Zure ecommerce hobetzeko estrategiak eta tresnak

Marketin digitala zure negozioa plataforma digitaletan ezagutarazteko eta zure bezero posibleekin konektatzeko oinarria da. Enpresa batean jarraitu beharreko marketin digitaleko estrategiak zehaztu ondoren, funtsezkoa da estrategia horiek monitorizatzea izaten ari diren emaitzak neurtzeko. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean zure negozioaren estrategiak bultzatzen lagunduko dizuten tresnak zeintzuk diren kontatuko dizugu. Jarraitu irakurtzen! 

Ezagutu behar dituzun tresnak 

Zure negozioa arrakastatsua izan dadin eta erosketa-tasa handia duen ecommerce bat sortzeko lehen urratsa plangintza eta antolaketa ona izatea da. Hainbat tresna daude prozesu horiek errazteko eta zure webgunea eta zure markako sare sozialak ahalik eta gehien indartzeko.

Google Analytics Google-k zure webgunearen ikusgarritasuna aztertzeko eskaintzen duen doako tresna da. Analisi-tresna honek hainbat informazio emango dizu, hala nola bisita-kopurua, erabiltzaile batek orrialde bakoitzean igarotzen duen denbora edo jatorrizko kanalak, hau da, trafikoa zure webgunera iristen den tokia.

Ubersuggest oso tresna erabilgarria da zure webguneak Google-n bilatzailean duen kokapena hobetzeko. Plataforma honen bidez, keywords konbinazioak eskuratuko dituzu, sartzen duzun gako-hitzaren arabera. Tresna honek gako-hitz baten hileko bilaketa-bolumena, ordaintzen ari den CPCa (klik bakoitzeko kostua) eta zure lehiakidei buruzko datuak jartzen ditu zure eskura.

Komunikabide sozialei dagokienez, Hootsuit eta Metricool administrazio-plataformak aurkitzen ditugu, haiekin kudeatu ditzakezu zure negozioaren sare sozial guztiak. Tresna horiei esker, edukiak programatu eta argitaratu ditzakezu, baita interakzio eta kanpaina digitalak aztertu eta neurtu ere. 

Gehien bihurtzen duen ecommerce-a 

Lortutako datuekin, izendatutako tresnei esker, aldaketak egin ahal izango dituzu zure ecommerce-ean eta publizitate-kanpainetan, salmenta-bolumena handitzeko. Nabigazioa erraztea, klik kopurua murriztuz, eta ordaintzeko unea sinplifikatzea dira erabiltzaile batek web orritik alde egin ez dezan egin daitezkeen ekintza batzuk.

Halaber, sare sozialetako argitalpenen formatuetan aldaketak egin daitezke, edo edukien igoera-orduak aldatu, bezero potentzialen interakzioan eta kontsumo-ohituretan oinarrituta. Bitarteko digitalen alde positiboa da eguneratzen eta aldatzen joateko aukera ematen dizutela eta, aldi berean, monitorizatzen zoazela.

eus-COMMERCE-en hedabide digitalei ahalik eta etekin handiena ateratzen lagunduko dizugu, zure negozioak merkatuan posizio lehiakorra izan dezan. Ezagutu gure plataforma!


Iturra

0

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/