Merkataritza elektronikoaren etorkizuna sare sozialak dira
Merkataritza elektronikoa abiadura ikaragarrian ari da aurrera egiten horretara bultzatzen duten zirkunstantziek eraginda, bizi izandako osasun-krisia edo aurrerapen teknologikoak besteak beste . Merkataritza elektronikoaren etorkizuna ulertzeko, funtsezkoa da hura definituko duten merkatu-joerak ulertzea, izan ere ere, erosketa fisikoa ordezkatuko baitu eta abantaila asko eskaintzen dizkie saltokiei hazten jarraitzeko.
Eus-COMMERCEn mundu digitalaren joerei buruzko informazioa ematen dizugu. Segi irakurtzen gehiago jakiteko!
Erabiltzailea erakartzeko borrokan, sare sozialek abantaila dute. Erabiltzaileen kontsumo-denbora gero eta handiagoa izaten da, ia 2,5 ordu egunean. Gainera, azpimarratzekoa da kontsumitzaileen artean bolada berri bat datorrela, Z. belaunaldia. Belaunaldi horrek plataforma berri hauek ezagutzen ditu eta kontsumitzeko modu berrietara egokitzen da.
Negozio gehienek Facebook eta Instagram komunikazio-kanal gisa erabiltzen dituzten arren, pixkanaka enpresak salmentarako estrategiara egokitzen joango dira, Instagram Shopping-en edo Facebookeko dendan egonda.
Sare sozialek onura asko dituzte merkataritza elektronikoan:
- Markaren irudia indartzen laguntzen dute.
- Produktu eta zerbitzuei buruzko iragarkiak egiteko aukera ematen dizute.
- SEO posizionamendua hobetzen dute bilaketetan.
- Enpresaren eta bezeroaren arteko komunikazioa humanizatzen dute.
- Erosketa-esperientzia errazten dute.
Horiek ondo erabiliz gero, erabiltzaileekin kalitatezko harremanak sortuko ditugu eta bezeroak erakarri eta salmenta bultzatu ahal izango dugu.
Nola egokitu merkataritza elektronikoaren etorkizunera?
Sare sozialen bidezko salmenta ezartzeko, garrantzitsua da inguruko joerak eta portaerak kontuan hartzea. Aurretiazko fase garrantzitsuenak bete ondoren, adibidez web-orria egokitzea online denda eraginkor eta praktikoa lortzeko, beste alderdi batzuk ere hartu behar dira kontuan, hala nola ordainketa seguruko pasabidea eta katalogo nahikoa eta ondo azaldua izatea.
Lehia handitzearen ondorioz, denda askok negozio-estrategiak egokitu behar izaten dituzte. Aurrekontu handirik izan arren, garrantzitsua da zure negozioa esparru digitalean indartuko duten hainbat tresna kontuan hartzea. Horregatik, ezinbestekoa izango da beste ekintza batzuk aztertzea, hala nola email marketina edo sare sozialen bidezko salmenta, marka eraikitzera eta bezeroaren leialtasunera bideratutako estrategia integrala izateko.
Zure online dendaren etorkizuna zure eskuetan dago. Negozio bat baduzu eta mundu digitalera zabaldu nahi baduzu, zure salmentak ahalik eta gehien indartzeko behar dituzun tresnak jarriko ditugu zure eskura eus-COMMERCEn.
Iturria
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/