TikTok-ek "storie-ak" sartzen ditu bere plataforman

Noticias_eus-COMMERCE

Plataforma digitalek beste sare sozial batzuetako berrikuntza arrakastatsuak errepikatu ohi dituzte. Hau TikTok sarearekin ere gertatu zen, 2019 eta 2020 izugarri hazi baizen. Hazkunde honen ondoren Instagram, Facebook eta YouTube bezala bideo laburren formatuan eduki zuten.

Gauzak aldatu egin dira, eta orain TikTok da Storien joera inplementatu duena bere plataforman, Snapchat-ek 2013an sartuak. eus-COMMERCE-n bideo laburren aplikazioaren funtzio berriari buruzko guztia kontatzen dizugu.

TikTok-eko Storie-ak hedatzen hasi dira. Asiako aplikazioaren erabiltzaile batzuk, beta fasean, funtzio hori aktibatuta dute dagoeneko. 

Nola funtzionatzen dute TikTok-eko Storiek? 

Lehen urratsa! Aktibatu TikTok Storie-ak zure profilean.

Zure profilari stories bat gehitzeko, fitxategi bat igo besterik ez duzu egin behar, "Story bat sortu" botoiaren bidez. Ondoren, sakatu «argitaratu» app-aren behealdean agertuko den nabigazio-barran. Orain, zure story-tan argazki edo bideo bat argitaratzeko aukera ematen duen «kamera azkarra» modua hautatu beharko duzu. Argitaratu ondoren, zure profileko argazkia zirkulu urdin batez inguratuta agertuko da. TikTok-eko beste kontaktu batzuen story-ak ikusteko, profiletik zuzenean egin dezakezu, profileko argazkian klik eginez gero.

Aplikazioan bideo normalak sortzeko aukera berberak daude. TikTok Story kargatu ondoren, hari buruzko iragazkiak, animazioak, testuak edo musika gehi daitezke, eta iruzkinei erantzun.

24 orduko iraupena dute, eta denbora hori igarotakoan automatikoki ezabatuko dira, Instagramen bezala. Aitzitik, ikusiko duzu zenbat erabiltzailek ikusi duten historia, baina ez nork ikusi duen. Gainera, erabiltzaile batzuek TikTok Stories birzuzendu dute, «Para ti» atalean ager daitezen.

Tik Tokeko eta Instagrameko storie-n arteko beste desberdintasun bat da erabiltzaileek aukera izango dutela story bati like emateko eta iruzkin publiko bat uzteko funtzioa aktibatzeko. Instagramen, aldiz, iruzkinak mezu pribatuen erretilura doaz zuzenean.

Eduki mota honek ez du beti emaitza onik eman, Twitterren bezala. Duela aste batzuk, Jack Dorseyren aplikazioak baja eman zion bere stories bertsio propioari, Fleets izenekoa, merkaturatu eta urtebetera, ez baitzituen espero ziren emaitzak eskaintzen.

Bestalde, frogatu da, gehienetan, storiek onarpen handia dutela publikoaren aldetik, eta edukiak sortzeko tresna handia dela.

eus-COMMERCEk kontsumo digitalari buruzko albisteetan eguneratuta eduki nahi zaitu. Bisita gaitzazu marketinaren munduarekin lotutako albiste gehiagotara.


Iturriak

Marketing4ecommerce 

Zergatik gehitu behar duzu txat bat zure e-commerc...
Online erosketen etorkizuna

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/