Bezeroaren konfiantza altxorrik preziatuena da enpresa guztientzako, eta konpainiek ahalegin handiak egin behar dituzte konfiantza hori irabazteko eta mantentzeko. Hori, noski, ez da egun batetik bestera lortzen. Zure webguneko ordainketa-puntura iritsi aurretik, bezeroak prozesu bat igaro behar izan du, eta bertan egiaztatu behar izan du orria fidagarria den ala ez.

Erosketa osatzeko eta gure webgunean jarraitzeko, gure eskuetan dagoen guztia egin beharko dugu hori gerta dadin. Ez duzu uste?

Horregatik, eus-COMMERCEren post honen bidez, 9 aholku emango dizkizugu bezeroen konfiantza lortzeko aholkuak emanez.

Packagingaren helburua produktua babestea da. Gainera, funtsezkoa da, bezeroak produktua etxera iristean ikusiko duen lehen gauza delako. Gaur egun, gero eta apustu handiagoa egiten da paperezko kutxa eta poltsa pertsonalizatuen alde, zerbait komunikatzeko, mezu bat helarazteko eta harreman bat hasteko gai direnak. Baina ba al dakigu zein den onena hori lortzeko?


Eus-COMMERCEko post honetan packaging on bat lortzeko oinarrizko tips batzuei buruz hitz egingo dugu. Segi irakurtzen gehiago jakiteko!

Gaur egun iraunkorgarritasun hitza oso presente dago gure bizitzako alderdi guztietan. Iraunkorra izatea helburu garrantzitsua da ingurumenarekiko erantzukizuna haien estrategian oinarrizko helburu bezala daukaten enpresentzat. Hauen barruan online negozioak aurki ditzakegu. Noizbait galdetu diozu zure buruari nola izan ahal den online negozio bat iraunkorgarria?

eus-COMMERCE-n jarraitu beharreko pausuak ematen dizkizugu e-commerce iraunkorgarriago bat lortzeko eta desberdintasuna ezartzen lagunduko dizun transizioa hasteko. Garrantzitsuena prozesu gehienak optimizatzea da, dirua aurrezten lagunduko bait dizu, marketing eraginkorragoa lortzeaz gain.

Garrantzitsua da zure denda online-aren zein puntu aldatu nahi duzun aztertzea, edota zer ezarri nahi duzun dendan neurri egokienak hartzeko. 

 Newsletterra zure publikoarekiko engagement-a lortzen laguntzen duen marketing estrategia bat da. Irakurlearekin lotura sortzea du helburu, markaren pertzepzio ona izan dezan. Gaur egungo enpresa askok, marketin digitalean adituak direnek ere, ez dute ikusten newsletterra bidaltzearen garrantzia.

Eus-COMMERCEren post honetan azalduko dizugu zertan datzan newsletter bat zertan datza azalduko dizugu Baita zer onura ekar diezazkiokeen zure online negozioari. Segi irakurtzen gehiago jakiteko!

Azkeneko 10 urteetan Instagram etengabe hazi den sare soziala da.

Ez du balio profil pribatu edo pertsonalentzat bakarrik, marketing tresna oso boteretsua da markentzat. Publikoarekin modu efektibo eta organikoan elkarri eragitea ahalbidetzen du.

eus-COMMERCE-tik langundu nahi zaitugu sare sozial hau menperatzen, eta horretarako zerrenda hau prestatu dugu zure argitalpenen bitartez besteengandik desberdintzea ahalbidetzen lagunduko dizuten aplikazioekin. Arrakasta handiagoa izango duzu eta zure "feed"-a jarraitu beharreko eredua izango da. Instagrameko aplikazio hauek zure publikazioen kalitatea hobetzen eta denbora aurrezten lagunduko dizute. Hauekin argazkiak editatu eta sare soziala modu praktikoan kudeatu ahal izango duzu. Gainera, argazki collage-ak edo grafikoak sortzen lagunduko dizu. Aldi berean, estilo propioan bideoak grabatzen, editatzen eta diseinatzen ikasiko duzu. 

