Edukien marketinak online eduki baliotsu, garrantzitsu eta koherenteak sortu eta banatzea du ardatz (bideoak, blogak eta sare sozialetako argitalpenak, esaterako), argi definitutako publiko bat erakarri eta atxikitzeko, azken helburua ekintza bultzatzea izanik.Gainera, eduki-mota honek ez du esplizituki marka bat sustatzen, baizik eta bere produktu...
Merkataritza elektronikoaren gorakadarekin eta kontsumo ohituren aldaketekin, digitalizazioa jada ez da aukera bat, baizik eta biziraupenerako eta hazkunderako betebehar bat saltoki txikientzat. eus-COMMERCE-ko gaurko artikuluan, denda txikiek kontuan hartu beharko lituzketen digitalizazio-joera nagusiak aztertuko ditugu. Digitalizazio-jo...
Gaur egungo aro digitalean, zibersegurtasuna negozio guztientzat funtsezkoa da, tamaina edozein dela ere. Saltoki txikiak bereziki zaurgarriak dira zibererasoen aurrean, eta, horregatik, babes neurri egokiak inplementatzea beharrezkoa da. eus-COMMERCEren gaurko artikuluan, zure saltoki txikia seguru mantentzeko balizko segurtasun-erasoen ...
Aro digitalean, online erreserba-sistema bat inplementatzea behar batean bihurtu da negozio askorentzat. Zerbitzu programagarriak eskaintzen dituzten negozio askok (jatetxeak, ile-apaindegiak, hotelak edo beste edozein motatako saltokiak) online erreserba-sistema bat behar dute, hitzorduak eta zerbitzuak errazago kudeatzeko eta eraginkortasun ...
Aro digitalean, online presentzia eraginkorra izatea funtsezkoa da edozein saltokirentzat. Bilaketa-motorren optimizazioa (SEO) funtsezko estrategia bat da, zure negozioaren ikusgarritasuna hobetzen lagunduko dizuna Google eta beste motorren bilaketa-emaitzetan. Gaurko eus-COMMERCE-n artikuluan, SEO-aren oinarrizko kontzeptuak aztertuko d...
Aro digitalean, eduki garrantzitsuak eta erakargarriak sortzea funtsezko estrategia bihurtu da bezeroak zure saltoki txikira erakartzeko. Eduki on batek marka sendo bat eraikitzen eta konfiantza sortzen laguntzeaz gain, zure ikusgarritasuna nabarmen hobetu dezake bilaketa-motorretan. Gaurko eus-COMMERCE-n artikuluan, zure xede-publikoa erakarri eta...
Blog korporatibo bat abiaraztea zure negozioa eskalatzeko tresna ahaltsua izan daiteke. Zure online ikusgarritasuna hobetzeaz gain, zure bezeroekiko harremana indartzen du eta zure industrian lidergoa lor dezakezu. eus-COMMERCE-ko gaurko artikuluan, gida xehatu bat eskaintzen dizugu, zure blog korporatiboa hasteko eta zure negozioa hurrengo mailara...
Lan errepikakorren automatizazioak denbora aurrezteaz gain, gerenteei eta beren taldeei jarduera estrategiko eta sortzaileagoetan kontzentratzeko aukera ematen die. eus-COMMERCE-ko gaurko artikuluan, automatizazioak zure merkataritza nola eralda dezakeen aztertuko dugu, eta hura modu eraginkorrean inplementatzeko tresna eta estrategia bat...
Google Business Profilen (lehen Google My Business bezala ezagutzen zena) profil osoa eta optimizatua izatea funtsezkoa da zure tokiko negozioa Googleren bilaketa-emaitzetan eta Google Maps-en ager dadin. eus-COMMERCEren gaurko artikuluan, urratsez urrats azalduko dizugu nola konfiguratu eta optimizatu zure Google Business Profile profila, zure onl...
Gaur egungo aro digitalean, sare sozialetako presentzia sendoa funtsezkoa da edozein negozio txikik arrakasta izan dezan. Ongi egituratutako social media plan bat sortzeak zure markaren ikusgarritasuna handitzen, bezero gehiago erakartzen eta zure audientziarekiko interakzioa hobetzen lagun zaitzake. eus-COMMERCEren gaurko artikuluan, urratsez urra...
Gaur egungo aro digitalean, online bezeroen arreta funtsezko elementu bihurtu da edozein negoziok arrakasta izan dezan. Bezeroek zerbitzu azkarra, eraginkorra eta pertsonalizatua espero dute, enpresarekin komunikatzeko aukeratzen duten bidea edozein dela ere. eus-COMMERCE-ko gaurko artikuluan, online bezeroei arreta bikaina eskaintzeko praktika one...
Gaur egungo enpresa-ingurunean, marketin digitaleko estrategiak funtsezkoak dira edozein merkatarik arrakasta izan dezan. Joeren eta teknologien etengabeko bilakaera dela eta, negozioek beren ikuspegiak egokitu behar dituzte lehiakor izateko. eus-COMMERCEko gaurko artikuluan, baliabideak optimizatzeaz gain negozioaren hazkundea ere bultzatuko ...
Sare sozialak marketineko tresna boteretsuak dira, inbertsio handien beharrik gabe komunitate bat sortzeko balio dutenak. Estrategia on batekin, zure saltokiaren ikusgarritasuna handitu dezakezu, zure audientziarekin interaktuatu eta komunitate leial bat eraiki.  eus-COMMERCE-ko gaurko artikuluan, sare sozialak ahalik eta gehien apro...
Digitalizazioak eta kontsumitzaileen portaerak merkatua eraldatzen ari diren ingurune honetan, saltokiek estrategia omnikanalak hartu behar dituzte lehiakor izateko. Onlineko eta offlineko kanalak integratzeak, negozioaren presentzia handitzeaz gain, nabarmen hobetzen du bezeroen esperientzia. eus-COMMERCEren gaurko artikuluan,&...
Gaur egungo aro digitalean, negozio txikien kudeaketa eta hazkundea errazteko diseinatutako tresna eta plataforma ugari eskaintzen ditu teknologiak. Bezeroarekiko Harremanak Kudeatzeko Plataformetatik (CRM) hasi eta hodeiko inbentarioa kudeatzeko sistemetaraino, tresna digital horiek ekintzaileei beren eragiketak optimizatzen lagun diezaiekete. eus...

