Interneten bilakaeraren ondorioz, erabiltzaileen iritziek eta pertzepzioek garrantzi eta eragin handia hartu dute merkataritza elektronikoan. Seguruenik, denok utzi dugu iruzkin bat produktu edo zerbitzuren bat ebaluatzen, modu positibo edo negatiboan.

Aipamenek eragin handia dute bezeroaren erosteko erabakian. Ez duzu inoiz artikulu bat erosi edo erosteari utzi erreseina baten eraginez?

Eus-COMMERCEren post honetan, erreseinei buruz jakin behar duzun guztia eta zure webgunean nola jarri behar duzun martxan ikusiko dugu. 

Zer da berrikuspen edo review bat? 

Lehenik eta behin, argi izan behar duzu zertaz ari garen berrikuspenez ari garenean. Iruzkin positiboa, negatiboa edo neutrala da, bezeroak ecommerce baten produktu edo zerbitzuren bati buruz online uzten duena. Formatu desberdinetakoak izan daitezke, idatzizkoak, bideo laburrak edo audioak, edo, agian, ezagunenak, puntuazio formako aipamenak. 

Covid-19-a dela eta, telelana gero eta arruntagoa bilakatu da, eta honekin batera internet bidez erostea. Aecoc Shopperview-k kontsumo joerei buruz egindako azkeneko estudioak ez du hau baino konfirmatzerik egiten. Izan ere, etxetik lan egiten duten pertsonen %39-ek modu honetan egindako erosketen maiztasuna handiagotu dute, portzentai oso altua gehiengoaren %24-arekin konparatuta. eus-COMMERCE-n mundu digitaleko azkenengo joerei buruz eguneratuta mantentzen zaitugu.

Mikroenpresen langileen kasua berezia da, 5-etik 1-ek bakarrik onartu baitzuen telelana 2020-ko lehen hiruilabetean. Janari, farmazia, altzairu edo kirol arloetako erosketak dira estatu mailan demandatuenak. Baina, Geotelecom agentziak dioenez, telelanak elektronika arloko salerosketak %138,5 areagotu ditu.

Aurreikusi zen bezala, konfinamenduak ondorio zuzenak izan ditu e-commerce-aren etorkizunean estatu mailan, kontsumitzailea ohituta baitzegoen denda fisikoetan erostera, bapatean erosketa onlinetara pasatzera behartuta egon aurretik. Alarma-egoera ezarri baino lehen, e-commerce-ak beherazko joera azaltzen zuen, baina gaur egun izugarri arrakastatsua bihurtu da, erabiltzaileen artean fideltasun handia erakutsiz. Inkestatuen %92-ak internet bidez erosteko orduan gogobetetze erdi edo altuko esperientzia izan duela komentatzen du. 

Online denda bat daukazu eta Instagramen zure produktuak etiketatu nahi dituzu?

Funtzio honen bitartez, plataforma honek erabiltzaileei botoi bat sakatzea ahalbidetzen die, produktu baten ezaugarri guztiak azaltzen dituen orrialde batera eramanez. Gainera, aplikaziotik zuzenean erosteko aukera ere ematen die. Produktuak etiketatzeak produktuan salerosketa errazten du, oso garrantzitsua bihurtuz denda onlinentzat.

eus-COMMERCE-ko albiste honetan pausuz pausu azaltzen dizugu nola sortu zure denda Instagram Shopping-en eta nola etiketatu zure katalogoko artikuluak. 

 QR kodea partida irabaztea lagunduko dizun tresna da. Nahiz eta gero eta ospetsuagoa bihurtzen ari den, oraindik faktore bereizlea da.

Enpresak haien bezeroekin konektatuta egoteko erabilgarriak dira, baina badituzte beste funtzio oso interesgarri batzuk ere.