Interneten bilakaeraren ondorioz, erabiltzaileen iritziek eta pertzepzioek garrantzi eta eragin handia hartu dute merkataritza elektronikoan. Seguruenik, denok utzi dugu iruzkin bat produktu edo zerbitzuren bat ebaluatzen, modu positibo edo negatiboan.

Aipamenek eragin handia dute bezeroaren erosteko erabakian. Ez duzu inoiz artikulu bat erosi edo erosteari utzi erreseina baten eraginez?

Eus-COMMERCEren post honetan, erreseinei buruz jakin behar duzun guztia eta zure webgunean nola jarri behar duzun martxan ikusiko dugu. 

Zer da berrikuspen edo review bat? 

Lehenik eta behin, argi izan behar duzu zertaz ari garen berrikuspenez ari garenean. Iruzkin positiboa, negatiboa edo neutrala da, bezeroak ecommerce baten produktu edo zerbitzuren bati buruz online uzten duena. Formatu desberdinetakoak izan daitezke, idatzizkoak, bideo laburrak edo audioak, edo, agian, ezagunenak, puntuazio formako aipamenak. 

Covid-19-a dela eta, telelana gero eta arruntagoa bilakatu da, eta honekin batera internet bidez erostea. Aecoc Shopperview-k kontsumo joerei buruz egindako azkeneko estudioak ez du hau baino konfirmatzerik egiten. Izan ere, etxetik lan egiten duten pertsonen %39-ek modu honetan egindako erosketen maiztasuna handiagotu dute, portzentai oso altua gehiengoaren %24-arekin konparatuta. eus-COMMERCE-n mundu digitaleko azkenengo joerei buruz eguneratuta mantentzen zaitugu.

Mikroenpresen langileen kasua berezia da, 5-etik 1-ek bakarrik onartu baitzuen telelana 2020-ko lehen hiruilabetean. Janari, farmazia, altzairu edo kirol arloetako erosketak dira estatu mailan demandatuenak. Baina, Geotelecom agentziak dioenez, telelanak elektronika arloko salerosketak %138,5 areagotu ditu.

Aurreikusi zen bezala, konfinamenduak ondorio zuzenak izan ditu e-commerce-aren etorkizunean estatu mailan, kontsumitzailea ohituta baitzegoen denda fisikoetan erostera, bapatean erosketa onlinetara pasatzera behartuta egon aurretik. Alarma-egoera ezarri baino lehen, e-commerce-ak beherazko joera azaltzen zuen, baina gaur egun izugarri arrakastatsua bihurtu da, erabiltzaileen artean fideltasun handia erakutsiz. Inkestatuen %92-ak internet bidez erosteko orduan gogobetetze erdi edo altuko esperientzia izan duela komentatzen du. 

Online denda bat daukazu eta Instagramen zure produktuak etiketatu nahi dituzu?

Funtzio honen bitartez, plataforma honek erabiltzaileei botoi bat sakatzea ahalbidetzen die, produktu baten ezaugarri guztiak azaltzen dituen orrialde batera eramanez. Gainera, aplikaziotik zuzenean erosteko aukera ere ematen die. Produktuak etiketatzeak produktuan salerosketa errazten du, oso garrantzitsua bihurtuz denda onlinentzat.

eus-COMMERCE-ko albiste honetan pausuz pausu azaltzen dizugu nola sortu zure denda Instagram Shopping-en eta nola etiketatu zure katalogoko artikuluak. 

 QR kodea partida irabaztea lagunduko dizun tresna da. Nahiz eta gero eta ospetsuagoa bihurtzen ari den, oraindik faktore bereizlea da.

Enpresak haien bezeroekin konektatuta egoteko erabilgarriak dira, baina badituzte beste funtzio oso interesgarri batzuk ere.

QR kodeak non jarri behar diren galdetuko diozu zeure buruari, eraginkorrak izateko. Zure sustapen-materialean jar ditzakezu: posterrak, publizitate-hesiak, mahaiak, iragarki inprimatuak, metro-geltokiak eta askoz gehiago. Bezeroarentzat oso erraza da, ez baita aplikaziorik behar kodeak irakurtzeko. Zure mugikorraren kamerarekin QRa eskaneatu eta hotel edo taberna bateko wifira iritsi daiteke. Halaber, informazioa eman diezaiokezu bezeroari testu, bisita-txartel edo online bideoen bidez.