Webgune bat diseinatzea ezinbestekoa da online presentzia duen edozein markarentzat; izan ere, xede-publikoaren arreta erakartzen laguntzen du, pertsonak bezero potentzial bihurtzen ditu eta esperientzia positiboa bermatzen du erabiltzaileengan, eta horrek negozioaren hazkundea eta markaren eraikuntza bultza ditzake.

eus-COMMERCE-ren gaurko artikuluan, zure markaren onlineko presentzia hobetzen lagunduko duten aholku batzuk eman nahi dizkizugu. Jarraitu irakurtzen zure onlineko presentzia hurrengo mailara nola eraman jakiteko!

IAB Spain-ek Estatuan sare sozialen errealitatea aztertu eta islatu du Elogiak egindako 2024 sare sozialen analisian. 2024an, sare sozialen ekosistemak aldaketa nabarmenak izan ditu. Sakoneko azterketa honek plataforma batzuek beren posizioa finkatu dutela erakusten digu, eta beste batzuek desafioei aurre egin dietela.


eus-COMMERCE-ko gaurko artikuluan, azterlanaren aurkikuntza nagusiak azalduko ditugu, aurten sare sozialen estrategian informatutako erabakiak hartu ahal izateko.

Erabiltzaileen esperientzia hobetzeko etengabeko ahaleginean, ChatGPTk datuak aztertzeko gaitasuna handituko duela iragarri du. Eguneratze horrek funtzionaltasun berriak eskaintzen ditu, hodeiko biltegiratze-zerbitzuekin errazago integratzeko, datuen bisualizazioan interaktibitate handiagoa izateko eta analisi sakonagoa pertsonalizatzeko gaitasuna.


eus-COMMERCEren gaurko artikuluan, ChatGPTren funtzionalitate berriak aztertuko ditugu, baita tresna horrek gure negozioari emaitza hobeak lortzen nola lagun diezaiokeen ere.