QR kodeak non jarri behar diren galdetuko diozu zeure buruari, eraginkorrak izateko. Zure sustapen-materialean jar ditzakezu: posterrak, publizitate-hesiak, mahaiak, iragarki inprimatuak, metro-geltokiak eta askoz gehiago. Bezeroarentzat oso erraza da, ez baita aplikaziorik behar kodeak irakurtzeko. Zure mugikorraren kamerarekin QRa eskaneatu eta hotel edo taberna bateko wifira iritsi daiteke. Halaber, informazioa eman diezaiokezu bezeroari testu, bisita-txartel edo online bideoen bidez.

Twitterrek online denden aldeko apustua egin du Twitter Shopsen etorrerarekin

Sare sozialen arteko gerra are indartsuagoa da egunetik egunera, baita online erosteko plataformen eta marka handien artean ere. Twitterrek badaki eta orain bere Twitter Shopsekin erosteko aukera proposatzen du.

eus-COMMERCEn funtzio berri honek nola funtzionatzen duen azalduko dizugu, zure dendan martxan jarri ahal izan dezazun. 

Gaur egun denbora asko ematen dugu gure telefono mugikor eta ordenagailuekin, bai aisialdiagatik, bai lanagatik. Merkataritza elektronikoa esponentzialki hazi da azken urteotan, hainbat enpresa merkatu berrietara eta bezero mota ezberdinetara iristea ahalbidetuz.

eus-COMMERCE-n uste dugu garrantzitsua izango litzatekeela negozio orok ulertzea zein garrantzitsua den elkarrizketa-marketina zure estrategia digitalean.

Argi dago jendeak gustuko duela denda fisikoek eskaintzen duten ukitu pertsonala. Saltzaileen laguntzari, iradokizunei eta gertutasunari esker, bisitariak bezero bihurtzen dira. Baina e-commerce-ak batekoa du mahukaren azpian; live txatak. 

Plataforma digitalek beste sare sozial batzuetako berrikuntza arrakastatsuak errepikatu ohi dituzte. Hau TikTok sarearekin ere gertatu zen, 2019 eta 2020 izugarri hazi baizen. Hazkunde honen ondoren Instagram, Facebook eta YouTube bezala bideo laburren formatuan eduki zuten.

Gauzak aldatu egin dira, eta orain TikTok da Storien joera inplementatu duena bere plataforman, Snapchat-ek 2013an sartuak. eus-COMMERCE-n bideo laburren aplikazioaren funtzio berriari buruzko guztia kontatzen dizugu.

TikTok-eko Storie-ak hedatzen hasi dira. Asiako aplikazioaren erabiltzaile batzuk, beta fasean, funtzio hori aktibatuta dute dagoeneko. 

COVID-19ak eragindako pandemiaren ondorioz ezarritako konfinamendua dela eta, enpresak eta erosleak eraldatu egin dira. Aldaketa nabarmenetako bat izan da online erosten hasi diren erabiltzaileen kopuruak gora egin duela nabarmen, eta, ondorioz, e-commercek kontsumitzaileen beharrak asetzeko ateak zabaldu dituztela. Online erosketen etorkizuna pixka bat gehiago ezagutzeko, Adobek fenomeno hori eta etorkizunean izango duen proiekzioa aztertzen duen ikerketa bat aurkeztu du. 

E-commerce batean erosten diren produktuak itzultzeko tasa % 30era irits daiteke, kontsumo handiko garaian, ehunekoa % 60raino igoz. Argi dago gero eta ohikoagoa dela merkataritza elektronikoko dendetan erosten ditugun produktuak itzultzea, eta dendak egoitza fisikorik ez badu, itzulketaren kudeaketa pixka bat zailagoa izan daiteke.

Egia esan, enpresa askok arazoak izaten dituzte itzulketak kudeatzeko orduan, baina ezinbestekoa da alderdi horretan arreta berezia jartzea, erabiltzaile-esperientziaren zati garrantzitsua baita. Eus-COMMERCEn zenbait aholku partekatzen dizkizuegu e-commerce bidezko itzulketa-prozesua modu eraginkorrean kudeatzeko.

