Marketin emozionala

Noticias_eus-COMMERCE

Marketin emozionala marka baten eta bere kontsumitzaileen artean lotura afektiboak ezartzea bilatzen duen estrategia da, bezerogaien erosketa-erabakietan eragin positiboa izateko. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean marketin mota horren oinarriak zeintzuk diren, komunikazio horrek zure negozioari zer onura eskaintzen dion eta hori gauzatzeko adibideak emango dizkizugu. Jarraitu irakurtzen! 

Konexioak eraikitzeko tresna 

Marketin emozionala tresna indartsua da lotura emozionalak eraikitzeko eta marka-fideltasuna sortzeko. Marketin mota hau ez da berria, aspalditik egon delako eta enpresek hainbat modutan erabili izan dute kontsumitzaileak beren produktuak eta zerbitzuak erostera konbentzitzeko. Hala ere, kanal digital berrien agerpenarekin eta gorakadarekin, marketin emozionalak eboluzionatu egin behar izan du, aro digitaleko publizitate-formatu berrietara egokitzeko.

Kontsumitzaileek etengabe jasotzen duten informazio-kopuru handiak publizitate-mezu tradizionalak iragazteko gaitasun handiagoa eman die. Egoera horren aurrean, marketin emozionalak kontsumitzaile berri honengana modu eraginkorragoan eta garrantzitsuagoan iristeko modu bat eskaintzen du. 

Marketin emozionala aro digitalean

Aro digitalean, pertsonek ez dituztela produktuak edo zerbitzuak eskuratzen, baizik eta haiekin lotutako emozioak eta esperientziak da marketin emozionala egiteko modu berriaren oinarria. Salesforcek egindako ikerketa baten arabera, kontsumitzaileen %84ek marka batekin duten esperientzia eskaintzen duten produktua edo zerbitzua bezain garrantzitsua dela esaten dute.

Errealitate berri horren aurrean, enpresek kontsumitzaileekin lotura emozionala sortzera bideratu behar dute, markarekiko leialtasuna eta fideltasuna sortzeko. Istorio emozionalen bidez egin dezakete, kontsumitzaileak markaren balioekin eta identitatearekin inplikatzera bideratuko dituzten mezuak transmitituz. Istorio horiek hainbat kanaletatik konta daitezke, hala nola sare sozialetatik edo blogetatik.

Marketin emozionala enpresa txikiek eta ekintzaileek ere erabil dezakete, beren istoria eta esperientzia pertsonalak bezeroekin konektatzeko eta markaren fideltasuna sustatzeko erabil baititzakete. Istorioez gain, ikusizko edukiak, mezuen pertsonalizazioa eta interakzioak kontsumitzaileentzat esperientzia emozional positiboak sortzeko tresnak ere badira.

eus-COMMERCE-en aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko. Informa zaitez gure webgunean! 


Iturra

Aurreikuspenen arabera, online salmentak % 20 hazi...
Hauek dira zure marka oroituagoa izatea egingo dut...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/