Baliabide iragazkiak
-
- Email marketina
- Mailchimp
-
- Eskuliburua
-
- Dokumentua
Baliabide iragazkiak
-
- Kontu-konfigurazioa
- Sare Sozialak
-
- Eskuliburua
-
- Dokumentua
Baliabide iragazkiak
-
- Kontu-konfigurazioa
- Sare Sozialak
-
- Eskuliburua
-
- Dokumentua
Baliabide iragazkiak
-
- Kontu-konfigurazioa
- Sare Sozialak
-
- Eskuliburua
-
- Dokumentua
Baliabide iragazkiak
-
- Hootsuite
- Sare Sozialak
-
- Eskuliburua
-
- Dokumentua
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Prestashop
- Online denda
-
- Eskuliburua
-
- Dokumentua
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Prestashop
- Online denda
-
- Eskuliburua
-
- Dokumentua
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Prestashop
- Online denda
-
- Eskuliburua
-
- Dokumentua
Baliabide iragazkiak
-
- Bloga
- e-commerce
- Prestashop
-
- Eskuliburua
-
- Dokumentua
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Prestashop
- Online denda
-
- Eskuliburua
-
- Dokumentua
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Prestashop
- Online denda
-
- Eskuliburua
-
- Dokumentua
Baliabide iragazkiak
-
- Google My Business
- Sare Sozialak
-
- Eskuliburua
-
- Dokumentua
Mediapostek orain dela gutxi egin duen txosten batek agerian jarri du enpresek gero eta gehiago egiten dutela bezero-arretarako zerbitzu omnikanal baten alde, eta, pixkanaka, negozioaren alderdi elektronikora bideratuago daudela.
Azken asteetan azaldu dugun bezala, COVID-19ak gure bizi-ohiturak erabat aldatu zituenetik, egoera guztiz aldatu da merkataritza elektronikoaren esparruan.
Gaurkoan, marketing4ecommerce.net atarian argitaratu den artikulu interesgarri bati erreparatuko diogu. Artikulu horretan, COVID-19ak saltoki asko mundu digitalari begira jarri dituen egoera honetatik abiatuta, jada existitzen diren kanalak erabiltzearen garrantziaz hitz egiten da. Kanal horietako bat dira, jakina, sare sozialak.
Bideoa merkataritza elektronikorako ahalmen handiko formatua dela bagenekien guztiek. Horregatik, gaurkoan YouTuberi erreparatuko diogu, e-commercerako gune oso interesgarria ari baita bihurtzen.
Urte askotan lehen aldiz, gizartea guztien bizitzei eragin dien gertakari bat ari da bizitzen. Ziurgabetasun-aldi honetan, gure bezeroekin harremanetan egoteko eta gure negozioen salmentei aurre egiteko moduak aldatu egin behar dira. Izan ere, zure markak abagune bikaina du gizarteari balio erantsia eskaintzeko, kanal digitalak aprobetxatzen jakinez gero.