WhatsApp enpresa txiki eta ertainen bezeroarentzako arreta kudeatzeko berehalako mezularitzako aplikaziorik ezagunena bihurtu da. Elkarreragin-abiadurak eta mezuen pertsonalizazio aukera handiak enpresak baita bezeroak bereganatu ditu, erraztasun gehiago ikusi baituzte haien artean komunikatzeko orduan. Duela hilabete batzuk, WhatsAppek komunitate deiturikoak aurkeztu zituen aplikazioan, erabiltzaile-komunitate handiak kudeatzeko modu berri bat, bezeroekiko komunikazioa hobetzeko aukera emango duena. eus-COMMERCEn funtzio berri honen abantaila guztiak azalduko dizkizuegu.

Edozein e-commerce-n helburua salmentak hobetzea da baina, zer gertatzen da ez ditugunean espero genituen emaitzak lortzen? Batzuetan onurarik bueltatzen ez digun denda online baten lan egitea frustagarria izan liteke eta, nahiz eta merkataritza elektronikoa hurrengo urteetara begira hazkuntza potentzial handienetariko sektorea bihurtu den, agian oraindik ez duzu zure bezeroengana iristeko gakoa aurkitu. eus-COMMERCE-n aholku batzuk ematen dizkizugu zure denda online-a bisitatzen duten bezeroak liluratzeko.

Pandemiak krisi sanitarioa, soziala eta ekonomikoa eragin du, eta zuzeneko eragina izan du enpresetan. Enpresek pandemiaren testuingurura egokitu eta kostuak murriztu behar izan dituzte. Hala ere, susperraldi ekonomikoaren lehen faseetara hurbiltzen ari gara, eta hori publizitate-inbertsioan islatu da, zehatzago publizitate digitalean.

Sare sozialak etengabe aldatu dira azken urteotan. Hasieran denbora-pasa gisa ikusten ziren, baina gero eta gehiago erabiltzen hasi dira eta sare sozialak ulertzeko modu berri bat sortu da. Interneten presentzia duen edozein saltokirentzat irismen handiko erakusleihoa da, eta bezero potentzialen arreta erakartzeko aukera ematen du, ia planetako edozein lekutan. Baina gure bezeroekiko komunikazioa hobetzeko eta zerbitzu eraginkorragoa eskaintzeko ere erabil ditzakegu. Eus-COMMERCEn gakoak ematen dizkizugu zure sare sozialei ahalik eta etekinik handiena ateratzeko eta bezeroarentzako arreta-zerbitzurik onena eskaintzeko.

Badirudi albiste onak etengabe iristen direla merkataritza elektronikora. Izan ere, sektoreak % 30 eta % 50 arteko hazkundea izatea espero da. Azken urteotan etengabe gertatu den hazkundea da, eta, zorionez, ez du epe labur edo ertainera gelditzeko zantzurik erakusten. eus-COMMERCEk 2022an merkataritza elektronikoaren igoeraren atzean dauden gakoak ematen dizkizu. 

Azken urteotan digitalizazioa funtsezko elementu bihurtu da edozein saltokiren biziraupenerako. Ondo planifikatutako eta egitura sendoa duen eraldaketa digital batek mesede egingo dio, zalantzarik gabe, saltoki txikiei, eta epe luzera emaitza handiak lortzea ahalbidetuko du. Oraindik askok gainditu gabeko gaia da, baina eus-COMMERCEn digitalizazioaren oinarrizko zutabeak zeintzuk diren eta horiek zure negozioan nola aplikatu azaltzen dizugu.

Prezioa da, zalantzarik gabe, edozein saltokitako faktore garrantzitsuenetako bat, batez ere bezeroari begira. Izan ere, prezio bat edo bestea ezartzeak zehaztuko du zer bezero motak erosiko digun, eta, ondorioz, rol erabakigarria izango du lortzen ditugun mozkinetan. Interneten presentzia duen edozein saltokik ulertu behar du prezioa edozein marketin-estrategiaren zutabeetako bat dela. eus-COMMERCEn gako batzuk ematen dizkizugu zure prezioak eraginkortasunez kudeatzeko eta zure onurak bultzatzeko.

