Facebooken trafikoa areagotzea

Noticias_eus-COMMERCE-1

Engagement gehien sortzen duen sare soziala Facebook da. Gainera pertsonek eta enpresek gehien erabiltzen duten sare soziala da. Plataforma bikaina da zure marketplace estrategientzat eta salmentak areagotzeko. Gehiago jakin hai duzu?

Hurrengo eus-COMMERCE postean Facebooken bidez zure negozioa nola indartu kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen! 

Zerk egiten du desberdin Facebook? 

Facebook 2.500.000.000 erabiltzaile baino gehiago ditu mundu osoan. Facebooken balore garrantzitsuena biltzen duen erabiltzaile kopurua da, baita hauen kalitatea (engagement). Plataforma honek garrantzi handia dauka bezerogaiak lortzeko. Facebooken bidez trafikoa sortzeko eta bezeroekin komunitatea sortzeko biderik hobeena da. Ziurrenik zure Facebook orrialdea martxan daukazu eta gaur egun edukia elkarbanatzen duzu. Baina, ahalegin honek zure helburuak lortzen laguntzen zaitu? 

Facebooken bidez salmentak areagotzeko gakoak 

1. Aurkezpen gutun on bat izatea

Zure enpresaren profila Google-ko bilaketa baten agertzeko garrantzitsua da enpresek haien profilak optimizatuta izatea eta aurkezpen gutun on bat izatea garrantzitsua da. Zure fan pagean informazia, webgunera esteka, denda onlinera esteka, markaren argazkiak eta bezeroen balorazioak erantsi beharko dituzu.

Gainera, ezinbestekoa da zure produktuetara erantsitako bizimodu estiloa saltzea garrantzitsua da Facebooken trafiko gehiago sortzeko. Gogoratu behar duzu produktua ez dela garrantzia duen gauza bakarra, bizimodu estilo bat ere zaude saltzen.

2. Bideo eta argazki dinamikoak erabili

Publikatutako edukia bisuala eta dinamikoa izan behar da. Garrantzitsua da zure produktu era zerbitzuen abatnaila eta ezaugarriak ezagutzera ematen dituzten argazki onak aukeratzea. Sortu zure produktuen collage-ak, produktu berdinaren hainbat argazki igotzeak erabiltzaileak aspertzen ditu. Gainera, oso gomendagarria da erabiltzaileen arreta deitzen duten bideoak eta animazio laburrak gehitzea. Kreatibitateak zure markaren izenean hitz egin behar du. Bezeroarekin elkarrizketatzeko teknika bat gaiak, irudiak eta produktuak aukeratzera animatzea da, zure publikoaren partehartzea areagotzeko modu on bat izan daiteke.

3. Erabili Facebook Store aplikazioa

Atera gehieneko probetxua sare sozialari, sortu berezko sare sozial pertsonalizatua plataforman. Facebook Store Shopify-ren aplikazio ofiziala da eta zure produktu eta kolekzioak fan page berean argitaratzen uzten dizu. Gainera promozionatu ahal dezakezu Facebooken iragarki zerbitzuaren bidez. Ez da beharrezkoa argitalpen guztietan dirua inbertitzea baina eskaintzen dituen segmentazio aukerekin posible da estrategiko batzuk aukeratzea.

4. Erabiltzaileekin elkar eragin

Zure fan page-a online dagoenean, jarraikuntza iraunkorra egitea da sekretua bezero eta erabiltzaileen arteko harremana ez galtzeko. Atera denbora dudak eta iruzkinak modu azkar eta eraginkorrean erantzuteko. Gogoratu bezeroengana hurbiltzeko haiek dauden lekuetan egon behar duzula eta haiek hitz egiten duten hizkuntza hitz egin.

Hurbildu zure komunitatera eta egin zozketak eta lehiaketak. Eskaintzak sortu zure jarraitzaileentzat, irrikitan daude eskuratzkeo. Egin eskaintza hauek urteko garaiaren arabera eta aprobetxatu egun bereziak eskaintzari egun mugak ezarruz, salmentak biderkatu egingo dira horrela. Teknika ona da zure publikoa engantxatzeko eta aldi berean bezero potentzialak erakartzeko zure webgunera.

eus-COMMERCE-n behar duzun aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu Facebooken zure errentagarritasuna hobetzeko. Informa zaitez gure webgunean!

Iturriak

BeReal, etorkizuneko sare soziala?
7 gako email marketing hobeago bat egiteko

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/