Merkataritza elektronikoaren hazkundea asko bizkortu da azken urteotan; eta kontsumitzaileek erosketa-prozesuan lagunduta sentitu nahi dute, E-commerce-aren tamainua zein den kontutan izan beharrik gabe. Eus- COMMERCE-en post honetan erosketa-mota horren oinarriak azalduko dizkizugu, hala nola guztiontzat modu egokian gauzatzeko egin beharrekoa eta horren adibideak, jarraitu irakurtzen!
Erosketa-estiloa aldatu egin da, kontsumitzaileek erosketa-prozesu osoan lagunduta sentitu nahi dute, eta hori erronka garrantzitsua izan da enpresentzat: hau da, pitzadurarik gabeko erosketa-esperientziak sortzea. Erronka handi horren aurrean, online-dendentzako alternatiba bideragarri eta eraginkor gisa sortu da omnikanalitatea.
Estrategia omnikanala, gero eta e-commerce gehiagotan aplikatzen da: bezeroekiko eskuragarriagoak izateko, sostengu arina eta etenik gabekoa emateko eta erabiltaileekin askoz ere modu pertsonalizatuagoan komunikatzeko.
E-commerce-a izan da adimen artifizialaren eraldaketaren eta hartzearen bultzatzaile nagusietako bat, hau negozio-prozesuak hobetzeko tresna gisa erabiliz. Eus-COMMERCE-en post honetan teknologia mota honen oinarriak zeintzuk diren, tresna honek zure negozioari zer onura eskain diezazkiokeen eta hori gauzatzeko adibideak azalduko dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Teknologia mota horretan aitzindari izan den sektoreetako bat e-commerce-arena izan da; eraldaketa hori era organikoan eman da eta ondorioz, AA aliatu handia bihurtu da negozio baten kudeaketan.
Jasangarritasuna edo Erantzukizun Sozial Korporatiboa (GEK) duela urte batzuk sortu bazen ere, gero eta gehiago hau, arau bihurtzen ari da; e-commerce jasangarri batek oso eragin positiboa izan dezake online denda baten fakturazioan. Eus-COMMERCE-en post honetan, eCommerce mota horren oinarriak zeintzuk diren, inplikazio horrek zure negozioari zer onura eskain diezazkiokeen eta hori gauzatzeko adibideak azalduko dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
"2023ko E-commerce Ikerketa"-ren arabera, Espainiako kontsumitzaileen % 53-a kezkatuta dago online erosketek ingurumenean duten inpaktuagatik, eta gero eta gehiago dira online dendei enpresa-jasangarritasunaa eskatzen dietenak.
Baina, zer da enpresen jasangarritasuna? Enpresaren jardueren eraginaz arduratzea da kontua. Horretarako, hiru osagai hauek hartu behar dira kontuan: enpresaren ingurumen-kontzientzia, ea sozialki arduratsua den eta aldaketak ekonomikoki bideragarriak diren.
Ecommerce-a etengabe ari da eboluzionatzen, eta gero eta joera eta teknologia berri gehiagok eraldatzen dute pertsonek online erosteko duten modua. Voice commerce delakotik hasi eta social proof delakoraino, berrikuntza horiek kontsumitzaileen erosketa-esperientzia aldatzen ari dira, eta, beraz, baita enpresen merkataritza-estrategiak ere. eus-COMMERCEko artikulu honetan, online erosteko modua nola aldatzen ari den aztertuko dugu, baita enpresek online salmentak indartzeko joera horiek nola egokitu eta inplementatu ditzaketen ere.
Webloyalty-ko adituen arabera, merkataritza elektronikoaren hazkunde-aurreikuspenak oso positiboak dira estatu mailan 2023rako. Sektoreak 5G integratzea, adimen artifiziala edo inflazioa bezalako erronkei aurre egin behar dien arren, datuek online erosketa maila nazionaleko kontsumo-ohituretan integratu dela adierazten dute. 2022an 15.600 milioi euro mugitu zituen merkataritza elektronikoan lehen hiruhilekoan soilik, aurreko urtean baino % 25,3 gehiago, Merkatuen eta Lehiaren Batzorde Nazionalaren (MLBN) arabera. Jarraitu irakurtzen eus-COMMERCE-ko post hau!
Marketin emozionala marka baten eta bere kontsumitzaileen artean lotura afektiboak ezartzea bilatzen duen estrategia da, bezerogaien erosketa-erabakietan eragin positiboa izateko. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean marketin mota horren oinarriak zeintzuk diren, komunikazio horrek zure negozioari zer onura eskaintzen dion eta hori gauzatzeko adibideak emango dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Edukien marketina enpresek beren merkatu eta sektoreetan kokatzeko eta bezeroekiko harremana sendotzeko erabiltzen duten estrategia bat da. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean estrategia hau ezartzearen abantailak zein diren, zure negozioari zer onura ekar diezazkiokeen eta nola gauzatu behar den azalduko dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Hainbat ikerketak kontsumitzaileekin lotura emozionala sortzea lortzen duten markak denboran zehar gogoratzeko joera dutela erakutsi dute. Jakin nahi duzu nola egiten dituzten markarik onenek kontsumitzaileen buruan geratzeko? Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean posizionamendu hobea eta marka-irudi sendoa eragiten duten faktoreak azalduko dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Enpresak gero eta kontzientziatuagoak daude publizitate-kanpainekin sare sozialak bezalako espazio berrietan, baina email marketina bezalako tresna tradizionalagoak oraindik ere gai-zerrendan daude marka askoren marketin-planen barruan. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean komunikazio-estrategia honen abantaila nagusiak zeintzuk diren azalduko dizugu, baita horri buruzko daturik onenak zein sektorek aurkezten dituzten ere. Jarraitu irakurtzen!