Facebookek Metak izena aldatu zuela eta unibertso birtual bihurtzeko asmoa zuela iragarri zuenetik, askok galdetu dute aldaketa horrek nola eragingo dion sare sozialen erabilerari. Izan ere, enpresa ezagutzen diren ia plataforma guztien jabea da: WhatsApp, Instagram, Facebook bera… Interneten presentzia duen merkataritza ororentzat erronka berri bat da, baina baita aukera-unibertso — edo metabertso — berri bat ere. eus-COMMERCE-n argibide guztiak ematen dizkizugu joera horiek guztiak zure negozioan aplikatu ahal izateko.

Duela gutxi arte, ordainketa-metodoen kontzeptua ia ezezaguna zen pertsona gehienentzat. Eguneroko erosketak moneta tradizionala ez den beste metodo bat erabiliz egiteko ideia ia pentsaezina zen. Baina Interneten agerpenak eta, ondorioz, sarearen bidezko erosketek, ordainketa-metodo berriak sortzea eragin zuten. Eta, sarean elkarrekin bizi diren gainerako elementuek bezala, horiek ere etengabe aldatzen dira. eus-COMMERCE-k 2022-an zehar agertuko diren joeren berri ematen dizu. 

Merkataritza digitalaren gorakadak aurrekaririk gabeko aukera eta posibilitate ugari ekarri ditu. Eskaintza hain zabala da, ezen gero eta zailagoa baita kontsumitzaileak marka bati leial eustea eta sarean dauden antzeko ezaugarriak dituzten beste batzuei erakartzea ez uztea. Zer egin dezake saltoki batek honen aurrean? eus-COMMERCE-n gakoak emango dizkizugu.

Ingurune digitala etengabe mugitzen ari den mundua da. Etengabe sortzen dira online merkataritza aldatzen duten erosketa-, ordainketa- eta bidalketa-modalitate berriak. Izan ere, merkataritza digitalaren ardatza ere, bezeroa, azkar aldatzen da eta erosteko ohitura eta lehentasun berriak garatzen ditu. Eus-COMMERCEn tokiko merkataritzaren digitalizazioaren aldeko apustua egiten dugu, eta 2022an zein joerari jarraitu behar zaion jakinarazten dizugu.

Merkataritzaren eraldaketa digitalak aldaketa ugari ekarri ditu, bai merkatariei bai bezeroei eragiten dietenak. Garaiak aldatu egin dira, eta, horrekin batera, negozio baten eta haren produktuen inguruko itxaropenak. Eskura ditugun tresna digitalez baliatzen jakitea ezinbestekoa bihurtu da. Ezagutu aplikazio digital optimoa izateko gakoak! Sarean ...
Kontsumo-ohiturak etengabe aldatzen dira, eta atzora arte berriak ziren erosketa-metodoak, bat-batean, atzean geratzen hasten dira. Online merkataritza da horren adibide garbia. Zalantzarik gabe, kontsumitzaile gazteenek gehien erabiltzen duten erosketa-kanala da, gero eta produktu gehiago erosten baitituzte. Zer etorkizun dago Internet bidezko ero...
Ez da sekretua pandemiak izugarri aldatu duela kontsumitzailearen portaera maila globalean. Internet bidezko erosketek gora egin dute, eta, aldi berean, publizitatean inbertsio handiagoa egin da. Negozio baten erakusleiho handiena sare sozialak dira, eta Emplifik berriki argitaratutako txosten batek berretsi besterik ez du egiten. Facebookeko eta I...

Orain arte, funtzio hori egiaztatutako kontuetarako edo 10.000 jarraitzaile baino gehiagoko kontuetarako bakarrik zegoen erabilgarri, baina, azkenik, sare sozialaren erabiltzaile guztiek erabil dezakete. Oso berri ona da batez ere tokiko saltoki txikientzat, alegia haien produktuak profilaren bidez sustatu eta lotu ahal izango baitituzte.

