Ingurune digitala etengabe mugitzen ari den mundua da. Etengabe sortzen dira online merkataritza aldatzen duten erosketa-, ordainketa- eta bidalketa-modalitate berriak. Izan ere, merkataritza digitalaren ardatza ere, bezeroa, azkar aldatzen da eta erosteko ohitura eta lehentasun berriak garatzen ditu. Eus-COMMERCEn tokiko merkataritzaren digitalizazioaren aldeko apustua egiten dugu, eta 2022an zein joerari jarraitu behar zaion jakinarazten dizugu.
Baliabide iragazkiak
-
- Mailchimp
-
- Tutorial
-
- Bideo
Baliabide iragazkiak
-
- Mailchimp
-
- Tutorial
-
- Bideo
Baliabide iragazkiak
-
- Canva
- Diseinu-tresnak
-
- Tutorial
-
- Bideo
Baliabide iragazkiak
-
- Google My Business
-
- Tutorial
-
- Bideo
Orain arte, funtzio hori egiaztatutako kontuetarako edo 10.000 jarraitzaile baino gehiagoko kontuetarako bakarrik zegoen erabilgarri, baina, azkenik, sare sozialaren erabiltzaile guztiek erabil dezakete. Oso berri ona da batez ere tokiko saltoki txikientzat, alegia haien produktuak profilaren bidez sustatu eta lotu ahal izango baitituzte.
Nahiz eta Instagram argazkiak editatu eta partekatzeko asmatua izan, aspaldi hasi zen bere funtzioak aldatzen, eduki edo negozioen sortzaileak erakartzeko, besteak beste. Eguneratze berri horrek filosofia hau jarraitzen du. Orain, estekak gure storietan sartuko dira, etiketen bidez.
Etiketa horiek inkestetarako edo abestietarako erabiltzen direnen antzera funtzionatuko dute, eta kustomizagarriak izango dira. Kokapena, tamaina eta abar alda ditzakegu, zer transmititu edo sustatu nahi dugun kontuan hartuta. Sare sozialeko arduradunek espero dute estekak sartzeko modu berri horrek erabiltzaileen arteko komunikazioa sustatzea. Negozioen kasuan, bezeroak negozioekin gertutasun handiagoz kontaktatu eta elkarreragin ahal izatea espero da.
Abantailak saltoki txikientzat
Funtzionalitate hori inplementatzeak hainbat abantaila dakartza. Alde batetik, gure argitalpenen kustomizazio handiagoak marka-irudi uniformeagoa, argiagoa eta pertsonalagoa transmititzeko aukera ematen digu. Gainera, gure jarraitzaileekin elkarreragin hurbilagoa mantendu ahal izateak salmentari ez ezik, fidelizazioari ere mesede egingo dio.
Zalantzarik gabe, ezinbesteko funtzioa da saltoki txikientzat, orain arte Instagrameko baldintzek mugatzen baitzituzten haren aukerak. Ziur aski hainbat berrikuspen eta eguneratze egingo diren arren, stories bidezko estekak errealitate dira dagoeneko sare sozialeko profil guztientzat.
eus-COMMERCE-kin marketineko eta kontsumoko azken joeren berri izango duzu, eta zure negozioa bultzatzeko sektore digitaleko azken tresnak erabiltzen ikasiko duzu.
Iturriak:
Baliabide iragazkiak
-
- Canva
-
- Gida
-
- Bideo
Baliabide iragazkiak
-
- Mailchimp
-
- Tutorial
-
- Bideo
Oraindik itzulpenik ez duen kontzeptu berria den arren, fulfillment-a kontuan hartu beharreko faktoreetako bat bihurtzen ari da online presentzia duen edozein negoziotan. Terminoak saltoki batek jasotzen dituen eskaerak prestatzeko eta bidaltzeko prozesu guztiak biltzen ditu.
Ez da sekretua bezeroak gero eta zorrotzagoak direla, eta saltoki baten aldetik (batez ere online saltokien aldetik) eraginkortasun handiena espero dute. Gure eskura dauden tresna informatikoak erabiltzea ezinbestekoa da biltegiaren kudeaketa eraginkorra egiteko. Ahalik eta prozesu gehien automatizatzen saiatu behar dugu, ahalik eta marjina txikiena giza akatsei utziz.
