Ikasi zure publikoarentzat nabarmena den edukia sortzen

Edukien marketina enpresek beren merkatu eta sektoreetan kokatzeko eta bezeroekiko harremana sendotzeko erabiltzen duten estrategia bat da. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean estrategia hau ezartzearen abantailak zein diren, zure negozioari zer onura ekar diezazkiokeen eta nola gauzatu behar den azalduko dizugu. Jarraitu irakurtzen! 

Edukien marketina 

Edukien marketina publikoa erakartzea eta atxikitzea helburu dituen estrategia da, marketin digitalaren barruan erabilia . Taktika hau eduki baliotsua sortzean eta banatzean datza, publikoarentzat garrantzitsua izango dena. Horrela, bezero potentzialak sentituko du eduki horrekin behar bat bete duela edo arazo bat konpontzen lagundu diola eta, horrela, markarekiko irudia hobetuko du.

Estrategia hori ugari erabiltzen dute enpresek beren ecommerce barruan edukiak sortzeko. Estrategia hori gauzatzeko modurik eraginkorrenetako bat blogeko atal bat sortzea da, entzuleentzako albiste, artikulu eta aholku garrantzitsuak partekatuz. Bezeroekiko harremana hobetzeaz gain, blog batek SEO posizionamenduan ere lagundu ahal dizu, baita webgunerako trafikoa handitzen ere.

Bideoak eduki nabarmena sortzeko beste modu bat dira. Eskaintzen dituzun produktuak eta/edo zerbitzuak erakusteak edo tutorialak partekatzeak zure bezeroen arreta erakartzen lagun zaitzazu. Garrantzitsua da kontuan hartzea bideoak kalitate handikoak izan behar direla, bilaketa-motorretarako optimizatuta egon behar dutela eta erakargarriak eta dinamikoak izan behar direla. Horien helmena handitzeko, sare sozialen edo online publizitatearen bidez sustatu ahal ditzakezu.

Nola erabili zure alde erabiltzaileen edukiak 

Edukiari dagokionez, ez dugu alde batera utzi behar gure bezeroek sortzen dituzten edukiak. Marketineko tresna boteretsua da, enpresa baten barruan zenbait alderdi hobetzen lagun dezakeena, behar bezala erabiltzen bada.

Erabiltzaileek sortutako edukia erabiltzeko hainbat modu daude, bai sare sozialen bidez partekatuz, bai publizitate-kanpainetan erabiliz beste kontsumitzaile batzuk konbentzitzeko edo webgunearen SEOa hobetzeko.

Google bezalako bilatzaileek positiboki baloratzen dituzte erabiltzaileen edukiak, batez ere aipamenak eta iruzkinak, eskaintzen duzun produktua publikoarentzat garrantzitsua eta baliotsua den seinale direlako. Gainera, iruzkin horiek zure bezeroen erosketa-esperientzia hobetzen lagundu ahal dizute, hobekuntza-arloak identifikatzeko eta horretan lan egiteko aukera emango dizulako, kontsumitzaileen asetzea hobetzeko.

eus-COMMERCE-en edukiak partekatzen dugu zure negozioaren erosketa-esperientzia hobetzen laguntzeko eta zure bezeroen fideltasuna handitzeko. Ezagutu gure zerbitzuak!


Iturra

0

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/