Nahiz eta Instagram argazkiak editatu eta partekatzeko asmatua izan, aspaldi hasi zen bere funtzioak aldatzen, eduki edo negozioen sortzaileak erakartzeko, besteak beste. Eguneratze berri horrek filosofia hau jarraitzen du. Orain, estekak gure storietan sartuko dira, etiketen bidez.

Etiketa horiek inkestetarako edo abestietarako erabiltzen direnen antzera funtzionatuko dute, eta kustomizagarriak izango dira. Kokapena, tamaina eta abar alda ditzakegu, zer transmititu edo sustatu nahi dugun kontuan hartuta. Sare sozialeko arduradunek espero dute estekak sartzeko modu berri horrek erabiltzaileen arteko komunikazioa sustatzea. Negozioen kasuan, bezeroak negozioekin gertutasun handiagoz kontaktatu eta elkarreragin ahal izatea espero da. 

Abantailak saltoki txikientzat 

Funtzionalitate hori inplementatzeak hainbat abantaila dakartza. Alde batetik, gure argitalpenen kustomizazio handiagoak marka-irudi uniformeagoa, argiagoa eta pertsonalagoa transmititzeko aukera ematen digu. Gainera, gure jarraitzaileekin elkarreragin hurbilagoa mantendu ahal izateak salmentari ez ezik, fidelizazioari ere mesede egingo dio.

Zalantzarik gabe, ezinbesteko funtzioa da saltoki txikientzat, orain arte Instagrameko baldintzek mugatzen baitzituzten haren aukerak. Ziur aski hainbat berrikuspen eta eguneratze egingo diren arren, stories bidezko estekak errealitate dira dagoeneko sare sozialeko profil guztientzat.

eus-COMMERCE-kin marketineko eta kontsumoko azken joeren berri izango duzu, eta zure negozioa bultzatzeko sektore digitaleko azken tresnak erabiltzen ikasiko duzu.

Iturriak:

Oraindik itzulpenik ez duen kontzeptu berria den arren, fulfillment-a kontuan hartu beharreko faktoreetako bat bihurtzen ari da online presentzia duen edozein negoziotan. Terminoak saltoki batek jasotzen dituen eskaerak prestatzeko eta bidaltzeko prozesu guztiak biltzen ditu.

Ez da sekretua bezeroak gero eta zorrotzagoak direla, eta saltoki baten aldetik (batez ere online saltokien aldetik) eraginkortasun handiena espero dute. Gure eskura dauden tresna informatikoak erabiltzea ezinbestekoa da biltegiaren kudeaketa eraginkorra egiteko. Ahalik eta prozesu gehien automatizatzen saiatu behar dugu, ahalik eta marjina txikiena giza akatsei utziz.

E-commerce baten kasuan, fullfilment-a bereziki beharrezkoa da, batez ere negozioa nabarmentzen hasten denean eta eskaera-bolumen handiagoa jasotzen dugunean. Enpresa batzuek prozesu hori kanpora ateratzea edo horretarako sail propioa sortzea erabakitzen dute. Hala ere, guztiz posible da fulfillment-a zure kontura ezartzea, are gehiago, positiboa da erakundean denbora inbertitzea eta negozioa optimizatzea.


 Zer da picking-a eta packing-a?

Gure biltegia modu ezin hobean kudeatzeko, picking zerrendak sortzea da aukerarik onenetariko bat. Zerrenda horiek gure produktu guztiak kategoria desberdinetan sailkatu eta ordenatzen dituzte, hautaketa-prozesua arintzeko. Honen ondoren packing-a dator, produktuak eskaneatuko dituena bidaltzeko prest edukitzeko. Azkenik, garraio-enpresa egokia izateaz ziurtatu behar gara, bezeroak une oro jakin dezan bere eskaeraren egoera.