Twitterrek online denden aldeko apustua egin du Twitter Shopsen etorrerarekin

Sare sozialen arteko gerra are indartsuagoa da egunetik egunera, baita online erosteko plataformen eta marka handien artean ere. Twitterrek badaki eta orain bere Twitter Shopsekin erosteko aukera proposatzen du.

eus-COMMERCEn funtzio berri honek nola funtzionatzen duen azalduko dizugu, zure dendan martxan jarri ahal izan dezazun. 

Gaur egun denbora asko ematen dugu gure telefono mugikor eta ordenagailuekin, bai aisialdiagatik, bai lanagatik. Merkataritza elektronikoa esponentzialki hazi da azken urteotan, hainbat enpresa merkatu berrietara eta bezero mota ezberdinetara iristea ahalbidetuz.

eus-COMMERCE-n uste dugu garrantzitsua izango litzatekeela negozio orok ulertzea zein garrantzitsua den elkarrizketa-marketina zure estrategia digitalean.

Argi dago jendeak gustuko duela denda fisikoek eskaintzen duten ukitu pertsonala. Saltzaileen laguntzari, iradokizunei eta gertutasunari esker, bisitariak bezero bihurtzen dira. Baina e-commerce-ak batekoa du mahukaren azpian; live txatak. 

Plataforma digitalek beste sare sozial batzuetako berrikuntza arrakastatsuak errepikatu ohi dituzte. Hau TikTok sarearekin ere gertatu zen, 2019 eta 2020 izugarri hazi baizen. Hazkunde honen ondoren Instagram, Facebook eta YouTube bezala bideo laburren formatuan eduki zuten.

Gauzak aldatu egin dira, eta orain TikTok da Storien joera inplementatu duena bere plataforman, Snapchat-ek 2013an sartuak. eus-COMMERCE-n bideo laburren aplikazioaren funtzio berriari buruzko guztia kontatzen dizugu.

TikTok-eko Storie-ak hedatzen hasi dira. Asiako aplikazioaren erabiltzaile batzuk, beta fasean, funtzio hori aktibatuta dute dagoeneko. 

COVID-19ak eragindako pandemiaren ondorioz ezarritako konfinamendua dela eta, enpresak eta erosleak eraldatu egin dira. Aldaketa nabarmenetako bat izan da online erosten hasi diren erabiltzaileen kopuruak gora egin duela nabarmen, eta, ondorioz, e-commercek kontsumitzaileen beharrak asetzeko ateak zabaldu dituztela. Online erosketen etorkizuna pixka bat gehiago ezagutzeko, Adobek fenomeno hori eta etorkizunean izango duen proiekzioa aztertzen duen ikerketa bat aurkeztu du. 

E-commerce batean erosten diren produktuak itzultzeko tasa % 30era irits daiteke, kontsumo handiko garaian, ehunekoa % 60raino igoz. Argi dago gero eta ohikoagoa dela merkataritza elektronikoko dendetan erosten ditugun produktuak itzultzea, eta dendak egoitza fisikorik ez badu, itzulketaren kudeaketa pixka bat zailagoa izan daiteke.

Egia esan, enpresa askok arazoak izaten dituzte itzulketak kudeatzeko orduan, baina ezinbestekoa da alderdi horretan arreta berezia jartzea, erabiltzaile-esperientziaren zati garrantzitsua baita. Eus-COMMERCEn zenbait aholku partekatzen dizkizuegu e-commerce bidezko itzulketa-prozesua modu eraginkorrean kudeatzeko.

