Berrikuspenen garrantzia zure online dendarako
Interneten bilakaeraren ondorioz, erabiltzaileen iritziek eta pertzepzioek garrantzi eta eragin handia hartu dute merkataritza elektronikoan. Seguruenik, denok utzi dugu iruzkin bat produktu edo zerbitzuren bat ebaluatzen, modu positibo edo negatiboan.
Aipamenek eragin handia dute bezeroaren erosteko erabakian. Ez duzu inoiz artikulu bat erosi edo erosteari utzi erreseina baten eraginez?
Eus-COMMERCEren post honetan, erreseinei buruz jakin behar duzun guztia eta zure webgunean nola jarri behar duzun martxan ikusiko dugu.
Zer da berrikuspen edo review bat?
Lehenik eta behin, argi izan behar duzu zertaz ari garen berrikuspenez ari garenean. Iruzkin positiboa, negatiboa edo neutrala da, bezeroak ecommerce baten produktu edo zerbitzuren bati buruz online uzten duena. Formatu desberdinetakoak izan daitezke, idatzizkoak, bideo laburrak edo audioak, edo, agian, ezagunenak, puntuazio formako aipamenak.
Zure online dendan aipamen positiboak izatearen onurak
Gero eta ohikoagoa da erabiltzailea Internetera joatea markari edo enpresari buruzko iruzkinak bilatzera erosketa bat egin aurretik. Horregatik, oso garrantzitsua da arreta jartzea zure webguneko aipamenetan, pertsona asko haien mende baitaude.
Oso onura zuzenak dituzte saltzaileentzat, bezeroek nola hautematen zaituzten alda baitezakete. Iruzkin positiboek lagunduko dizute marka gisa ikus zaitzaten. Marka horretan konfiantza izan daiteke eta bere bezeroez arduratzen da esperientzia onena eskaintzeko.
Pertzepzio inpartziala ematen dute, bezeroek, teorian, kalitateari eta erosketa objektiboaren esperientziari buruzko iritzia baitute. Online negozioari sinesgarritasuna ematen dio.
Nola kudeatu erreseina negatiboak?
Gezurra badirudi ere, aipamen negatiboak ez dira hain kaltegarriak. Zure ecommerce-a hobetzeko aukera gisa ikusi behar dituzu, zuzenean zure bezeroengandik datozelako. Kritika negatiboak jasotzeko prest egon behar duzu. Jarraibide batzuk uzten dizkizugu modu profesionalean tratatzeko:
Erantzun arretaz, erakutsi bezeroari bere iritzia baloratzen duzula eta inplikatuta zaudela konponbideak edo euskarria eskaintzen.
Partekatu erreseinak gainerako taldekideekin. Enpresa guztiek ezagutu behar dituzte kritika positiboak eta negatiboak. Batez ere, arlo jakin bat indartu behar bada.
Era guztietako aipamenak kudeatzen jakiteak aukera emango dizu bezero batek bigarren aukera bat izateko, baita berriak eskuratzeko ere.
Orain, zure online dendan aipamenen garrantzia ondo ezagutzen duzunez, eta horiek kudeatzeko laguntza behar duzula uste duzunez, eus-COMMERCE ataria bisitatzera animatzen zaitugu.
Iturria
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/