QR kodeen garrantzia zure enpresarentzat

600x338-px

 QR kodea partida irabaztea lagunduko dizun tresna da. Nahiz eta gero eta ospetsuagoa bihurtzen ari den, oraindik faktore bereizlea da.

Enpresak haien bezeroekin konektatuta egoteko erabilgarriak dira, baina badituzte beste funtzio oso interesgarri batzuk ere.

QR kodeak non jarri behar diren galdetuko diozu zeure buruari, eraginkorrak izateko. Zure sustapen-materialean jar ditzakezu: posterrak, publizitate-hesiak, mahaiak, iragarki inprimatuak, metro-geltokiak eta askoz gehiago. Bezeroarentzat oso erraza da, ez baita aplikaziorik behar kodeak irakurtzeko. Zure mugikorraren kamerarekin QRa eskaneatu eta hotel edo taberna bateko wifira iritsi daiteke. Halaber, informazioa eman diezaiokezu bezeroari testu, bisita-txartel edo online bideoen bidez.

Nork ateratzen dio etekina QR kodeei? 

Pentsa daiteke QR kodeak erabiltzeak bezeroari bakarrik egingo diola mesede, informazioa lortzeko modu erraza eta azkarra delako, baina ez da horrela. Zure enpresak jarraitzaileen trafikoaren jarraipena egin dezake. Kode berezi baten bidez, zure enpresara iritsi den trafikoa eta smartphone-en bidez sartzen den jendea kuantifika dezakezu. Gauza bakarra da erabiltzaileentzako funtzionaltasunak argi geratu behar direla.

Kode hauekin honako hauek egin ahal izango dituzu:

  • Pasea edo identifikazioa aktibattzea.
  • Informazioa testuan edo bideoan eskaintzea.
  • Esteka batera eramatea.
  • Deskontu-kupoiak aktibatzea.
  • Software-deskarga aktibatzea.
  • Geolokalizazio bidezko kokalekutik gertu dauden eskaintzak.
  • Telefono dei bat egitea.
  • Testu-mezu bat bidaltzeko funtzioa programatzea.
  • Fitxategi bat eranstea.
  • Helbide elektroniko bat lortzea.
  • Agenda bat konfiguratzea.
  • Sare sozialei buruzko informazioa sartzea.

Nola sortu zure QR kodea? 

Horrelako kodeak sortzeko aplikazio ezagunenak Playstore eta Play Google dira. Zure QR kodea azkar, eroso eta erraz sortzen laguntzen dizuten enpresak sortu dira. Helburua da QR kodea behar duten guztiek beren kodea erabat pertsonalizatua sortu ahal izatea. Plataforma horien bidez funtzionaltasun-analisietara eta horien erabilgarritasunera sarbidea izan dezakezu.

Jarraitu irakurtzen eus-COMMERCE albisteak zure merkataritza elektronikoa hazteko gako guztiak ezagutzeko.

Iturria

Nola etiketatu produktuak Instagramen?
Tuiterrek denda onlinen aldeko apostua egiten du T...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/