Nola kudeatu gure sare sozialak konfinamendu aldian

Nola kudeatu gure sare sozialak konfinamendu aldian

COVID-19ak zuzenean eragin die social mediako estrategiei, gauetik goizera aldarazi baititu enpresen plangintza estrategikoak.

Continue reading
0

Merkataritza elektronikoaren estrategiak koronabirusa dela-eta

Merkataritza elektronikoaren estrategiak koronabirusa dela-eta

Koronabirusa erabat aldatzen ari da pertsonen eta saltokien egunerokoa. Ziurgabetasuna areagotu ahala, kontsumitzaileen ihesbide bilakatzen ari dira online erosketak.

Continue reading
0

Web-diseinua ona izatearen garrantzia

Web-diseinua ona izatearen garrantzia

Internet enpresa baten erakusleiho onena bihurtu da, bai produktuak iragartzeko, baita, beraz, balizko bezeroen kopurua handitzeko ere.

Continue reading
0

Zein da eguneko unerik onena sare sozialetan argitaratzeko?

Zein da eguneko unerik onena sare sozialetan argitaratzeko?

Dagoeneko jakingo duzu online negozio batentzat zein garrantzitsua den sare sozialetan presentzia ona izatea, eta horrek zer onura dituen. Alabaina, gerta dakizuke inoizko edukirik onenak argitaratu, eta ez izatea espero zenuen oihartzuna, ez duzulako ordu egokian argitaratu.

Continue reading
0

Zer jakin behar du Googlek zure negozioari buruz?

Zer jakin behar du Googlek zure negozioari buruz?

Tokiko negozio jabe bazara, ziurrenik badakizu sarean posizionatzea ezinbestekoa dela enpresaren hazkunderako, are gehiago, hasiberria bada.

Continue reading
0

Posizionatu zure online denda: SEOri buruzko aholkuak

Posizionatu zure online denda: SEOri buruzko aholkuak
Egun, online denda bat duen orok, oso txikia bada ere, entzunda izango du SEO hitza behin baino gehiago. Izan ere, denen ametsa da beren webgunean nahikoa zirkulazio izatea gehiago saltzeko eta negozioa handitzeko.
Continue reading
0

Ahots bidezko erosketak: e-commercearen modalitate berria

Ahots bidezko erosketak: e-commercearen modalitate berria
Erosteko ohiturak aldatu ditugu, aurrerapen teknologikoak direla-eta. Gaur egun, ez gara sofatik altxatu behar eta ez ditugu eskuak libre eduki behar asteko erosketa egiteko edo unean gogoak ematen diguna erosteko. Smartphonearen ahots-laguntzailea aktibatzea edo laguntzaile digital bat (Siri, Cortana eta Google Assistant, kasu) edo speaker adimendun (Amazon Echo eta Google Home, adibidez) bat izatea besterik ez dugu behar.
Continue reading
0

Bide orotako estrategiaren arrakasta-kasu bat

Bide orotako estrategiaren arrakasta-kasu bat
Gaur marketing4ecommerce.net atarian argitaratutako elkarrizketa baten bidez ezagutu dugun kasu oso interesgarri batean jarriko dugu arreta. Oraingoan, ulertuko dugu zer-nolako garrantzia duen bide orotako estrategia bat lantzeak, bai gure espazioan, bai Interneten sendoak eta lehiakorrak izaten lagundu diezagun.
Continue reading
0

Erabilgarriak dira kalitatezko ziurtagiriak saltoki elektronikoetan?

Erabilgarriak dira kalitatezko ziurtagiriak saltoki elektronikoetan?

Jendeak gero eta konfiantza handiagoa duen arren, oraindik badago Internet bidez erostera ausartzen ez denik. Beste beldurretako bat, erabat ulergarria, produktua erosi aurretik ikusteko ezintasuna da. Izan ere, Internet bidez erostean, itsu-itsuan egiten dugula esan daiteke.

Continue reading
0

Zein sare sozial erabiltzen da gehien?

Zein sare sozial erabiltzen da gehien?
Eraldaketa digitalaren prozesuan, saltokientzat oso garrantzitsuak dira sare sozialak. Eta horiek bezain garrantzitsua da jakitea bizirik daudela eta etengabe aldatzen ari direla. Horregatik, baliteke gaur egun gure negoziorako egokiena dena etorkizunean ez izatea. Erabilera-joeren berri izatea da gakoa.
Continue reading
0

Webgunea edo aplikazioa: zein da aukera egokia?

Webgunea edo aplikazioa: zein da aukera egokia?

