Zein da online denda baterako packaging onena?

600x338-px

Packagingaren helburua produktua babestea da. Gainera, funtsezkoa da, bezeroak produktua etxera iristean ikusiko duen lehen gauza delako. Gaur egun, gero eta apustu handiagoa egiten da paperezko kutxa eta poltsa pertsonalizatuen alde, zerbait komunikatzeko, mezu bat helarazteko eta harreman bat hasteko gai direnak. Baina ba al dakigu zein den onena hori lortzeko?


Eus-COMMERCEko post honetan packaging on bat lortzeko oinarrizko tips batzuei buruz hitz egingo dugu. Segi irakurtzen gehiago jakiteko!

Oinarrizko 2 tip packaging onena lortzeko: 

Kalitatezko materialak aukeratzea: erresistentzia eta kalitatezko materialak erabaili, kutxa zaharrak edo tratu txarrak jasaten dituztenak erabiltzea saihestuz, zure produktuak babestea da garrantzitsuena.

Aukeratu produktu bakoitzerako tamaina egokia: ez erabili kutxa edo bilgarri estuegi bat. Saiatu produktua baino pixka bat handiagoa erabiltzen, alboetan babes pixka bat sartzeko, hala nola burbuila-estaldura edo moteltzeko materiala.

Behin bi puntu horiek ebaluatuta, produktuaren erresistentzia probatu beharko dugu, eta, horretarako, zein erresistentea den jakiteko probak egin beharko ditugu, hala nola kolperen bat ematea edo kalteren bat sortzea beharrezko babesa neurtzeko.

Esan dezakegu online bidez erosteko momentuan beti sortzen direla espektatiba batzuk. Erosi dugun produktua ikusi dugun arren, ez dugu eskuekin ukitzeko aukerarik izan, horregatik garrantzitsua da erabiliko dugun ontziak sortzen duen lehen inpresioa.

Horregatik, materialak aukeratuta ditugunean, garrantzitsua izango da markaren logoa jartzea, sloganena edo data bereziak aipatzea, identitatea eta balioak transmititzea.

Originaltasunaren alde apustua egin dezakezu, betiere diseinua zure markarekin bat datorrela ziurtatuz.

Sormen apur batekin, packagingak harritzeko eta erabiltzaileekin konektatzeko aukerak amaigabeak izan daitezke.

Paketea irekitzeko nahia sortzeko aukera da, baina baita beste publizitate modu bat sortzeko aukera ere. Orain, bezeroak zure marka sare sozialetan edo espazio fisiko batean ikusteaz gain, zure produktuak jasotzeko paketeen bidez ere ikusten du.

Ikus dezakezunez, eduki mota hauek onura asko ekar diezazkioke zure enpresari. Jarraitu eus-COMMERCEren berriak irakurtzen, gako guztiak ezagutzeko eta zure merkataritza hazteko.


Iturria



Zure online bezeroen konfiantza irabazteko eta geh...
e-commerce iraunkorgarriago bat sortzeko aholkuak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/