WhatsApp enpresa txiki eta ertainen bezeroarentzako arreta kudeatzeko berehalako mezularitzako aplikaziorik ezagunena bihurtu da. Elkarreragin-abiadurak eta mezuen pertsonalizazio aukera handiak enpresak baita bezeroak bereganatu ditu, erraztasun gehiago ikusi baituzte haien artean komunikatzeko orduan. Duela hilabete batzuk, WhatsAppek komunitate deiturikoak aurkeztu zituen aplikazioan, erabiltzaile-komunitate handiak kudeatzeko modu berri bat, bezeroekiko komunikazioa hobetzeko aukera emango duena. eus-COMMERCEn funtzio berri honen abantaila guztiak azalduko dizkizuegu.

Edozein e-commerce-n helburua salmentak hobetzea da baina, zer gertatzen da ez ditugunean espero genituen emaitzak lortzen? Batzuetan onurarik bueltatzen ez digun denda online baten lan egitea frustagarria izan liteke eta, nahiz eta merkataritza elektronikoa hurrengo urteetara begira hazkuntza potentzial handienetariko sektorea bihurtu den, agian oraindik ez duzu zure bezeroengana iristeko gakoa aurkitu. eus-COMMERCE-n aholku batzuk ematen dizkizugu zure denda online-a bisitatzen duten bezeroak liluratzeko.

Pandemiak krisi sanitarioa, soziala eta ekonomikoa eragin du, eta zuzeneko eragina izan du enpresetan. Enpresek pandemiaren testuingurura egokitu eta kostuak murriztu behar izan dituzte. Hala ere, susperraldi ekonomikoaren lehen faseetara hurbiltzen ari gara, eta hori publizitate-inbertsioan islatu da, zehatzago publizitate digitalean.

Sare sozialak etengabe aldatu dira azken urteotan. Hasieran denbora-pasa gisa ikusten ziren, baina gero eta gehiago erabiltzen hasi dira eta sare sozialak ulertzeko modu berri bat sortu da. Interneten presentzia duen edozein saltokirentzat irismen handiko erakusleihoa da, eta bezero potentzialen arreta erakartzeko aukera ematen du, ia planetako edozein lekutan. Baina gure bezeroekiko komunikazioa hobetzeko eta zerbitzu eraginkorragoa eskaintzeko ere erabil ditzakegu. Eus-COMMERCEn gakoak ematen dizkizugu zure sare sozialei ahalik eta etekinik handiena ateratzeko eta bezeroarentzako arreta-zerbitzurik onena eskaintzeko.

Badirudi albiste onak etengabe iristen direla merkataritza elektronikora. Izan ere, sektoreak % 30 eta % 50 arteko hazkundea izatea espero da. Azken urteotan etengabe gertatu den hazkundea da, eta, zorionez, ez du epe labur edo ertainera gelditzeko zantzurik erakusten. eus-COMMERCEk 2022an merkataritza elektronikoaren igoeraren atzean dauden gakoak ematen dizkizu. 

Azken urteotan digitalizazioa funtsezko elementu bihurtu da edozein saltokiren biziraupenerako. Ondo planifikatutako eta egitura sendoa duen eraldaketa digital batek mesede egingo dio, zalantzarik gabe, saltoki txikiei, eta epe luzera emaitza handiak lortzea ahalbidetuko du. Oraindik askok gainditu gabeko gaia da, baina eus-COMMERCEn digitalizazioaren oinarrizko zutabeak zeintzuk diren eta horiek zure negozioan nola aplikatu azaltzen dizugu.

Prezioa da, zalantzarik gabe, edozein saltokitako faktore garrantzitsuenetako bat, batez ere bezeroari begira. Izan ere, prezio bat edo bestea ezartzeak zehaztuko du zer bezero motak erosiko digun, eta, ondorioz, rol erabakigarria izango du lortzen ditugun mozkinetan. Interneten presentzia duen edozein saltokik ulertu behar du prezioa edozein marketin-estrategiaren zutabeetako bat dela. eus-COMMERCEn gako batzuk ematen dizkizugu zure prezioak eraginkortasunez kudeatzeko eta zure onurak bultzatzeko.

