Iragarleen kopuruak gora egin du TikToken

Noticias_eus-COMMERCE

800 milioi erabiltzaile baino gehiagorekin, TikTok sare sozial garrantzitsuenetako bat bihurtu da mundu osoan. Hori dela eta, enpresa askok ez dute zalantzarik izan plataforma horretan profilak sortzeko, markaren edukia partekatzeko eta, horrela, beren produktuen eta/edo zerbitzuen publizitatea egiteko. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean publizitateak TikTok sarean dituen abantaila nagusiak azalduko dizkizugu, eta zergatik bultzatzen dituen gero eta iragarle gehiago erabaki hori hartzera. Jarraitu irakurtzen!

Biraltasunerako bidea 

TikTokek eskaintzen duen bideo-formatuak, iraupen laburra izan arren, ideia bat modu hobeagoan garatzeko aukera ematen du, sortzailea informazioa kondentsatzera behartzen baitu, eta informazio hori atseginagoa eta erakargarriagoa bihurtzen da ikusten duen erabiltzailearentzat. Beste alderdi on bat plataforma honen audientzia guztiz aktiboa dela da, elkarreraginean aritzera, dantzetako koreografiak ikastera, challengeak egitera eta komunitatearekin edukia partekatzera ohituta baitago. Horrek edukiarekiko harkorrago egotea eragiten du, baita publizitatekoa bada ere. Bideo labur horiek, gainera, markak gizatiartzea lortzen dute, beste edozein erabiltzaileren tresna eta kokaleku berberak baitituzte.

Arrazoi horiengatik, arrazoizkoa dirudi iragarleek, handiek zein txikiek, eta baita tokiko saltokiek ere, formatu berri horri buruz hitz egin izana, edukia eta, beraz, produktuak biralizatzeko helburuarekin. TikTok-ez gain, beste sare sozial batzuek ere bideo laburren formatu honen aldeko apustua egiten dute, Instagram eta bere Reels-ekin ikusi dugu eta YouTube Shorts ere ikusten hasi gara. Horrek erakusten du, beste behin ere, formatu berri honek duen pisua, beste plataforma batzuetan ere bidea egiten ari baita. 

Sektore onuradunak 

TikTok sare sozialak sortu duen iraultzak aldaketa handiak eragin ditu merkatuko sektore askotan, ostalaritzan, adibidez. Izan ere, MGH marketin-agentziak 2022aren amaieran argitaratutako txosten baten arabera, jatexte bat TikToken ikusi duten erabiltzaileen % 38 bisitatu dute ondoren, edo janaria eskatu dute etxez etxe. "Millennial" belaunaldiaren kasuan (1981 eta 1996 artean jaiotakoak), zifra % 53raino igotzen da.

Pertsona askok erabiltzen dute plataforma hori bilatzaile gisa, beste erabiltzaile batzuek egiten dituzten gomendioez fidatzen baitira, eta platerrak bideoan ikusi ahal izatea eskertzen dute. TikTok efektua denda fisikoetara eta makillajearen eta aurpegi-zaintzaren mundura ere iritsi da, lehen pertsonan bizi dutelako produktu bat bestearen atzean nola agortzen hasten den sare sozial honetan biral bihurtu ondoren.

eus-COMMERCE-en sare sozialen garrantziaz eta gizartean duten pisuaz dakigu. Horregatik, retail sektorean arrakasta duten joeren berri izaten laguntzen dizugu, zure negozioa epe ertain eta luzera lehiakorra izaten jarrai dezazun. Ezagutu gure zerbitzuak!


Iturra

Zergatik jarraitu email marketineko kanpainak erab...
Horrelakoa da egungo kontsumitzailea

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/