E-commerce baten kasuan, fullfilment-a bereziki beharrezkoa da, batez ere negozioa nabarmentzen hasten denean eta eskaera-bolumen handiagoa jasotzen dugunean. Enpresa batzuek prozesu hori kanpora ateratzea edo horretarako sail propioa sortzea erabakitzen dute. Hala ere, guztiz posible da fulfillment-a zure kontura ezartzea, are gehiago, positiboa da erakundean denbora inbertitzea eta negozioa optimizatzea.
Zer da picking-a eta packing-a?
Gure biltegia modu ezin hobean kudeatzeko, picking zerrendak sortzea da aukerarik onenetariko bat. Zerrenda horiek gure produktu guztiak kategoria desberdinetan sailkatu eta ordenatzen dituzte, hautaketa-prozesua arintzeko. Honen ondoren packing-a dator, produktuak eskaneatuko dituena bidaltzeko prest edukitzeko. Azkenik, garraio-enpresa egokia izateaz ziurtatu behar gara, bezeroak une oro jakin dezan bere eskaeraren egoera.
Tresna horiek erabiltzen baditugu, gure eskaerak modu ezin hobean administratzea lortuko dugu, garraiolaria iritsi orduko garaiz eta adostutako epeen barruan bezeroari entregatzeko prest daudela ziurtatuz. Bai negozio txikientzat baita saltoki handientzat ere, gure zerbitzua hobetzea ezinbestekoa da beti, bezeroa pozik dagoela eta gugan konfiantza izan nahi duela sustatzeko. eus-COMMERCEn tokiko merkataritzari bere ezaugarriak eta, ondorioz, salmentak ahalik eta gehien indartzeko behar dituen tresnak ematen ahalegintzen gara. Bisita gaitzazu albiste, baliabide eta kasu arrakastatsu gehiagorako!
Iturriak:
Zalantzarik gabe, sare sozialak pertsona gehienen egunerokotasunaren parte dira. Merkataritzarentzat hori aurrekaririk gabeko erakusleihoa da, esposizio-maila ezohikoak lortzeko aukera ematen diguna. Gaur egun, ezinbestekoa da plataforma nagusietan profilak izateaz gain, horiek nola erabiltzen ikastea, ahalik eta etekinik handiena ateratzeko.
Sare sozialek aukera ematen digute gure bezeroekin elkarreragiteko eta, beraz, haien eskaerak eta beharrak ulertzeko. Baina gure bezeroekin harreman estuagoa ezartzeaz gain, bezero potentzialengana iritsi eta erakarri ahal izango ditugu, hain hedapen-maila handiko tresna baita.
Ia enpresa guztiek dituzte profilak sare sozialen batean edo bestean, gure lehiakideak barne. Horrek aukera ematen du sakonago aztertzeko eta azterketa honen emaitzen inguruan geure estrategiak planifikatzeko. Bestalde, beste negozio eta profesional batzuekin harremanak izateko gai izango gara.
Abantaila horietatik ahalik eta etekinik handiena ateratzeko, ezinbestekoa da kontu handiz planifikatutako estrategia bat izatea. Internet bidezko erosketen gorakadarekin, community manager delakoak garrantzia hartu du, gure profilak sare sozialetan administratzen baititu. Bitarteko hori menperatuko duen figura bat edukitzeak estrategia argi eta zehatz bat definitzea ahalbidetuko digu, bezero berriak erakarriko dituena, lehendik ditugun bezeroak fidelizatuko dituena eta onurak ekarriko dizkiguna.
Iturria: marketingandweb.es
Baliabide iragazkiak
-
- Canva
- Sare Sozialak
-
- Tutorial
-
- Bideo
Smartme Analytics-ek, hainbat konpainiatako ordezkariekin egindako mahai-inguru baten bidez, kontsumitzaile digital berria eta horrek merkataritzari dakarkion guztia aztertu du berriki. Aurreko urteetan gertatzen ari bazen ere, pandemiak ikus-entzunezko edukien gorakada ekarri zuen. Orain bezeroak gero eta gehiago eskatzen du eduki mota hori, eta, beraz, ezinbestekoa da ulertzea ahalik eta etekinik handiena atera ahal izateko.
Joerek adierazten dute argazkiaren arotik bideoaren arora pasatzen ari garela. TikTok bezalako sare sozial berrien edo Ibai Llanos bezalako eduki-sortzaileen arrakastak hala adierazten duela dirudi. Konfinamenduko hilabeteetan kontsumitzaileek gero eta eragin handiagoa izan zuten ikus-entzunezkoen munduan, eta eragin hori mantendu egin da gaur arte.
