Merkataritza elektronikoak %50-ra arteko igoera izango du 2022-an

crecimiento-e-commerce

Badirudi albiste onak etengabe iristen direla merkataritza elektronikora. Izan ere, sektoreak % 30 eta % 50 arteko hazkundea izatea espero da. Azken urteotan etengabe gertatu den hazkundea da, eta, zorionez, ez du epe labur edo ertainera gelditzeko zantzurik erakusten. eus-COMMERCEk 2022an merkataritza elektronikoaren igoeraren atzean dauden gakoak ematen dizkizu. 

Ez da inolako sekretua pandemiak gure ohiturak eta ohiturak erabat aldatu zituela, kontsumitzen dugun moduan ere eraginez. Enpresa askok jakin dute aldaketa horietara egokitzen eta beren zerbitzuak sarean eskaintzen, aukera berriak zabalduz. eus-COMMERCEn aurretik hitz egin dizuegu ordainketa-metodoak edo fulfillment bezalako alderdiak hartzen ari diren garrantziaz. Joera berri horiek hazten jarraituko dute 2022an.

Merkataritza elektronikoaren hazkundeak zerikusia duten beste sektore batzuen hazkundea ere ekarri du. Bidalketa- eta paketeria-enpresek, adibidez, hazkunde izugarria izan zuten, eta batzuek % 50erainoko hazkundea izan zuten bidalketa-bolumenari dagokionez.

Nola atera etekina e-commerce-aren  igoerari

2021ean, estatu mailan urteko batez besteko gastua 2.336 eurokoa izan zen. Horrek % 11ko hazkundea ekarri zuen aurreko urteko gastuarekin alderatuta. Hazkunde hori batez besteko bezeroa Internet bidezko erosketa bere ohituren artean sartzen hasi den adierazletzat hartu behar da. Hori izan daiteke analistak sektorearen hazkundeari buruz hain baikor agertzeko arrazoietako bat.

Zer egin beharko luke txikizkako merkataritzak egoera horren aurrean? Orain, merkataritza digitalaren aldeko apustua egin eta digitalizazio-prozesuan beste urrats bat emateko unea da. Enpresa askok espero dute marketin digitaleko plan aurreratuagoak egitea eta ezartzea, joera horiek guztiak kontuan hartuta. Estrategia horiek funtsezko alderdiak hartzen dituzte kontuan, hala nola sare sozialak, horien bidez zure marka sustatzeko eta zure bezeroekin komunikazioa ezartzeko.

eus-COMMERCE bezalako programak daude, txikizkako merkataritzaren digitalizazioa bultzatzeko eta egungo merkatuan dituen aukerak biderkatzeko diseinatuak. 2022 eus-COMMERCE honetan, merkataritza elektronikoaren sektoreko azken joerak, albisteak eta berrikuntzak eguneratzen jarraituko duzu. Bisitatu gure webgunea eta ez galdu e-commerce munduan gertatzen den ezer.

Iturriak

Nola kudeatu bezeroarentzako arreta sare sozialeta...
Digitalizazioaren oinarri basikoak

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/