Tresna horiek erabiltzen baditugu, gure eskaerak modu ezin hobean administratzea lortuko dugu, garraiolaria iritsi orduko garaiz eta adostutako epeen barruan bezeroari entregatzeko prest daudela ziurtatuz. Bai negozio txikientzat baita saltoki handientzat ere, gure zerbitzua hobetzea ezinbestekoa da beti, bezeroa pozik dagoela eta gugan konfiantza izan nahi duela sustatzeko. eus-COMMERCEn tokiko merkataritzari bere ezaugarriak eta, ondorioz, salmentak ahalik eta gehien indartzeko behar dituen tresnak ematen ahalegintzen gara. Bisita gaitzazu albiste, baliabide eta kasu arrakastatsu gehiagorako!


Iturriak:

Zalantzarik gabe, sare sozialak pertsona gehienen egunerokotasunaren parte dira. Merkataritzarentzat hori aurrekaririk gabeko erakusleihoa da, esposizio-maila ezohikoak lortzeko aukera ematen diguna. Gaur egun, ezinbestekoa da plataforma nagusietan profilak izateaz gain, horiek nola erabiltzen ikastea, ahalik eta etekinik handiena ateratzeko.

Sare sozialek aukera ematen digute gure bezeroekin elkarreragiteko eta, beraz, haien eskaerak eta beharrak ulertzeko. Baina gure bezeroekin harreman estuagoa ezartzeaz gain, bezero potentzialengana iritsi eta erakarri ahal izango ditugu, hain hedapen-maila handiko tresna baita.

Ia enpresa guztiek dituzte profilak sare sozialen batean edo bestean, gure lehiakideak barne. Horrek aukera ematen du sakonago aztertzeko eta azterketa honen emaitzen inguruan geure estrategiak planifikatzeko. Bestalde, beste negozio eta profesional batzuekin harremanak izateko gai izango gara.

Abantaila horietatik ahalik eta etekinik handiena ateratzeko, ezinbestekoa da kontu handiz planifikatutako estrategia bat izatea. Internet bidezko erosketen gorakadarekin, community manager delakoak garrantzia hartu du, gure profilak sare sozialetan administratzen baititu. Bitarteko hori menperatuko duen figura bat edukitzeak estrategia argi eta zehatz bat definitzea ahalbidetuko digu, bezero berriak erakarriko dituena, lehendik ditugun bezeroak fidelizatuko dituena eta onurak ekarriko dizkiguna.


Iturria: marketingandweb.es

 Smartme Analytics-ek, hainbat konpainiatako ordezkariekin egindako mahai-inguru baten bidez, kontsumitzaile digital berria eta horrek merkataritzari dakarkion guztia aztertu du berriki. Aurreko urteetan gertatzen ari bazen ere, pandemiak ikus-entzunezko edukien gorakada ekarri zuen. Orain bezeroak gero eta gehiago eskatzen du eduki mota hori, eta, beraz, ezinbestekoa da ulertzea ahalik eta etekinik handiena atera ahal izateko.

Joerek adierazten dute argazkiaren arotik bideoaren arora pasatzen ari garela. TikTok bezalako sare sozial berrien edo Ibai Llanos bezalako eduki-sortzaileen arrakastak hala adierazten duela dirudi. Konfinamenduko hilabeteetan kontsumitzaileek gero eta eragin handiagoa izan zuten ikus-entzunezkoen munduan, eta eragin hori mantendu egin da gaur arte.

Mahai-inguru horretan, Playstation edo MásMóvil bezalako konpainia liderrek parte hartu zuten, eta beren esperientziak eta arrakasta kasuak aurkezteko aukera izan zuten. Denek uste dute ikus-entzunezkoen sektorea hazten ari dela, eta, gainera, hainbat arlotako aniztasuna estaltzeko gai dela.

Merkatariek beren negozioen publizitaterako kontuan hartu beharreko kanal berri bat den arren, garrantzitsua da kontsumitzailea ezagutzea. Negozio bakoitzak bere audientzia du, eta baliteke orain arte saltoki txikiek nahikoa izan izana bide tradizionalagoekin, baina argi dago ikus-entzunezkoen sektorea ez dela alde batera utzi behar.


