Zergatik jarraitu email marketineko kanpainak erabiltzen?

Noticias_eus-COMMERCE

Enpresak gero eta kontzientziatuagoak daude publizitate-kanpainekin sare sozialak bezalako espazio berrietan, baina email marketina bezalako tresna tradizionalagoak oraindik ere gai-zerrendan daude marka askoren marketin-planen barruan. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean komunikazio-estrategia honen abantaila nagusiak zeintzuk diren azalduko dizugu, baita horri buruzko daturik onenak zein sektorek aurkezten dituzten ere. Jarraitu irakurtzen! 

Email marketinaren abantailak 

Marketin digitaleko tresnarik eraginkorrenetako bat da email marketina. Haren inguruan irudi txarra dagoen arren, hartzailearen baimenik gabe postaz bonbardatzen duten marken ondorioz, ez ditugu spam eta email marketinaren arteko aldeak ahaztu behar. Bidalitako mezuak spam gisa ez hartzeko eta, beraz, eraginkorrak izateko erabiltzaileek haien baimena emandako informazioan oinarrituta sortutako datu-base propioa izatea da gakoa.

Posta elektronikoaren bidez egindako marketina bezeroekin komunikatzeko bide errentagarri eta zuzenenetako bat da. Asko dira tresna honek enpresei eskaintzen dizkien abantailak: pertsonalizatua da, erraz neur daiteke, web-orrirako bihurketak eta trafikoa areagotzeko aukera ematen du, bezeroak leialtzen laguntzen du eta markaren irudia indartzen du, eta, gainera, bezeroekin eta leadekin kontaktua denboran zehar mantentzeko aukera ematen du.

Email marketinak informazio eta datu baliotsuak ere ematen dizkie markei harpidedunei buruz. Enpresek bidaltzen dituzten newsletterren jazarpena egin ditzakete, eta metrikak behatu, hala nola irekiera-tasak, klik tasak edo uzte-tasak. Datu horiei esker, kanpainen arrakasta azter daiteke eta konbertsioa areagotzen lagunduko duten etorkizuneko erabakiak hartu.

Gaur egungo datuak 

Sendinblue marketin digitala kudeatzeko plataformak ikerketa bat partekatu du berriki, merkatuko hainbat sektoretan email marketinaren errendimenduari buruzko estatistika giltzarriak aurkezten dituena.

Azterlan honetan hainbat metrika ikus daitezke, hala nola irekiera-tasa, newsletterra bidaltzen den posta irekitzen duten pertsonen kopurua islatzen duena. Estatistika horietan jasotako datuek erakusten dute gaur egun tasa hori % 21,89koa dela. Irekiera-tasa handiena duten sektoreak ekitaldiekin lotutakoak (% 38,4), bidaiekin lotutakoak (% 35,1) eta irabazi-asmorik gabeko erakundeak (% 33,5) dira.

Klik tasari dagokionez, newsletterran klik egin eta web orrira sartu diren erabiltzaileen ikuspegi orokorra ematen duena, % 3,96ko batez besteko tasa aurkitzen dugu. Herrialdeko daturik onenak softwareekin eta aplikazioekin (% 11,4), bidaiekin eta turismoarekin (% 10,4) eta fitness eta bizimoduarekin (% 8,9) lotutakoak dira.

Laura Parrak, Sendinblueko komunikazio arduradunak, honako hau adierazi zuen: "emailing-errendimendu onena duten aktoreengan beti ikusten ditugun jardunbide egoki batzuk honako hauetan laburbiltzen dira: kontaktuen kalitateari lehentasuna ematea kantitatearen gainetik, datu-base garbi bat mantentzea, eta audientziak segmentatzea mezu espezifikoak eta oso pertsonalizatuak bidaltzeko".

eus-COMMERCE-en zure eskura jartzen ditugu retailaren munduko informazioa eta berrikuntzak, zure negoziorako estrategia digitalik onena sortzen lagunduko dizutenak. Ezagutu gure zerbitzuak!


Iturra

Hauek dira zure marka oroituagoa izatea egingo dut...
Iragarleen kopuruak gora egin du TikToken

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/