Mahai-inguru horretan, Playstation edo MásMóvil bezalako konpainia liderrek parte hartu zuten, eta beren esperientziak eta arrakasta kasuak aurkezteko aukera izan zuten. Denek uste dute ikus-entzunezkoen sektorea hazten ari dela, eta, gainera, hainbat arlotako aniztasuna estaltzeko gai dela.
Merkatariek beren negozioen publizitaterako kontuan hartu beharreko kanal berri bat den arren, garrantzitsua da kontsumitzailea ezagutzea. Negozio bakoitzak bere audientzia du, eta baliteke orain arte saltoki txikiek nahikoa izan izana bide tradizionalagoekin, baina argi dago ikus-entzunezkoen sektorea ez dela alde batera utzi behar.
Iturria: marketingdirecto.com
Apache Digital eta Appinok argitaratu berri duten azterlan baten arabera, inkestatutako kontsumitzaileen % 70 dendetan gehiago kontsumitzeko prest egongo lirateke balorazio positiboak dituztenean. Gainera, % 46k uste du online erreseinek eragina dutela beren erosketetan, eta zifra hori % 60ra igotzen da gazteen kasuan.
Txostenaren arabera, 3,97/5 da balorazio positiboaren eta neutroaren arteko muga. Beraz, saltoki batek bere online puntuazioa zifra horren gainetik jartzen saiatu behar du. Nota 2,31tik beherakoa bada, balorazio negatiboaz ari gara, eta, beraz, litekeena da gure bezero potentzialek gure establezimenduan konfiantzarik ez izatea.
Elektronikaren, osasunaren, edertasunaren edo etxetresna elektrikoen sektoreetan dute eragin handiena bezeroen balorazioek. 25 urtetik beherakoen artean kirola eta hezkuntza ere agertzen dira. Era berean, ikerketak erakusten du kontsumitzaileak gehiago ordaintzeko prest daudela oinetakoak, seme-alaben zaintza, maskotak eta elikadura bezalako sektoreetan.
Puntuazioa ez da garrantzitsua bakarrik, bezeroak erreseina kopurua ere baloratzen du, 50 eta 200 artean kokatu beharko liratekeenak. Gure merkataritza etorkizuneko bezeroentzat erakargarria izan dadin, garrantzitsua da gure balorazioak kudeatzea eta gure bezeroak gu baloratzera bultzatzea. Horrela, beste kontsumitzaile batzuk gure saltokira erakarriko ditugu.
- Iturria: marketingdirecto.com
Baliabide iragazkiak
-
- Email marketina
- Mailchimp
-
- Tutorial
-
- Bideo
Baliabide iragazkiak
-
- Google My Business
-
- Tutorial
-
- Bideo
Beste eskualde batzuetan erabilgarri bazegoen ere, duela gutxi Pinterestek Europako hainbat eskualdetan (Espainian, Italian eta Suitzan, besteak beste) online erosketa-funtzioak gaitu ditu. Erosketa horiek hainbat modutan egin daitezke sare sozialaren bidez.
Alde batetik, bilaketa bat egitean, aplikazioak berak antzeko ezaugarriak dituzten produktuak iradokiko ditu. Erabiltzaileak mundu errealeko produktuei argazkiak ateratzeko aukera ere izango du, eta Pinterestek beste produktu erlazionatu batzuk gomendatuko ditu. Azkenik, "Tienda" izeneko atala ezarriko da erabiltzaile guztientzat, eta eskuragarri dauden produktuak iradokiko ditu, erabiltzaileak sare sozialean duen jardueran oinarrituta.
Saltoki txikientzat, Pinterestek merkatari egiaztatuen programa abiarazi du. Programa horren bidez, kalitate-irizpide jakin batzuk betetzen dituen edozein negoziok saltzaile gisa egiaztatzen duen egiaztapen-marka bat lortuko du. Halaber, dendek beren produktuak profilean erakutsi ahal izango dituzte, eta kategoriaka etiketatu, saltzeko.
Orain arte, Pinterest erabiltzaileek gehien bisitatutako webguneetako bat izan da, etorkizuneko erosketetarako inspirazioa bilatzeko. Funtzionalitate berri horiekin, sare sozialaren sortzaileek beste urrats bat eman nahi dute, eta modu zuzen, fidagarri eta seguruan erosketak egin ahal izateko plataforma bihurtu.
- Iturria: Marketing4ecommerce.net