Hauek dira zure marka oroituagoa izatea egingo duten faktoreak

Noticias_eus-COMMERCE-5

Hainbat ikerketak kontsumitzaileekin lotura emozionala sortzea lortzen duten markak denboran zehar gogoratzeko joera dutela erakutsi dute. Jakin nahi duzu nola egiten dituzten markarik onenek kontsumitzaileen buruan geratzeko? Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean posizionamendu hobea eta marka-irudi sendoa eragiten duten faktoreak azalduko dizkizugu. Jarraitu irakurtzen! 

Kontuan hartu behar dituzun faktoreak

Oroimenaren eta informazioa gogoratzeko prozesuaren azterketa neuromarketinak eta neurozientziak ikertzen dituzten bi kontzeptu dira. Bi diziplina horiek erakutsi dute memoria prozesu bat dela, burmuinaren hainbat arlo inplikatzen dituena, eta, beraz, hainbat faktoreen eragina duela.

Atzemandako faktoreen artean faktore emozionala azpimarratu dezakegu. Ikerketek erakutsi dute kontsumitzaileekin lotura emozionala sortzea lortzen duten markak gogoratuagoak izaten direla. Izan ere, emozioek berebiziko garrantzia dute memoriaren eraketari dagokionez.

Bestalde, neuromarketinak erakutsi du garunak errazago gogoratzen duela informazio berritzailea eta modu bisualean aurkezten dena. Hor sartzen da jokoan sormenaren kontzeptua. Harritzea eta produktu eta/edo zerbitzu bakarrak eskaintzea lortzen duten markak hobeto bereizten dira lehiakideengandik eta hobeto kokatzen dira kontsumitzaileen buruan.

Sormena eta berrikuntza ez dira soilik zerbitzuan, produktuetan edo packagingean geratu behar diren faktoreak, mezuetara, komunikaziora, sare sozialetara eta egiten den publizitatera estrapolatu behar dira. Enpresa merkaturatzeko moduan egon behar da ere.

Estrategia on bat oinarria da

Aipatutako faktoreez gain, badira beste funtsezko alderdi batzuk memoriaz ari garenean, hala nola eskaintzen den produktuaren edo zerbitzuaren kalitatea. Bezero batek erosketa-esperientzia ona jasotzen badu, markaren oroitzapen positiboa gordeko du eta, beraz, markarekiko nolabaiteko fideltasuna sortuko du. Alderantziz ere gauza bera gertatuko da, oroitzapen negatibo batek positibo batek baino denbora gehiago iraungo baitu.

Markan finkatutako estrategia bat sortzea epe luzerako onurak sortzeko oinarria da. Marka kontsumitzaileen buruan kokatzea lortzen duten enpresak marka indartsuaren irudia eraiki dutenak dira, lehiatik bereizita, zerbait berritzailea eskaintzen dutenak eta merkatuaren egungo beharrei erantzuten dutenak.

eus-COMMERCE-n zure negozioa epe laburrean eta luzean lehiakorra izango den estrategia baten oinarriak ezartzen lagunduko dizun informazioa zure eskura jartzen dugu. Ezagutu gure zerbitzuak!


Iturrak

Marketin emozionala
Zergatik jarraitu email marketineko kanpainak erab...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/