Facebookek Metak izena aldatu zuela eta unibertso birtual bihurtzeko asmoa zuela iragarri zuenetik, askok galdetu dute aldaketa horrek nola eragingo dion sare sozialen erabilerari. Izan ere, enpresa ezagutzen diren ia plataforma guztien jabea da: WhatsApp, Instagram, Facebook bera… Interneten presentzia duen merkataritza ororentzat erronka berri bat da, baina baita aukera-unibertso — edo metabertso — berri bat ere. eus-COMMERCE-n argibide guztiak ematen dizkizugu joera horiek guztiak zure negozioan aplikatu ahal izateko.

Duela gutxi arte, ordainketa-metodoen kontzeptua ia ezezaguna zen pertsona gehienentzat. Eguneroko erosketak moneta tradizionala ez den beste metodo bat erabiliz egiteko ideia ia pentsaezina zen. Baina Interneten agerpenak eta, ondorioz, sarearen bidezko erosketek, ordainketa-metodo berriak sortzea eragin zuten. Eta, sarean elkarrekin bizi diren gainerako elementuek bezala, horiek ere etengabe aldatzen dira. eus-COMMERCE-k 2022-an zehar agertuko diren joeren berri ematen dizu. 

Merkataritza digitalaren gorakadak aurrekaririk gabeko aukera eta posibilitate ugari ekarri ditu. Eskaintza hain zabala da, ezen gero eta zailagoa baita kontsumitzaileak marka bati leial eustea eta sarean dauden antzeko ezaugarriak dituzten beste batzuei erakartzea ez uztea. Zer egin dezake saltoki batek honen aurrean? eus-COMMERCE-n gakoak emango dizkizugu.

Ingurune digitala etengabe mugitzen ari den mundua da. Etengabe sortzen dira online merkataritza aldatzen duten erosketa-, ordainketa- eta bidalketa-modalitate berriak. Izan ere, merkataritza digitalaren ardatza ere, bezeroa, azkar aldatzen da eta erosteko ohitura eta lehentasun berriak garatzen ditu. Eus-COMMERCEn tokiko merkataritzaren digitalizazioaren aldeko apustua egiten dugu, eta 2022an zein joerari jarraitu behar zaion jakinarazten dizugu.

Merkataritzaren eraldaketa digitalak aldaketa ugari ekarri ditu, bai merkatariei bai bezeroei eragiten dietenak. Garaiak aldatu egin dira, eta, horrekin batera, negozio baten eta haren produktuen inguruko itxaropenak. Eskura ditugun tresna digitalez baliatzen jakitea ezinbestekoa bihurtu da. Ezagutu aplikazio digital optimoa izateko gakoak! Sarean ...
Kontsumo-ohiturak etengabe aldatzen dira, eta atzora arte berriak ziren erosketa-metodoak, bat-batean, atzean geratzen hasten dira. Online merkataritza da horren adibide garbia. Zalantzarik gabe, kontsumitzaile gazteenek gehien erabiltzen duten erosketa-kanala da, gero eta produktu gehiago erosten baitituzte. Zer etorkizun dago Internet bidezko ero...
Ez da sekretua pandemiak izugarri aldatu duela kontsumitzailearen portaera maila globalean. Internet bidezko erosketek gora egin dute, eta, aldi berean, publizitatean inbertsio handiagoa egin da. Negozio baten erakusleiho handiena sare sozialak dira, eta Emplifik berriki argitaratutako txosten batek berretsi besterik ez du egiten. Facebookeko eta I...

Orain arte, funtzio hori egiaztatutako kontuetarako edo 10.000 jarraitzaile baino gehiagoko kontuetarako bakarrik zegoen erabilgarri, baina, azkenik, sare sozialaren erabiltzaile guztiek erabil dezakete. Oso berri ona da batez ere tokiko saltoki txikientzat, alegia haien produktuak profilaren bidez sustatu eta lotu ahal izango baitituzte.

Nahiz eta Instagram argazkiak editatu eta partekatzeko asmatua izan, aspaldi hasi zen bere funtzioak aldatzen, eduki edo negozioen sortzaileak erakartzeko, besteak beste. Eguneratze berri horrek filosofia hau jarraitzen du. Orain, estekak gure storietan sartuko dira, etiketen bidez.

