Podcast-a, marketinaren apustu berria

600x338-px-8

Podcastaren kontsumoak gora egiten jarraitzen du urtetik urtera, eta gaur egun internauten % 40k maiz kontsumitzen dituztela esan dezakegu.

Baina ba al dakigu benetan zer den? Podcast-a irrati-programa bat da, batzuk bideo formatuan ere aurki daitezke, baina ohikoena audio formatuan aurkitzea da. Edozein unetan eskura daitezke, eta telefono mugikorretik edo ordenagailutik entzun ahal izango ditugu.

Eus-COMMERCEn mundu digitalaren joerei buruzko informazioa ematen dizugu. Segi irakurtzen gehiago jakiteko!

Podcastak irtenbide ezin hobeak dira egungo marketin-adituentzat. Smartphone batekin eta entzungailuekin, jendea informatuta edo entretenituta egon daiteke zure podcast-a entzuten duen bitartean, korrika, jaten edo gidatzen ari diren bitartean.

Telebistaren munduan twitch bezalako streaming zerbitzuak dauden moduan, irratiaren munduan podcast-ak ditugu. Dagoeneko ez dugu ordutegi jakin baten zain egon behar. Gure atalean sartu, play eman eta gure programa gustukoena entzun ahal izando dugu, edonon eta nahi duguna eginez.

Esan dugun bezala, podcast-a edozein gailu mugikorretik eskura daiteke, munduko edozein lekutik.


Jarraian, abantaila generikoenez hitz egingo dugu, eta zergatik sartu behar dituzun podcastak zure marketin-estrategian:

1- Gainerako lehiakideengandik bereiztu.

Podcastak gero eta ezagunagoak bihurtu dira azken urteotan. Gaur egun, milioi bat podcastetik gora daude aktibo, 56 milioi episodio baino gehiago biltzen dituztenak.

2- Markarekiko konfiantza eta leialtasuna areagotu

Narrazioak saldu egiten du, eta marka-marketineko espezialistak beren ahotsak benetakoak diruditen moduak bilatzen jarraitzen dute. Horrela, bezero potentzialak hunkitu eta harritu ahal izango dituzu.

3- Multitasking

Pantaila batean ez bezala, podcast bat entzuten den bitartean beste jarduera mota bat egin daiteke. Etxeko lanak egiten dituzten bitartean edo lanera joaten diren bitartean entzun daiteke. Denbora baten ondoren, eduki ona eskaintzen jarraitzen baduzu, podcast-a haien errutinaren parte bihurtzen da.

4-Bihurketak sustatzea

Podcast bakoitzaren amaieran ekintzarako dei bat sartzen baduzu ( call to action «edo CTA»), entzuleen bihurketa lortzeko aukera gehiago izango dituzu. Horrela, podcast-a aukerak sortzeko zure tresnarik onena izatea lortu ahal izango duzu, hori baita edukiaren edozein marketin-estrategiaren azken helburua.

Lehen aipatutako onura guztiekin, entzule-base oso bat sortzeko eta harreman on bat sortzeko aukera ezin hobea duzu, zure negozioa ezagutu eta ezagut dezaten.

Negozio bat baduzu eta mundu digitalera zabaldu nahi baduzu, zure salmentak ahalik eta gehien indartzeko behar dituzun tresnak jarriko ditugu zure eskura eus-COMMERCEn.



Iturria

Reelen onurak zure sare-estrategian
Pertsonek orgatxoak uzteko arrazoiak. Konpontzen ...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/