800 milioi erabiltzaile baino gehiagorekin, TikTok sare sozial garrantzitsuenetako bat bihurtu da mundu osoan. Hori dela eta, enpresa askok ez dute zalantzarik izan plataforma horretan profilak sortzeko, markaren edukia partekatzeko eta, horrela, beren produktuen eta/edo zerbitzuen publizitatea egiteko. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean publizitateak TikTok sarean dituen abantaila nagusiak azalduko dizkizugu, eta zergatik bultzatzen dituen gero eta iragarle gehiago erabaki hori hartzera. Jarraitu irakurtzen!
Retail sektoreak 180º-ko bira eman du azken urteotan. Kontsumitzaileek kontsumo-ohiturak aldatu dituzte eta erosketa-prozesuetan esperientzia berriak eta pertsonalizatuak bilatzen dituzte. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean retail mundua markatzen ari diren eta datozen urteetan lider izango diren joera nagusiak zeintzuk diren azalduko dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Marketin digitala zure negozioa plataforma digitaletan ezagutarazteko eta zure bezero posibleekin konektatzeko oinarria da. Enpresa batean jarraitu beharreko marketin digitaleko estrategiak zehaztu ondoren, funtsezkoa da estrategia horiek monitorizatzea izaten ari diren emaitzak neurtzeko. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean zure negozioaren estrategiak bultzatzen lagunduko dizuten tresnak zeintzuk diren kontatuko dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Azken urteetan bizi izandako egoerek aldaketak eragin dituzte ekonomian, gizartean, baita kontsumitzaileek erosketak egiteko duten moduan ere. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean egungo kontsumitzailea definitzen duten ezaugarriak eta zure negozioaren mezua egungo garaietara nola egokitu kontatzen dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Sare sozialetan eta marketin digitalean trebetasuna dituzten marketin espezialisten eskaera goruntz joango da urte honetan zehar. Marketina enpresek kontratatzen dituzten profilen artean gero eta trebetasun garrantzitsuagoa da, operatzen duten sektore zeinahi den. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean gaur egun merkatuan gehien eskatzen diren abileziak eta ezaguerak zeintzuk diren erakusten dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Jatetxeen arloari dagokionez, bezeroek gastronomia eta esperientzak erosotasunarekin konbinatu nahi duten garai baten aurkitzen gara. Azkeneko urteetan zehar hau etxez etxeko eskaeren igoeran islatu da. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean etxez etxeko janariari eta janari distribuzio plataformek dakartzatzen abantaila eta desabantailei buruzko guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Gaur egun ekonomiak bizi dituen zailtapenen arren, Retail Mediak bere urrezko garaia bizi du. Microsoft bezalako enpresek argi dute hau, eta arlo honi guztiz bideratutako plataforma baten lan egiten hasi dira. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean retail arloari buruz jakin beharreko guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Bazenekien Google-k bere algoritmoari aldaketak egin dizkiola eta gailu mugikorrekin bateragarriak ez diren webguneak zigortzen dituela? Zure webgunea eguneratuta mantentzea ezinbestekoa da gero eta lehiakorrago den merkatu honetan. Hurrengo eus-COMMERCE postean web mugikorraren diseinuari buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Adam Mosserik, Instagram plataformako zuzendariak, aplikazioaren etorkizunari buruzko adierazpen batzuk egin ditu berriki. Baieztatu duen bezala, aurtengo helburua argazkiei bideon aurrean galdutako garrantzia berematea da. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean norabide berri honi buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Gaur egun sare sozialak gazteen denborapasa gogokoena dira, komunikatzeko, entretenitzeko edo informazioa bilatzeko. Baina, zer gertatuko da sare sozialekin hemendik urtebetera? Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean plataforma hauen etorkizunari buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