Etiketa horiek inkestetarako edo abestietarako erabiltzen direnen antzera funtzionatuko dute, eta kustomizagarriak izango dira. Kokapena, tamaina eta abar alda ditzakegu, zer transmititu edo sustatu nahi dugun kontuan hartuta. Sare sozialeko arduradunek espero dute estekak sartzeko modu berri horrek erabiltzaileen arteko komunikazioa sustatzea. Negozioen kasuan, bezeroak negozioekin gertutasun handiagoz kontaktatu eta elkarreragin ahal izatea espero da. 

Abantailak saltoki txikientzat 

Funtzionalitate hori inplementatzeak hainbat abantaila dakartza. Alde batetik, gure argitalpenen kustomizazio handiagoak marka-irudi uniformeagoa, argiagoa eta pertsonalagoa transmititzeko aukera ematen digu. Gainera, gure jarraitzaileekin elkarreragin hurbilagoa mantendu ahal izateak salmentari ez ezik, fidelizazioari ere mesede egingo dio.

Zalantzarik gabe, ezinbesteko funtzioa da saltoki txikientzat, orain arte Instagrameko baldintzek mugatzen baitzituzten haren aukerak. Ziur aski hainbat berrikuspen eta eguneratze egingo diren arren, stories bidezko estekak errealitate dira dagoeneko sare sozialeko profil guztientzat.

eus-COMMERCE-kin marketineko eta kontsumoko azken joeren berri izango duzu, eta zure negozioa bultzatzeko sektore digitaleko azken tresnak erabiltzen ikasiko duzu.

Iturriak:

Oraindik itzulpenik ez duen kontzeptu berria den arren, fulfillment-a kontuan hartu beharreko faktoreetako bat bihurtzen ari da online presentzia duen edozein negoziotan. Terminoak saltoki batek jasotzen dituen eskaerak prestatzeko eta bidaltzeko prozesu guztiak biltzen ditu.

Ez da sekretua bezeroak gero eta zorrotzagoak direla, eta saltoki baten aldetik (batez ere online saltokien aldetik) eraginkortasun handiena espero dute. Gure eskura dauden tresna informatikoak erabiltzea ezinbestekoa da biltegiaren kudeaketa eraginkorra egiteko. Ahalik eta prozesu gehien automatizatzen saiatu behar dugu, ahalik eta marjina txikiena giza akatsei utziz.

E-commerce baten kasuan, fullfilment-a bereziki beharrezkoa da, batez ere negozioa nabarmentzen hasten denean eta eskaera-bolumen handiagoa jasotzen dugunean. Enpresa batzuek prozesu hori kanpora ateratzea edo horretarako sail propioa sortzea erabakitzen dute. Hala ere, guztiz posible da fulfillment-a zure kontura ezartzea, are gehiago, positiboa da erakundean denbora inbertitzea eta negozioa optimizatzea.


 Zer da picking-a eta packing-a?

Gure biltegia modu ezin hobean kudeatzeko, picking zerrendak sortzea da aukerarik onenetariko bat. Zerrenda horiek gure produktu guztiak kategoria desberdinetan sailkatu eta ordenatzen dituzte, hautaketa-prozesua arintzeko. Honen ondoren packing-a dator, produktuak eskaneatuko dituena bidaltzeko prest edukitzeko. Azkenik, garraio-enpresa egokia izateaz ziurtatu behar gara, bezeroak une oro jakin dezan bere eskaeraren egoera.

Tresna horiek erabiltzen baditugu, gure eskaerak modu ezin hobean administratzea lortuko dugu, garraiolaria iritsi orduko garaiz eta adostutako epeen barruan bezeroari entregatzeko prest daudela ziurtatuz. Bai negozio txikientzat baita saltoki handientzat ere, gure zerbitzua hobetzea ezinbestekoa da beti, bezeroa pozik dagoela eta gugan konfiantza izan nahi duela sustatzeko. eus-COMMERCEn tokiko merkataritzari bere ezaugarriak eta, ondorioz, salmentak ahalik eta gehien indartzeko behar dituen tresnak ematen ahalegintzen gara. Bisita gaitzazu albiste, baliabide eta kasu arrakastatsu gehiagorako!


Iturriak: