia berematea da. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean norabide berri honi buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Gaur egun sare sozialak gazteen denborapasa gogokoena dira, komunikatzeko, entretenitzeko edo informazioa bilatzeko. Baina, zer gertatuko da sare sozialekin hemendik urtebetera? Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean plataforma hauen etorkizunari buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!