TicketBAI bidezko fakturazioa dagoeneko beharrezkoa da Arabako autonomoentzat eta eskualde bakoitzak inplantazio erritmo desberdinak izango dituen arren, laster iritsiko da Euskal Autonomi Erkidego osora. Fakturazio elektroniko sistema berri honen helburua iruzur fiskala eta fakturazio bikoitza bezalakoekin beste egitea da. Gehiago ezagutu nahi duzu? Hurrengo eus-COMMERCE post honetan prozedimentu berri honi buruz dena kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Gaur egun, retail merkataritza digitalizaziorako eboluzio momentuan aurkitzen da. Eta, nahiz eta enpresa askok dagoeneko jauzi hau eman duten, kontsumitzaileak ez dira erosi ahal den leku batekin konformatzen. Esperientzia pertsonalizatuak nahi eta bilatzen dituzte. Hemen hartzen du garrantzia Retail Mediak. Gehiago jakin nahi duzu? Hurrengo eus-COMMERCE postean arlo berri honi burz jakin behar duzun guztia azaltzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Merkataritza elektronikoak, teknologiaren garapenak eta konponbide inklusiboek ETEen ekintzailetza eta berrikuntza baldintzak hobetu eta garatzera bultzatu dituzte ekonomia digitalaren arloan. Testuinguru honetan, kontsumitzaile gero eta digitalago batek bultzatuta, txartel bidezko erosketa aukera ordainketa mota erakargarria bihurtu da behar hauei erantzuna emateko. Gehiago jakin nahi duzu? Hurrengo eus-COMMERCE-ko albistean inplementazio hauen abantailak kontatzen dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Google cookie gabeko eskema berriaren ezarpena iragarri du 2023rako. Hala ere berripen hau 2024ra arte atzeratuko da. Google-n aldetik aldaketa honek erronka handia suposatuko du marka eta enpresa ezberdinentzat. eus-COMMERCEn gai honi buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Influencerren marketina azkeneko urteetan hazkunde handienetarikoa bizi izan duen marketin teknika da. Baina, zein norabide hartzen ari da influencerren marketina?
eus-COMMERCE-n influencerren marketinari buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
2022a bukatzen ari gara eta 2023ko plangintza estrategikoa diseinatzen hasteko unea iritsi da. Egungo testuinguruan, markak haien marketin aurrekontuak modu eraginkorrean zehazten saiatzen ari dira, baina erronka daukagun inbertsioarekin helburuak lortzean datza. Influencerrak markek haien bezerogaiekin konektatzeko, ikusgaitasuna eta sinesgarritasuna areagotzeko marketin tresna oso indartsua bihurtu dira, salmentak ere areagotuz.
Hala ere, diziplina berri samar hau dagoeneko heldutasun egoeran aurkitzen da, askok bere amaiera ere ikusten baitute. Hala ere, egia da egunez egun marken eta haien publikoen arteko kanal garrantzitsua dela. Covid-a dela eta bizi izandako larrialdiaren ondoren, TikTok bezalako plataformen eta influencerren eta marken arteko kolaborazio berrien hazkundea bizi genuen. Konfinamenduan zehar sortutako beharrei irteera emateko sortu ziren, marken arteko desberdintasuna ezartzeko aukera berri bat eskainiz.
Kontsumo ohiturak etengabeko aldaketa prozesuan daude. 2021an garai berria, hibridoa, hasi zen bezala, 2022an esperientzia inmersiboek gero eta adierazgarritasun handiagoa hartuko dute. Hurrengo eus-COMMERCE postean egungo kontsumitzailearen berri emango dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Marketin digitala gaur egun haztea nahi duen edozein enpresak ukatu ezin duen estrategia da. Gero eta enpresa gehiagok lortzen dituzte haien helburuak online kanal eta tresnak (Internet) modu estrategikoan erabiliz.
Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean zure enpresa indartzeko hainbat tresna ematen dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Canvak hileko 100 milioi erabiltzaile aktiboren kopurura iritsi berri delaren berri eman du Visual Worksuite aurkeztu ondoren. Berripen honek Canva erabiltzeko erraza den diseinu grafiko tresna bat baino askoz gehiago bihurtzen du.
Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean berri honen alderdi nabarmenak aurkeztuko dizkizugu. Jarraitu irakurtzen eta adi egon!
Merkataritza elektronikoaren etengabeko hazkundeak nahitaez sortzen ditu jarduera ez iraunkorgarriak. Iraunkorgarri izatea hain dago modan, batzutan ahaztu egiten zaigula. Hala ere, ezinbesteko helburua da edozein enpresarentzat.
eus-COMMERCE-n zure ecommerce-a iraunkorgarria bihurtzako gakoak ematen dizkizugu. Bisita ezazu gure webgunea eta ezagutu berri guztiak!
Youtub-ek identifikatzaileetan oinarritutako funtzio berri bat ezarri berri du, erabiltzaileek jarraitzaileak haien profiletara bideratzea ahalbidetuko duena.
Hurrengo eus-COMMERCE-ko berria Youtube-ko funtzio berri honen erabilera azalduko dizugu. Jarraitu irakurtzen!
BeReal aplikazio berri bat da, 2022ko udan zehar 53 milioi deskarga lortu dituena, nahiz eta %9ak bakarrik erabiltzen duen egunero. App honek arreta deitu du filtro gabeko benetakotasunaren aldeko kontzeptuagatik. Dudarik gabe, aplikazio frantzes honek ospea lortu du, baina denbora beharko du ezartzeko.
eus-COMMERCEko post honetan BeReal-i buruz jakin beharreko guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!