Nola aldatzen ari da online erosteko modua?

Noticias_eus-COMMERCE-2 online-erosteko-modua

Ecommerce-a etengabe ari da eboluzionatzen, eta gero eta joera eta teknologia berri gehiagok eraldatzen dute pertsonek online erosteko duten modua. Voice commerce delakotik hasi eta social proof delakoraino, berrikuntza horiek kontsumitzaileen erosketa-esperientzia aldatzen ari dira, eta, beraz, baita enpresen merkataritza-estrategiak ere. eus-COMMERCEko artikulu honetan, online erosteko modua nola aldatzen ari den aztertuko dugu, baita enpresek online salmentak indartzeko joera horiek nola egokitu eta inplementatu ditzaketen ere.

 E-commerceko joerak

Merkataritza elektronikoak eboluzionatu egin du eta tresna boteretsu bihurtu da beren salmentak hedatu eta publiko berrietara iritsi nahi duten ekintzaileentzat. Testuinguru horretan, voice commerce-a goranzko joera bihurtu da, pertsonek online erosteko duten modua irauliz. Gure ahotsa erabiliz, bilaketak egin ditzakegu, produktuak ikusi, erosketa-organ sartu, ordainketa-metodoa aktibatu eta eragiketa zehaztu.

Voice commerce-ak % 30eko hazkundea izan du 2022an ezarri zenetik, Tiendanuberen Merkataritza Elektronikoari buruzko urteko txostenaren arabera. Merkataritza-estrategietan joera hori gehien hartu duten kategoriak moda eta osasuna eta edertasuna dira, inplementazio guztien % 50-a baitira. Ordainketak ahotsaren bidez aktibatzeko aukerak esperientzia segurua, erosoa, praktikoa eta arina ematen die erabiltzaileei.

Merkataritza elektronikoan garrantzia hartzen ari den beste joera bat social proof-a da, hau da, erosketa bat egin aurretik pertsonek beste bezero batzuen iritzia ezagutzean datzan joera. Balio handiko produktuetan edo produktu bera eskaintzen duten marka bat baino gehiago daudenean, social proof delakoa bereziki garrantzitsua da. Moda, osasuna eta edertasuna, eta erotika kategoriak dira social proof estrategiak gehien hartu dituztenak, Tiendanuberen ikerketaren arabera.

Social proof-a ezartzeko, garrantzitsua da produktuaren deskribapenak betetzea eta kalitate egokia eskaintzea, erabiltzaileen iritzi negatiboak eragin ditzaketen itxaropen faltsuak sortzea saihesteko. Bezeroek produktuari edo zerbitzuari buruzko aipamenak edo iritziak mikroenpresetan eta enpresa txikietan uztea estrategia eraginkorra izan daiteke etorkizuneko bezeroek beste erabiltzaile batzuen erosketa-esperientzia balidatzeko eta beren erosketa egitean konfiantza handiagoa sentitzeko.

Mexikon, merkataritza elektronikoa munduko batez bestekoa baino hamar puntu handiagoa da, Mexikoko Online Salmenta Elkartearen arabera. Mexiko eta Brasil Latinoamerikako merkataritza elektronikoaren % 70 dira, EBANX plataformaren arabera. E-commerce-a aliatu boteretsua bihurtu da haien salmentetan eragin handiagoa izan nahi duten ekintzaileentzat.

Beraz, voice commerce eta social proof bezalako joerak pertsonek online erosteko modua eraldatzen ari diren joerak dira. Joera horiek merkataritza-estrategietan egokitzeak eta ezartzeak enpresei erabiltzaileekin lotura hurbilago bat sortzen, lehiatik bereizten eta haien lineako salmentak sustatzen lagundu diezaieke . Voice commerce-ak ahotsaren bidezko erosketa-esperientzia praktikoagoa eta arinagoa eskaintzen du, eta social proof delakoak, berriz, erosketa bat egin aurretik beste bezero batzuen iritzia ezagutzeko aukera ematen die erabiltzaileei. Merkataritza elektronikoaren bilakaera aukera berriak zabaltzen ari da ekintzaileentzat, eta garrantzitsua da joeren berri izatea, haien potentzial guztia aprobetxatzeko.

eus-COMMERCEn ecommerce munduko azken nobedadeen berri izatea nahi dugu. Zure dendan eraldaketa digitala egin nahi baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan!


Iturri

E-commerce-a jasangarritasunera bideratu da 2023an
Aurreikuspenen arabera, online salmentak % 20 hazi...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/