Email marketina oso eraginkorra da bezeroekin komunikatzeko. Merkataritzako edo sustapeneko mezuak harpidedunen zerrenda batera bidaltzen dira, harremanak ezartzeko, leialtasuna sustatzeko eta salmentak handitzeko. Email marketina estrategia bikaina bazen, Adimen Artifizialarekin haren potentziala biderkatu egin da haren eraginkortasuna handituz.


Gaurko eus-COMMERCE-ko artikuluan, zehatz-mehatz aztertuko dugu nola indartu duen AA-k email marketina, eta nola aprobetxa ditzaketen enpresek abantaila horiek beren estrategia hobetzeko eta emaitza hobeak lortzeko.

Oso lehiakorra den eta etengabe aldatzen ari den merkatu honetan, enpresek erronka bati egin behar diote aurre: jendetza nabarmentzea eta lehiarako abantaila izatea. Bezeroaren esperientzia ona eskaintzea funtsezko faktore bereizle bihurtu da. Esperientzia positibo batek bezeroaren gogobetetasuna areagotu eta leialtasuna sustatzen du. 

Gaurko eus-COMMERCEko artikuluan, bezeroaren esperientzia zergatik den inoiz baino garrantzitsuagoa, eta enpresek haren arrakasta bultzatzeko nola aprobetxa dezaketen aztertuko dugu .

Azken hamarkadan, edukien marketinaren arloan aldaketa nabarmena izan dela ikusi dugu. Kontsumitzaileek murgiltze eta ikusmen handiagoko esperientziak bilatzen dituzten neurrian, ikusentzunezko edukiaren ikuspegia gero eta garrantzitsuagoa bihurtu da. Lehengo edukien marketin-moduek, hala nola blogek eta artikulu idatziek, aro berri bati eman diote bide, non ikusizko edukia eta TikTok plataforma errege bihurtu baitira.

Gaurko eus-COMMERCEko artikuluan, ikus-entzunezko edukiak TikTok-en izandako gorakada aztertuko dugu, eta nola aprobetxa dezakezun zure marketin-estrategia bultzatzeko

Marketin jasangarria tresna boteretsua da, eta enpresen eta marken etorkizuna moldatuko du. Iraunkortasunari dagokionez gero eta erregulazio handiagoa dago, eta belaunaldi gazteenek gero eta kontsumo arduratsuagoa eskatzen dute. Hori dela eta, markek ikuspegi jasangarriak izan behar dituzte jarduera guztietan.

Marketin jasangarria funtsezko estrategia da gaur egungo merkatuan nabarmendu eta aurrera egin nahi duten enpresentzat, epe luzera balioa sortzea baitakar, haien ekintzen ingurumen- eta gizarte-eragina kontuan hartuta.

Gaurko eus-COMMERCEko artikuluan, marketin jasangarriaria eta horrek enpresen etorkizunean izango duen eraginari buruzko informazio gehiago emango dizugu.

Gaur egun, transakzioak egiteko modua aldatzen ari da ordainketa digitalen eraldaketari esker. Arlo horretako berrikuntzei esker, joera berriak sortu dira, kontsumitzaileentzako esperientzia arinagoa eta pertsonalizatuagoa sortzeko.

eus-COMMERCEren gaurko artikuluan, ondasunak eta zerbitzuak ordaintzeko modua aldatzen ari diren joerak aztertuko ditugu.

Datuek erakusten dutenez, azken urteotan merkataritza elektronikoaren bidezko salmenten hazkundea esponentzialki handitu da. Etengabeko hazkunde horrek agerian uzten du kontsumitzaileek gero eta lehentasun handiagoa dutela merkataritza elektronikoak eskaintzen duen egokitasunerako eta irisgarritasunerako. Etengabe aldatzen ari den ingurune horretan arrakasta izateko, ezinbestekoa da egokitzea eta eboluzionatzea.

eus-COMMERCEren gaurko artikuluan, eCommerce-aren helburuak lortzeko eta haren errendimendua maximizatzeko funtsezko sei gako aztertuko ditugu.

