Aurreikuspenen arabera, online salmentak % 20 haziko dira

Noticias_eus-COMMERCE hazkundea-benta-online-2023

Webloyalty-ko adituen arabera, merkataritza elektronikoaren hazkunde-aurreikuspenak oso positiboak dira estatu mailan 2023rako. Sektoreak 5G integratzea, adimen artifiziala edo inflazioa bezalako erronkei aurre egin behar dien arren, datuek online erosketa maila nazionaleko kontsumo-ohituretan integratu dela adierazten dute. 2022an 15.600 milioi euro mugitu zituen merkataritza elektronikoan lehen hiruhilekoan soilik, aurreko urtean baino % 25,3 gehiago, Merkatuen eta Lehiaren Batzorde Nazionalaren (MLBN) arabera. Jarraitu irakurtzen eus-COMMERCE-ko post hau! 

Merkataritza elektronikoaren aurreikuspenak 

Merkataritza elektronikoan diru-sarrera handienak eragin dituzten sektoreak ehungintza, bidaia-agentziak eta finantza-bitartekaritzako zerbitzuak dira. Izan ere, "European Ecommerce Report 2022" en arabera, estatu mailan 65.300 milioi euroko fakturazioarekin itxiko da urtea salerosketetan, eta horietatik % 17 online salmentari dagokio. Horrela, Estatuko BPGa bikoiztu egin da azken lau urteetan Business to Consumer (B2C) ecommercearen ekarpenari esker, eta 2017an lortutako % 2,60ko igoera 2021ean lortutako % 4,60ra igo da.

Paula Rodríguez, Business Development Webloyaltyko zuzendariaren arabera, 2023an merkataritza elektronikoan salmenta gordinak % 20 handitzea espero da, batez ere bidaia eta elektronika kategorietan. Online eskaerak ere % 10 haziko direla uste da, online gastua % 5etik % 10era igoko dela eta mugikorren erosketak % 60tik % 65era igoko direla.

Webloyalty-ko adituek ecommerce-ak 2023an markatuko dituen joerak ere identifikatu dituzte. Horien artean, honako hauek nabarmentzen dira: bidalketa- eta itzulketa-politiken aldaketak, hornidura-arazoak saihesteko stock-ak duen garrantzia, aipamen positiboen garrantzia eta marketplace-tan presentzia. Gainera, Hubboren enpresa-portaerari buruzko txostenak adierazten du hamar e-commercetik seik nazioartean hedatu nahi dutela 2023an, eta hori errentagarritasuna lortzeko estrategia nagusietako bat bihurtu da. Laburbilduz, merkataritza elektronikorako aurreikuspenak oso positiboak dira, eta 2023an sektorea hazten jarraitzea espero da.

eus-COMMERCEn digitalizazioaren garrantzia ulertzen dugu eta zure markaren online presentzia maximizatzeko eta etekinak lortzeko gomendioak eskaintzen dizkizugu. 


Iturriak
Nola aldatzen ari da online erosteko modua?
Marketin emozionala

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/