Tuiterrek denda onlinen aldeko apostua egiten du Twitter Shops-en iritsierarekin

Noticias_eus-COMMERCE Tuiterrek denda onlinen aldeko apostua egiten du Twitter Shops-en iritsierarekin

Twitterrek online denden aldeko apustua egin du Twitter Shopsen etorrerarekin

Sare sozialen arteko gerra are indartsuagoa da egunetik egunera, baita online erosteko plataformen eta marka handien artean ere. Twitterrek badaki eta orain bere Twitter Shopsekin erosteko aukera proposatzen du.

eus-COMMERCEn funtzio berri honek nola funtzionatzen duen azalduko dizugu, zure dendan martxan jarri ahal izan dezazun. 

Zer da Twitter Shops? 

Twitterrek zure profilean 50 produktu arteko katalogoa erakusteko gune bat aurkezten du. Kontsumitzaileak interesatzen zaion produktuan klik egiten duenean, aplikazioan nabigatzaile bat irekitzen da, eta hari buruzko informazio gehiago lortu ahal izango dute.

Adi! Ordaintzeko prest bazaude, zure webgunerantz zuzentzeko aukera duzu. Horrela, erabiltzaileek, aldi berean, zure webgunea deskubritu eta haren barruan nabigatu dezakete, baita etorkizunean bezero leial bihurtu ere.

Twitterrek beste plan batzuk ditu. Bere asmoa da apurka-apurka espazio handiago bat sortzea gaur egun eskuragarri dauden 50 artikuluak gainditzen dituen produktu-katalogo zabalago baterako. Gehiago ikusteko, Twitterrek aukera garatu du bezero potentzialek beren profiletan produktuen orria partekatzeko, produktu horri buruzko informazio baliagarriaren zati bat erakutsiz.

Funtzio berria eskuragarri dago dagoeneko probaldi gisa merkatari hautatuentzat eta AEBetan administratutako bazkideentzat. Oraindik zain gaude Europan. Sare soziala lanean ari da bere online denda Estatu Batuetatik kanpoko merkatarien profiletara zabaltzeko. Bere helburua Twitter Shops ezagutzera ematea da, merkatariengana egokitzeko beharrezko hobekuntzak egin ahal izateko eta dendetan euren markaren historia konta dezaten.

Plataforma honen abantaila bat Twitter erabat internazionala dela da. Munduko hainbat hizkuntzatan dago eskuragarri, eta, horri esker, edozein leku geografikotako erabiltzaileak elkarrekin konekta daitezke. Sare sozialen erabilera garrantzitsuagoa bihurtzen da zenbakiei dagokienez, gaur egun Twitter munduko sare sozial ezagunenen 15. postuan dago. Online erosketak gora egiten du, batez ere koarentenaren eta Covid-19aren krisiaren ondoren. 

Nola lortu Twitter Shops? 

 Twitter Shops gaituta duen saltoki batek bere profilean "View shop" botoi bat dauka bere tweeten gainean. Botoia jotzen baduzu, zure produktuen katalogoa zabalduko da. Baten gainean klikatuz gero, merkatari horren denda irekiko da, eta bertan, informazio gehiago lortzeko eta/edo erosketak egiteko artikuluak erabil ditzakezu.

Twitterrek mota guztietako profesionalei laguntzeko duen modua da, enpresa txiki eta sortzaileetatik hasi eta marka handietaraino, Twitterrera jotzen baitute negozioak egitera.

Lehen aipatu dugun bezala, funtzionalitate hau EEBBetan bakarrik dago eskuragarri, pazientzia izan eta itxaron egin behar da. Eus-COMMERCEk azken berrikuntzen eta joeren berri eman nahi dizu. Bisitatu gure webgunea, zure saltokiaren digitalizazioarekin lagunduko dizugu.


Iturriak

Ecommercenews.es

Informabtl.com

QR kodeen garrantzia zure enpresarentzat
Zergatik gehitu behar duzu txat bat zure e-commerc...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/