Gaur egun, Adimen Artifiziala teknologia berrikuntzaren motorra da. Berritasun hori geratzeko etorri da, eta online saltzeko plataformak AA erabil dezakete. Kontsumitzaileek gero eta informazio gehiago dute eta banakako esperientziak baloratzen dituzte. AA funtsezkoa da esperientzia gero eta pertsonalizatuagoak eta eraginkorragoak eskaintzeko.

eus-COMMERCE-ko gaurko postan merkataritza elektronikoan AA-k zer aplikazio duen azalduko dizugu, zure ecommerce-ari bultzada bat eman dezaiozun.

Marka baten ahots-tonua funtsezko osagaia da bere nortasunean eta entzuleekin konektatzeko duen gaitasunean. Ahots baten tinbre bakarra bezala da jendetza batean: nabarmentzen da, durundi egiten du eta zirrara iraunkorra uzten du. Enpresek kontsumitzailearen arreta lortzeko lehian diharduten mundu honetan, ondo definitutako ahots-tonuak ahanzturaren eta leialtasunaren arteko aldea adieraz dezake.

eus-COMMERCE-en post honetan, markaren ahots-tonuaz hitz egingo dizugu, zer den eta nola definitu.

Blogogintzaren mundu dinamikoan, non lehia bortitza den eta aukerak zabalak diren, blog baten moneta eraginkorra giltzarria da idazteko grina diru-iturri iraunkor eta atsegingarri bihurtzeko. Hala ere, blogari askorentzat, erronka bere edukia irabazi ukigarri bihurtzeko estrategia egokiak aurkitzean datza.

eus-COMMERCE-en post honetan blog bat monetarizatzeko eta finantza-helburuak lortzeko frogatutako estrategia batzuk aztertuko ditugu:

2024. urtea erronka eta aukeren aldi gisa ikusten da logistikaren eta paketeen sektorearentzat, merkataritza-jardueran proiektatutako hazkundearekin eta sortzen ari diren hainbat erronkari heltzeko beharrarekin.

eus-COMMERCE-en post honetan, enpresek panorama aldakor horri aurre egiteko prestatzen diren heinean, industriaren etorkizuneko ibilbidean eragina izango duten bost joera nagusi zehazten direla aztertuko dugu. 

eCommercerako email marketina ezinbesteko tresna bihurtu da beren salmentak indartu eta bezeroekiko harremana sendotu nahi duten markentzat.

eus-COMMERCE-en post honetan, email marketina zer den eta online negozioetarako zergatik den hain garrantzitsua kontatuko dizugu.

Merkataritza elektronikoaren esparruan, Google Shopping-en presentzia nabarmena izatea funtsezkoa da edozein negoziok arrakasta izan dezan. Hilean 1,2 bilioi bilaketa baino gehiago eginez, plataforma hori bihurtu da mundu mailako produktuen bilatzaile nagusia. Erabiltzaileei produktuak modu eraginkorrean bilatu, alderatu eta erosteko aukera ematen die, mundu osoko bezero potentzialengana iristeko kanal baliogabe bihurtuz.

Google Shopping hain boteretsua egiten duena da oso ikusizko erosketa esperientzia pertsonalizatua eskaintzeko duen gaitasuna. Iragarki bisualen bidez, erabiltzaileek produktuen irudiak ikus ditzakete, prezioak alderatu eta beren beharretarako aukerarik onena aurkitu, dena plataforma bakar batetik. Komenigarritasunaren eta irisgarritasunaren konbinazio horrek nabarmen handitu du Google Shopping-en ospea mundu osoko kontsumitzaileen artean.

eus-COMMERCE-en post honetan funtsezko hiru arrazoi azalduko dizkizugu Google shopping-en inbertitzea planteatzeko.