Bizitzen ari garen eraldaketa digital geldiezin honek aukera sorta zabala ireki die merkatariei. Gaur egun, online lan-estrategia egoki batekin, edonork aprobetxa ditzake aukera berri horiek erosle posibleen espektro zabalagora iristeko.

Continue reading
0

Online hornidura-azoka bat

Online hornidura-azoka bat

Estrategia digitalaz hitz egiten dugunean, argi dago jada ez garela online denda bat sortzeaz edo sare sozialen bidez ezagutarazteaz soilik ari. Ezin konta ahala aukera daude: askoz ere harago doaz eta ibilbide luzeagoa izatera eraman gaitzake.

Continue reading
0

2020rako aurreikusitako e-commerceko joerak

2020rako aurreikusitako e-commerceko joerak

2020ko lehen hilabetea amaitzear dago, eta aurreneko aste hauek ikusita, adituak urtearen gainerakorako zer joera aurreikusten diren aztertzen joan daitezke.

Continue reading
0

Nola erabili Whatsapp gure negozioan

Nola erabili Whatsapp gure negozioan

Whatsapp protagonista bihurtu da gure egunerokoan erabiltzen ditugun tresnen artean. Arlo pertsonalean zein profesionalean erabiltzen dugu, komunikazio-kanal nagusi gisa. Hasieratik agerikoa izan da gero eta funtzio handiagoa izan duela arlo sozialean, baina orain, gutxika, garrantzia hartzen hasi da bezeroekiko harremanetan, arlo profesionalean eta komertzialean.

Continue reading
0

Denda fisikoak, aro digitalean

Denda fisikoak, aro digitalean

Merkataritza elektronikoak elkarrizketa guztietan agertu izan den kezka bat eragin du sortu zen unetik bertatik: denda fisikoak desagerraraziko ditu? Adituen ustez, erantzuna ezezkoa da, argi eta garbi. Eta badirudi ez dutela zalantzarik. Hala ere, ezin da ukatu dendek beren izaera eta helburuak birdefinitu behar dituztela egoera berri honetan.

Continue reading
0

Telefono mugikorra, funtsezko tresna e-commercean

Telefono mugikorra, funtsezko tresna e-commercean

Gaurkoan, lerrootara ekarri nahi dugu oleoshop.com atarian argitaratu den artikulu interesgarri bat. Gaur egun edozein saltoki murgilduta egon behar den kanal-orotasuna du hizpide. Zehazki, gure bezero potentzialek smartphoneaz egiten duten erabileraren garrantzia.

Continue reading
0

Itzulketa-politika: marketin-tresna bat

Itzulketa-politika: marketin-tresna bat
Online saltzera ausartzen garenean, gure buruhauste handienetako bat itzulketak eta diru itzultzeak dira. Garrantzitsua da gure bezeroei aurrez azaltzea nola kudeatzen ditugun, eta, batez ere, prozesu horiek ahalik eta gehien automatizatu, denborarik ez galtzeko.
Continue reading
0

Bezeroa hobeto ezagutzeko aukera ematen digu teknologiak

Bezeroa hobeto ezagutzeko aukera ematen digu teknologiak

Retail arloko teknologia berriek bezeroentzat agerikoa den alderdi bat dute. Izan ere, horiei esker, erosteko era berriak baliatzen hasi dira. Erosteko ez ezik, baita erosketa prozesuan informazioa eskuratzeko ere.

Continue reading
0

"Retail arbitrage": Produktuak eskuratzeko beste eredu bat

"Retail arbitrage": Produktuak eskuratzeko beste eredu bat

Artikulu interesgarri bat aurkitu dugu oleoshop.com webgunean, poliki-poliki gero eta ezagunago egingo den kontzeptu horren inguruan. Edonola ere, egia da gaur-gaurkoz zuetako askok ez duzuela haren berri izango.

Continue reading
0

Retail sektorearen eraldaketa digitalean hobetu beharreko alderdiak

Retail sektorearen eraldaketa digitalean hobetu beharreko alderdiak
Aurrerapen teknologikoei esker, gaur egun retail sektoreko bezeroek azkar eta erraz aurki dezakete bilatzen dutena. Izatez, kontsumitzaileen % 60k espero dute enpresek «berehala erantzutea informazioa eskatzen dietenean», baina erdiek baino gutxiagok uste dute gaur-gaurkoz hori lortzen denik. Horrela, bada, bezeroen espektatiba horiek betetzea izan behar da saltokien funtsezko helburuetako bat.
Continue reading
0