E-commerce bat aukeratzeko arrazoi nagusia: bidalketa-gasturik ez egotea

600x338-px-4

MERCE Frogatuta dago doako bidalketa duten eskaerak egiteak asko indartzen dituela online denda baten salmentak, sektorea edo produktua edozein dela ere. Kontsumitzaileen % 93k Internet bidez erosten jarraitzen dute, bilaketa-bide nagusia izaten jarraitzen baitu. Bezeroek nahiago dituzte doako bidalketa-gastuak beste edozein deskontu-modu baino, baina, tamalez, hori ez da saltoki guztiek onar dezaketen gastua.

Argi dago bidalketa-kostu handiegiek edo ustekabekoen salmentak zure e-commerce-a erortzea eragin dezaketela, erosketa bat ez amaitzeko lehenengo arrazoia baitira. Horregatik, bidalketa guztiz doakoa eskaintzea oso aukera deigarria izaten da bezeroentzat, beti ere zure produktuak handiak, bolumen handikoa edo astunak badira.

Horregatik, eus-COMMERCEn jarraitu beharreko jarraibideak emago dizkizugu, salmenta gehiago eragingo dizkizun eta kosturik gabeko bidalketa baloratzeko aukera emango dizun ecommerce baterako trantsizioa hasi nahi baduzu. Zure negoziorako aukerarik onena zein den baloratzen lagunduko dizugu.

 Bidalketa-gastuen 4 estrategia doan zure eCommercerentzat

1. Bidalketen tarifa laua

Bidalketaren kostu finkoa ezartzea, eskaeraren zenbatekoa edozein dela ere.

2. Denda fisikora edo bilketa-guneetara doan bidaltzea

Online erosleek erosketak jaso nahi dituzten itxaronaldia aztertuta, % 84k uste dute itxaronaldiak bost egunetik beherakoa izan behar duela. Hori dela eta, hainbat bilketa-gune eskeini eta entrega-denbora luzatu (72 ordu, 24 ordu eman beharrean).

3. Gutxieneko zenbatekoa

Online erosten dutenen %58ek produktuak gehitzen dizkiote saskiari doako bidalketa lortzeko ezarritako kopurura heltzeko. Horregatik, garrantzitsua da minimo hau ez baxuegi ezartzea dirurik ez galtzeko ezta altuegi jartzea ere, erosleak ez baitu erosketa prozesua bukatuko.

4. Denbora-muga ezarri

Eskaera egun bereko 00: 00ak baino lehen egitea. Horrela, presazko sentsazioa sortuko dugu eta bihurtze-tasa handituko da sustapenak irauten duen bitartean.


Doako bidalketak oso gustukoak dira erosleen artean. Hori dela eta, salmenta digitalaren aldeko borrokako erakargarri nagusietako bat izan ohi da. Salmentek abandonatutako orgatxoaren tasa murrizten dute eta bihurketa handitzen dute, eskaeren batez besteko balioa eta bezeroen erosketa-maiztasuna handitzen dute.

Zure online dendan bidalketa-sistemak ezarri aurretik, egin gogoeta bezeroei eman nahi dizkiezun erraztasunei buruz. Gogoratu, gainera, maiz berrikusi behar dela etendako eskaeren bolumena, eta aldaketak proposatu zure estrategian, beharrezkoa dela uste baduzu.

Hainbat konbinatu ditzakezu aldi berean, betiere zure bezeroentzat eta zure negozioarentzat erabilgarriak badira.

Prozesu honetan laguntza behar baduzu, eus-COMMERCEk behar duzuna lortzen lagunduko zaitu, zure hobekuntza-puntuak identifikatuz.



Iturria

Merkataritza elektronikoaren etorkizuna sare sozia...
2022an Tik Tok bideo ideiak hasiberrientzat

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/