Erosketa kopurua haztea online denda kudeatzaile ororen ametsa da, ezta?

Horretan datza bultzada-erosketak. Erabiltzaileak, erabakia hartzeaz gehiegi pentsatu gabe.

Duela gutxira arte, erosketa mota honek denda fisikoarekin lotuta egon da soilik. Gaur egun, online dendetan gauza berbera gertatzen da. Bultzada-erosketa gauzatzeko offline eta online ingurunetan erabilitzen diren teknikak, ezberdintasun handiak dituzte. Baina guztiek helburu berdin batekin: kontsumitzailearen arreta bereganatzea.

Oraingoan, helburu hau lortzeko gehien erabilitzen diren teknikak ezagutuko dituzu, zure online dendan martxan jarri ditzazun. Bi multzotan sailkatuko ditugu: produktuaren kokapenari eta aurkezpenari dagozkionak bereiztuz.

Pandemia dela eta, gure bizimodua aldatzen ari gara 2020 urtean zehar. Kontsumo-ohiturak erabat aldatu dira, erosteko modua ere aldatu baita. 

Jendea gero eta gutxiago doa denda fisikoetara erosketak egitera. Ondorioz, tokiko saltokiek inoiz bizi izan ez duten egoera bati aurre egin behar diote. 

Oraingo honetan, merkataritza elektronikoa izugarri hazi da. Horregatik, orain inoiz baino gehiago, saltokiak egoera berri honetara egokitu behar dira. Eta horretarako, bere negozioa digitalizatzen hasi beharko dute. 

Google-ek 3 ekimen martxan jarri ditu, txikizkako merkatarien susperraldi ekonomikoa sustatzeko eta online salmenta areagotzeko.

Gizarte-urruntzearen ondorioz, markek negozio-estrategia eta komunikazio-kanalak egokitu behar izan dituzte. Ondorioz, marketin digitala aliatu onenetako bat bihurtu da txikizakako merkatarientzat, abantaila gehien eskaintzen dizkien metodoetako bat da eta. Email marketina nabarmendua izatea merezi du bere garrantzi bereziagatik. 

Zergatik? 

Kanpainen automatizazioa, segmentazio-gaitasun handia eta entzuleei helarazi nahi zaien mezua pertsonalizatzea bezalako onurak eskaintzen du estrategia honek saltoki txikiei. Ondorioz, errebote-tasa baxua gauzatzen da marketin digitaleko beste estrategia batzuekin parekatzen badugu. Gainera, web-trafikoaren %5-a eragiten du, batez beste. 

Gizartearen bizimodua ez da lehen bezalakoa, eta newsletterrak bezeroekin harremanetan jarraitzeko aukera eman die enpresei, zerbitzuak eta berritasunak komunikatzeko gaitasunari eutsiz.

 Konfinamenduaren ondorioz, Bizum hazi egin da. 3,5 milioi erabiltzaile baino gehiago sei hilabeteko epean irabazi ditu. Aurreikuspenen arabera, 2020. urtearen amaieran 12 milioi pertsonak erabiliko dute.

"Influencer" hitza duela denbora gutxitik entzuten da. Hala ere, beti presente egon den figura da. Orain dela urte gutxi arte, jende ospetsuak baino ez zuen eragina. Gaur egun, audientzia neurri desberdinetako influencer-ak daude. Horrek batzuek irismen eta espezializazio-maila desberdinak hartzen dituztela esan nahi du.

Zein da nire negoziorako erabili behar dudan publizitate-plataforma? Hobe da Google-en edo Facebook-en inbertitzea? Galdera horiek publizitate digitalean inbertitu eta beren negozioak Interneten haztea nahi dutenek egiten dituzte.

Zalantza honetan aurkitzen bazara, post honetan Google Ads eta Facebook Ads Interneteko publizitatearen bi erraldoien arteko desberdintasun nagusiak azalduko dizkizugu. 

Bi plataformak, normalean, lehiakide gisa kokatzen dira, baina hori ez da egia zentzu praktikoan; izan ere, enpresa askok tresna bakoitzaren indarguneak erabiltzen dituzte beren estrategian, ahalik eta errentagarritasun handiena lortzeko, eta bezeroak eta salmenta berriak lortzeko. 

Egia esan, ez dago aukera hoberik; izan ere, dena hainbat faktoreren mende dago: zer publikotara iritsi nahi dugun, nola eragin nahi dugun edo zer aurrekontu dugun. Horregatik, azpimarratu nahi dugu ez dagoela tresna hoberik, baizik eta egokiagoa zure negozioak lortu nahi dituen helburuetarako.

Bazenekien erabiltzaileek 3,8 milioi bilaketa egiten dituztela Googlen? Bilaketa horietako asko kafetegiei, arropa dendei, jatetxeei eta, azken batean, Interneten dauden negozio eta enpresei buruzkoak dira. Bilaketa-bolumen handi horren aurrean, Google My Businessen fitxa optimizatua izateak zure negozioari nabarmentzen eta bilaketa horiek bezero berri bihurtzen lagun diezaioke. 

Zure marka humanizatzea. Hau da marketin digitalaren munduan gehien entzuten den esaldietako bat; izan ere, gero eta gehiago baloratzen da erosketa-esperientzia eta markarekin izaten den harremana, produktua bera baino.

Gaur egun, erabiltzaileak ez dira eroso sentitzen komunikazio robotiko, hotz, urrun eta inpertsonala duten enpresekin. Erabiltzaileek enpresen alderik gizatiarrena ikusi nahi dute eta, ingurune digitalean bada ere, bi aldeen arteko konexio emozionala sor daiteke. Gauza bat argi dago: marka lagunkoiak eta gardenak, bezeroen beharrez eta kezkez arduratzen direnak, arrakasta ziurtatuta dute Interneten. 

Bazenekien zure Instagrameko profila negozioa bultzatzen lagunduko dizun ecommerce bihur dezakezula? Instagram Shopping salmenta-plataformari esker, sare sozial hau erakusleiho ezin hobea da zure produktuak saltzeko: erabiltzaileek jarraitzen dituzten profiletako argazkietan ikusten dituzten produktuak eros ditzakete.

Gida honetan azalduko dizugu zer den, nola funtzionatzen duen eta zer abantaila lor ditzakezun salmentak lortzeko eta zure webgunean trafiko gehiago irabazteko. 

Gaur egun, mundu digital oso inguratzaile batean gaude. Ez bakarrik jasotzen dugun informazio handiagatik, baizik eta bertara iristeko aukera ematen diguten plataforma eta kanal kopuruagatik ere. Horregatik, zure negozioan marketin mugikorra erabiltzearen abantailei buruz hitz egiteko unea da. 

Erabilgarritasunak eta mundu digitalera egokitzeak erronka handi bat du: kanal aniztasuna. Erabiltzaileek gure markarekin elkarreragin dezakete hainbat gailutatik. Une horretan galdetu behar diogu geure buruari: gure online denda bisitatzen duten erabiltzaileetatik zenbatek egiten dute mugikorraren bidez? 

Informazio hori argi izateak gure estrategia eta ahaleginak mundu digitalera bideratzeko aukera emango digu. Google Analytics-ek gailu mugikorrei soilik eskainitako atal bat du, eta zure online dendarentzat hain baliotsua den informazio hori eskainiko dizu.

Marketin esparruan, "Salmenta gurutzatua" deitzen da, baina zer esan nahi du Cross Selling-ak? Eus-COMMERCEren post honetan zenbait aholku emango dizkizugu zuen online dendetan aplikatu ahal izateko. 
"Cross selling", "Salmenta gurutzatua" izenarekin ere ezagutzen dena, bisitariek e-commerce-an egiten duten erosketa kontuan hartuta, zerikusia duten produktuak eskaintzean datza, salmentak handituz.
Salmenta gurutzatuak garrantzi handia hartu du e-commercean bereziki, denda fisiko batean izango litzatekeena baino modu sinpleago eta bisualagoan aplikatzeko aukera ematen baitu.

E-commerce bat egitea erlatibozko lan erraza da, baina merkatu digitalean arrakastatsua izan dadin, ahaleginak egin beharko dituzu. 

Plangintza bat izatea oso garrantzitsua da. Honek, lehiakorragoa izateko aukera emango dizu. Horretarako, helburu errealistak eta neurgarriak zehaztu beharko dituzu. 

Zure online denda sortzen hasi baino lehen, e-commerce arrakastatsu orok bete behar dituen 9 ezaugarriak (garrantziaren arabera ordenatuta) jarraitzea gomendatzen dizugu:


 Sare sozialei esker, hainbat kanalen bidez komunikatu gaitezke gure komunitatearekin. Berrikuntzek eta formatu berriek aukera berriak ematen dizkiete markei eta ospea bilatzen duten pertsonei.

Horretarako, garrantzitsua da honako galdera hauei erantzutea:

  • Nori hitz egingo diogu?
  • Zeintzuk dira haien sare sozial gustokoenak?
  • Zer espero dute aurkitzea?

Jarraian, gai horiei erantzungo diegu, eta ikusiko dugu zein diren 2020. urtean gehien erabili ditugun sare sozialak eta komertzio elektronikoan duten eragina.

COVID-19ak eragindako konfinamenduaren ondorioz, kontsumo-ohiturak aldatu dira. Erosteko lehentasunak, ez dira lehen zirenak. Horrek, sektore batzuk indartu egin direla esan nahi du. Halaber, kontuan izan behar dugu uda garaian gaudela. Nahiz eta azken hilabeteotan bizi izan duguna, kontsumo-ohitura berdin batzuk beti egongo dira.

Oraingo honetan, 2020ko uda honetan salmentak areagotuko dituzten sektoreak ikusiko ditugu. Ikus dezagun ea zurea haien artean dagoen:

Mediapostek orain dela gutxi egin duen txosten batek agerian jarri du enpresek gero eta gehiago egiten dutela bezero-arretarako zerbitzu omnikanal baten alde, eta, pixkanaka, negozioaren alderdi elektronikora bideratuago daudela.

Azken asteetan azaldu dugun bezala, COVID-19ak gure bizi-ohiturak erabat aldatu zituenetik, egoera guztiz aldatu da merkataritza elektronikoaren esparruan.

Historia modernoan aurrekaririk ez duen pandemia batek markatutako ezohiko garai hauetan, Mark Zuckerberg Facebooken sortzaileak sare sozial horretan zein Instagramen presente egongo den aukera berri bat aurkeztu du: Shops.

Gaurkoan, marketing4ecommerce.net atarian argitaratu den artikulu interesgarri bati erreparatuko diogu. Artikulu horretan, COVID-19ak saltoki asko mundu digitalari begira jarri dituen egoera honetatik abiatuta, jada existitzen diren kanalak erabiltzearen garrantziaz hitz egiten da. Kanal horietako bat dira, jakina, sare sozialak.

Alarma-egoera ezarri ondotik merkataritza elektronikoan izan den gorakadak, lehenagoko artikulu batean jada hizpide izan genuenak, sektorea estres-egoerara eraman du. Horrek, era berean, agerian utzi ditu «normaltasun berri» deituan aldaketa sakonagoak beharko dituzten alderdiak.
Logistika eta Garraioaren Enpresa Elkarteak (UNO) emandako datuen arabera, Covid-19aren ondorioz ezarri den alarma-egoerak sekulako hazkundea ekarri du merkataritza elektronikoan. Esaterako, Black Friday-ko zifrak berdindu ditu modu jarraituan.

Bideoa merkataritza elektronikorako ahalmen handiko formatua dela bagenekien guztiek. Horregatik, gaurkoan YouTuberi erreparatuko diogu, e-commercerako gune oso interesgarria ari baita bihurtzen.

Urte askotan lehen aldiz, gizartea guztien bizitzei eragin dien gertakari bat ari da bizitzen. Ziurgabetasun-aldi honetan, gure bezeroekin harremanetan egoteko eta gure negozioen salmentei aurre egiteko moduak aldatu egin behar dira. Izan ere, zure markak abagune bikaina du gizarteari balio erantsia eskaintzeko, kanal digitalak aprobetxatzen jakinez gero.

COVID-19ak zuzenean eragin die social mediako estrategiei, gauetik goizera aldarazi baititu enpresen plangintza estrategikoak.

Koronabirusa erabat aldatzen ari da pertsonen eta saltokien egunerokoa. Ziurgabetasuna areagotu ahala, kontsumitzaileen ihesbide bilakatzen ari dira online erosketak.

Internet enpresa baten erakusleiho onena bihurtu da, bai produktuak iragartzeko, baita, beraz, balizko bezeroen kopurua handitzeko ere.

Dagoeneko jakingo duzu online negozio batentzat zein garrantzitsua den sare sozialetan presentzia ona izatea, eta horrek zer onura dituen. Alabaina, gerta dakizuke inoizko edukirik onenak argitaratu, eta ez izatea espero zenuen oihartzuna, ez duzulako ordu egokian argitaratu.

Tokiko negozio jabe bazara, ziurrenik badakizu sarean posizionatzea ezinbestekoa dela enpresaren hazkunderako, are gehiago, hasiberria bada.

Egun, online denda bat duen orok, oso txikia bada ere, entzunda izango du SEO hitza behin baino gehiago. Izan ere, denen ametsa da beren webgunean nahikoa zirkulazio izatea gehiago saltzeko eta negozioa handitzeko.
Erosteko ohiturak aldatu ditugu, aurrerapen teknologikoak direla-eta. Gaur egun, ez gara sofatik altxatu behar eta ez ditugu eskuak libre eduki behar asteko erosketa egiteko edo unean gogoak ematen diguna erosteko. Smartphonearen ahots-laguntzailea aktibatzea edo laguntzaile digital bat (Siri, Cortana eta Google Assistant, kasu) edo speaker adimendun (Amazon Echo eta Google Home, adibidez) bat izatea besterik ez dugu behar.
Gaur marketing4ecommerce.net atarian argitaratutako elkarrizketa baten bidez ezagutu dugun kasu oso interesgarri batean jarriko dugu arreta. Oraingoan, ulertuko dugu zer-nolako garrantzia duen bide orotako estrategia bat lantzeak, bai gure espazioan, bai Interneten sendoak eta lehiakorrak izaten lagundu diezagun.