Metak 2022ko joerak aurkeztu ditu

tendencias-meta

Facebookek Metak izena aldatu zuela eta unibertso birtual bihurtzeko asmoa zuela iragarri zuenetik, askok galdetu dute aldaketa horrek nola eragingo dion sare sozialen erabilerari. Izan ere, enpresa ezagutzen diren ia plataforma guztien jabea da: WhatsApp, Instagram, Facebook bera… Interneten presentzia duen merkataritza ororentzat erronka berri bat da, baina baita aukera-unibertso — edo metabertso — berri bat ere. eus-COMMERCE-n argibide guztiak ematen dizkizugu joera horiek guztiak zure negozioan aplikatu ahal izateko.

Erabiltzaileak gehien kezkatzen dituen alderdietako bat beren datu pertsonalen segurtasuna eta babesa da. Izan ere, azken urteotan, sareko publizitateak erabiltzailearen pribatutasuna sakrifikatu du, erabiltzaileak Interneten egiten duen erabileran oinarritutako iragarkiak erakusteko. Adibidez, maiz alokairuko etxebizitzak bilatzen baditugu, gure Instagram profila laster beteko da pisu eskaintzaz. Enpresa estatubatuarrak ziurtatu duenez, 2022an erabiltzaileari partekatzen dituen datuen gaineko kontrol handiagoa eskaintzeko lan egingo du. Hori bai, saltokiak modu pertsonalizatuan eta eraginkorrean iragartzen jarraitu ahal izango dutela ziurtatu dute, eta iragarkiak balizko erosleei bidali ahal izango dizkietela.

Eduki sortzaileak eta Errealitate Handitua: iritsi da publizitatearen etorkizuna

Egiaztatuta dago influencers eta eduki sortzaileek konbikzio gaitasun handia dutela egungo merkatuan. Askotan, gure produktuentzako publizitate-kanpainarik onena dira. Gehienak Metako sare sozialen bidez sustatzen direla kontuan hartuta, enpresak publizitate mota horri buruz hartzen dituen erabakiak erabakigarriak dira online merkataritzarako. Eta, aurten behintzat, konpainiak iragarri du eduki-sortzaileek ez dutela ordaindu beharko plataformen bidez sortzen dituzten diru-sarrerengatik. Beraz, badirudi 2022an publizitate mota horrek hazten eta forma berriak hartzen jarraituko duela.

Izan ere, badirudi Metak Errealitate Handituaren aldeko apustu sendoa egiten duela, mundu osoko saltzaileentzako erakusleihorik handiena den aldetik. Hori aplika daiteke, adibidez, erabiltzaile bati gure produktuetako bat erosi aurretik nola geratzen zaion ikusteko aukera emanez. 700 milioi erabiltzailek baino gehiagok erabiltzen dituzte efektu horiek hilero; beraz, zalantzarik gabe, 2022rako kontuan hartu beharreko joeretako bat da.

Argi dago sare sozialak online publizitatearen oraina direla. Eta, oraingoz, badirudi Metak agintzen dituela jokoaren arauak, eta, beraz, ezinbestekoa da enpresa amerikarrak sartzen dituen berrikuntzak ezagutzea. Hain ingurune aldakorrera egokitzea izugarria izan daiteke, baina eus-COMMERCE-n zure negozioa digitalizatzeko behar dituzun gako guztiak ematen dizkizugu.


Iturriak

Nola kudeatu zure e-commerce-aren prezioak
2022ko ordainketa modu joerak

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/