Aurreikuspenen arabera, online salmentak % 20 haziko dira
Webloyalty-ko adituen arabera, merkataritza elektronikoaren hazkunde-aurreikuspenak oso positiboak dira estatu mailan 2023rako. Sektoreak 5G integratzea, adimen artifiziala edo inflazioa bezalako erronkei aurre egin behar dien arren, datuek online erosketa maila nazionaleko kontsumo-ohituretan integratu dela adierazten dute. 2022an 15.600 milioi euro mugitu zituen merkataritza elektronikoan lehen hiruhilekoan soilik, aurreko urtean baino % 25,3 gehiago, Merkatuen eta Lehiaren Batzorde Nazionalaren (MLBN) arabera. Jarraitu irakurtzen eus-COMMERCE-ko post hau!
Merkataritza elektronikoaren aurreikuspenak
Paula Rodríguez, Business Development Webloyaltyko zuzendariaren arabera, 2023an merkataritza elektronikoan salmenta gordinak % 20 handitzea espero da, batez ere bidaia eta elektronika kategorietan. Online eskaerak ere % 10 haziko direla uste da, online gastua % 5etik % 10era igoko dela eta mugikorren erosketak % 60tik % 65era igoko direla.
Webloyalty-ko adituek ecommerce-ak 2023an markatuko dituen joerak ere identifikatu dituzte. Horien artean, honako hauek nabarmentzen dira: bidalketa- eta itzulketa-politiken aldaketak, hornidura-arazoak saihesteko stock-ak duen garrantzia, aipamen positiboen garrantzia eta marketplace-tan presentzia. Gainera, Hubboren enpresa-portaerari buruzko txostenak adierazten du hamar e-commercetik seik nazioartean hedatu nahi dutela 2023an, eta hori errentagarritasuna lortzeko estrategia nagusietako bat bihurtu da. Laburbilduz, merkataritza elektronikorako aurreikuspenak oso positiboak dira, eta 2023an sektorea hazten jarraitzea espero da.
eus-COMMERCEn digitalizazioaren garrantzia ulertzen dugu eta zure markaren online presentzia maximizatzeko eta etekinak lortzeko gomendioak eskaintzen dizkizugu.
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/