2022an Tik Tok bideo ideiak hasiberrientzat

600x338-px-3

TikTok azken 3 urteetan etengabe hazi den sare soziala da. Aplikazio honek 3-15 segundoko edo 30-60 segundoko bideo laburrak sortu eta partekatzeko aukera ematen dizu. Profil pertsonal edo pribatuetarako ez ezik, marketin-tresna oso indartsua ere bada enpresa eta markentzat.

Oso garrantzitsua da joera guztien berri izatea eta audientziaren gustuko edukia sortzea.

Agian kontu bat sortu berri duzu eta ez dakizu zer eduki igo edo ez dakizu nola bultzatu zure argitalpenen kalitatea eta horrela denbora aurreztu.

Eus-COMMERCEn sare sozial hau erabiltzen lagundu nahi dizugu, eta horretarako, zure argitalpenen bidez lehiakideetatik bereizteko ideiak bildu ditugu zerrenda batean, zure marka ezagutarazteko, hazteko eta zure komunitatea inplikatzeko. 

2022an hasiberrientzat Tik Tok-en bideoen 7 ideiak 

1. Zure burua aurkeztu

Hori begi-bistakoa izan daiteke, baina zure marka, zure burua eta zure produktuak bideo laburretan aurkeztuta, erakusleiho paregabea izatea lortuko duzu eta publikoarengana iritsiko zara.

2. Gizarte-erronketetan parte hartu eta zureak sortu

Ikusgarritasuna irabazten hasteko, lagungarri izan daitekeen idea bat gizarte-erronkak dira. Bila itzazu joeran daudenak, zure jarraitzaile leialek zein berriek ikus dezaten, gainerako eduki-sortzaileen uhin berean zaudela erakutsiz.

Zure erronka ere egin dezakezu markarekin lotutako hashtag batekin.

3. Bastidoreen artean

Bastidoreen arteko edukiak gure sareak pertsonalagoak bilakatzen ditu. Erakutsi zure langileak lanean, bastidoreen artean, zure argazki-saioetan, edo partekatu zure goizeko kafea bezain sinplea den zerbait. Jarraitzaileek ontzat jotzen dute normaltasun ikuspegi hori.

4. Sormen-prozesua

Zure markaren sormen-prozesua ezagutaraztea ideia erakargarria da.

Produktuak eskuz egiten, ideia berriak zirriborratzen edo zure markan jartzen duzun sormena eta trebetasuna erakusten dien beste edozein bideo izan daiteke.

5. Produktuak aurreratzea

Sortu ikusmina eta erakarri zure jarraitzaileak hurrengo merkaturatze edo kanpainen aurrean, produktu berriak aurreratuz eta TikTokeko zure entzuleei lehen begirada bat eskainiz.

6. Aprobetxatu data bereziak

Data bereziak ezin hobeak dira joeren artean egoteko. Sortu egun horiei lotutako bideoak, ez ahaztu posizionatzen diren hashtag-ak erabiltzea ikusgarritasuna eta biralizazioa lortzeko.

Adibidez, edukiak sor ditzakezu Amaren, Aitaren, Emakumearen, Black Friday eta Eguberri Egunean.

7. Hashtag baten bidez lehiaketak sortu

Sare sozialetan gehien erabiltzen diren estrategietako bat da, jarraitzaile berriak eta ikusgarritasun handiagoa lortzeko balio du.

Eus-COMMERCEn ideia horiek guztiak probatzea gomendatzen dizugu, zure markak entzuleekin nola elkarreragiten duen egiaztatzeko. Guk lagunduko dizugu!

Iturria

E-commerce bat aukeratzeko arrazoi nagusia: bidalk...
Zure online bezeroen konfiantza irabazteko eta geh...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/