Iturria: marketingdirecto.com

Apache Digital eta Appinok argitaratu berri duten azterlan baten arabera, inkestatutako kontsumitzaileen % 70 dendetan gehiago kontsumitzeko prest egongo lirateke balorazio positiboak dituztenean. Gainera, % 46k uste du online erreseinek eragina dutela beren erosketetan, eta zifra hori % 60ra igotzen da gazteen kasuan.

Txostenaren arabera, 3,97/5 da balorazio positiboaren eta neutroaren arteko muga. Beraz, saltoki batek bere online puntuazioa zifra horren gainetik jartzen saiatu behar du. Nota 2,31tik beherakoa bada, balorazio negatiboaz ari gara, eta, beraz, litekeena da gure bezero potentzialek gure establezimenduan konfiantzarik ez izatea.

Elektronikaren, osasunaren, edertasunaren edo etxetresna elektrikoen sektoreetan dute eragin handiena bezeroen balorazioek. 25 urtetik beherakoen artean kirola eta hezkuntza ere agertzen dira. Era berean, ikerketak erakusten du kontsumitzaileak gehiago ordaintzeko prest daudela oinetakoak, seme-alaben zaintza, maskotak eta elikadura bezalako sektoreetan.

Puntuazioa ez da garrantzitsua bakarrik, bezeroak erreseina kopurua ere baloratzen du, 50 eta 200 artean kokatu beharko liratekeenak. Gure merkataritza etorkizuneko bezeroentzat erakargarria izan dadin, garrantzitsua da gure balorazioak kudeatzea eta gure bezeroak gu baloratzera bultzatzea. Horrela, beste kontsumitzaile batzuk gure saltokira erakarriko ditugu.


Beste eskualde batzuetan erabilgarri bazegoen ere, duela gutxi Pinterestek Europako hainbat eskualdetan (Espainian, Italian eta Suitzan, besteak beste) online erosketa-funtzioak gaitu ditu. Erosketa horiek hainbat modutan egin daitezke sare sozialaren bidez.

Alde batetik, bilaketa bat egitean, aplikazioak berak antzeko ezaugarriak dituzten produktuak iradokiko ditu. Erabiltzaileak mundu errealeko produktuei argazkiak ateratzeko aukera ere izango du, eta Pinterestek beste produktu erlazionatu batzuk gomendatuko ditu. Azkenik, "Tienda" izeneko atala ezarriko da erabiltzaile guztientzat, eta eskuragarri dauden produktuak iradokiko ditu, erabiltzaileak sare sozialean duen jardueran oinarrituta.

Saltoki txikientzat, Pinterestek merkatari egiaztatuen programa abiarazi du. Programa horren bidez, kalitate-irizpide jakin batzuk betetzen dituen edozein negoziok saltzaile gisa egiaztatzen duen egiaztapen-marka bat lortuko du. Halaber, dendek beren produktuak profilean erakutsi ahal izango dituzte, eta kategoriaka etiketatu, saltzeko.

Orain arte, Pinterest erabiltzaileek gehien bisitatutako webguneetako bat izan da, etorkizuneko erosketetarako inspirazioa bilatzeko. Funtzionalitate berri horiekin, sare sozialaren sortzaileek beste urrats bat eman nahi dute, eta modu zuzen, fidagarri eta seguruan erosketak egin ahal izateko plataforma bihurtu.


Zalantzarik gabe, online erosketak geratzeko iritsi dira. Ordainketa-metodo malguagoak erabiltzea oso garrantzitsua bihurtu da saltokientzat, baina batez ere bezeroentzat, gero eta zorrotzagoak baitira online merkataritzarekin. Ordainketa 4tan metodo berri bat da, erosleari bere aurrekontua handitzeko eta ordainketei modu malguago baten aurre egite...