Mugikorra da orain zorro berria. Teknologiaren bilakaerak aukera ematen digu dena telefono mugikorrean integratuta edukitzeko eta hamarnaka utilitate eskura izateko.
Bizum partikularren artean dirua bidaltzeko sistema bat da, banku-transferentziaren alternatiba bat. Era berean, plataforma ezin hobea da saltoki fisikoetan, online dendetan eta askoz ere gehiagotan mugikor bidez ordaintzeko!
Eus-COMMERCEn uste dugu garrantzitsua litzatekeela negozio orok ulertzea zein garrantzitsua den ordainketa bizum bidez integratzea, eta post honetan horri buruz hitz egingo dugu.
Bizum denbora errealeko ordainketen irtenbide berria da, eta mota guztietako ordainketak modu erraz, eroso eta seguruan egiteko aukera ematen du, zure lagunei ordaintzeko, saltokietan eta online dendetan erosteko. Gaur egun, Bizumek 34.900 online saltoki onartzen ditu, iazko ekainean baino ia bi aldiz gehiago, eta 2021eko amaieran baino 8.200 saltoki gehiago daude atxikita.
Erabiltzaileek 22 bizum segundoko egin zituzten batez beste 2022ko lehen seihilekoan, 20,8 milioitik gora guztira, % 26,06ko hazkundea 2021eko uztailarekin alderatuta.
Merkataritza elektronikoa abiadura ikaragarrian ari da aurrera egiten horretara bultzatzen duten zirkunstantziek eraginda, bizi izandako osasun-krisia edo aurrerapen teknologikoak besteak beste . Merkataritza elektronikoaren etorkizuna ulertzeko, funtsezkoa da hura definituko duten merkatu-joerak ulertzea, izan ere ere, erosketa fisikoa ordezkatuko baitu eta abantaila asko eskaintzen dizkie saltokiei hazten jarraitzeko.
Eus-COMMERCEn mundu digitalaren joerei buruzko informazioa ematen dizugu. Segi irakurtzen gehiago jakiteko!
Baliabide iragazkiak
-
- Bezeroarentzako arreta
- Kontu-konfigurazioa
- Sare Sozialak
-
- Tutorial
-
- Bideo
MERCE Frogatuta dago doako bidalketa duten eskaerak egiteak asko indartzen dituela online denda baten salmentak, sektorea edo produktua edozein dela ere. Kontsumitzaileen % 93k Internet bidez erosten jarraitzen dute, bilaketa-bide nagusia izaten jarraitzen baitu. Bezeroek nahiago dituzte doako bidalketa-gastuak beste edozein deskontu-modu baino, baina, tamalez, hori ez da saltoki guztiek onar dezaketen gastua.
Argi dago bidalketa-kostu handiegiek edo ustekabekoen salmentak zure e-commerce-a erortzea eragin dezaketela, erosketa bat ez amaitzeko lehenengo arrazoia baitira. Horregatik, bidalketa guztiz doakoa eskaintzea oso aukera deigarria izaten da bezeroentzat, beti ere zure produktuak handiak, bolumen handikoa edo astunak badira.
Horregatik, eus-COMMERCEn jarraitu beharreko jarraibideak emago dizkizugu, salmenta gehiago eragingo dizkizun eta kosturik gabeko bidalketa baloratzeko aukera emango dizun ecommerce baterako trantsizioa hasi nahi baduzu. Zure negoziorako aukerarik onena zein den baloratzen lagunduko dizugu.
TikTok azken 3 urteetan etengabe hazi den sare soziala da. Aplikazio honek 3-15 segundoko edo 30-60 segundoko bideo laburrak sortu eta partekatzeko aukera ematen dizu. Profil pertsonal edo pribatuetarako ez ezik, marketin-tresna oso indartsua ere bada enpresa eta markentzat.
Oso garrantzitsua da joera guztien berri izatea eta audientziaren gustuko edukia sortzea.
Agian kontu bat sortu berri duzu eta ez dakizu zer eduki igo edo ez dakizu nola bultzatu zure argitalpenen kalitatea eta horrela denbora aurreztu.
Eus-COMMERCEn sare sozial hau erabiltzen lagundu nahi dizugu, eta horretarako, zure argitalpenen bidez lehiakideetatik bereizteko ideiak bildu ditugu zerrenda batean, zure marka ezagutarazteko, hazteko eta zure komunitatea inplikatzeko.
Baliabide iragazkiak
-
- Canva
- Diseinu-tresnak
- Online denda
-
- Tutorial
-
- Bideo
Bezeroaren konfiantza altxorrik preziatuena da enpresa guztientzako, eta konpainiek ahalegin handiak egin behar dituzte konfiantza hori irabazteko eta mantentzeko. Hori, noski, ez da egun batetik bestera lortzen. Zure webguneko ordainketa-puntura iritsi aurretik, bezeroak prozesu bat igaro behar izan du, eta bertan egiaztatu behar izan du orria fidagarria den ala ez.
Erosketa osatzeko eta gure webgunean jarraitzeko, gure eskuetan dagoen guztia egin beharko dugu hori gerta dadin. Ez duzu uste?
Horregatik, eus-COMMERCEren post honen bidez, 9 aholku emango dizkizugu bezeroen konfiantza lortzeko aholkuak emanez.Packagingaren helburua produktua babestea da. Gainera, funtsezkoa da, bezeroak produktua etxera iristean ikusiko duen lehen gauza delako. Gaur egun, gero eta apustu handiagoa egiten da paperezko kutxa eta poltsa pertsonalizatuen alde, zerbait komunikatzeko, mezu bat helarazteko eta harreman bat hasteko gai direnak. Baina ba al dakigu zein den onena hori lortzeko?
Eus-COMMERCEko post honetan packaging on bat lortzeko oinarrizko tips batzuei buruz hitz egingo dugu. Segi irakurtzen gehiago jakiteko!
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Sare Sozialak
-
- Tutorial
-
- Bideo
Gaur egun iraunkorgarritasun hitza oso presente dago gure bizitzako alderdi guztietan. Iraunkorra izatea helburu garrantzitsua da ingurumenarekiko erantzukizuna haien estrategian oinarrizko helburu bezala daukaten enpresentzat. Hauen barruan online negozioak aurki ditzakegu. Noizbait galdetu diozu zure buruari nola izan ahal den online negozio bat iraunkorgarria?
eus-COMMERCE-n jarraitu beharreko pausuak ematen dizkizugu e-commerce iraunkorgarriago bat lortzeko eta desberdintasuna ezartzen lagunduko dizun transizioa hasteko. Garrantzitsuena prozesu gehienak optimizatzea da, dirua aurrezten lagunduko bait dizu, marketing eraginkorragoa lortzeaz gain.
Garrantzitsua da zure denda online-aren zein puntu aldatu nahi duzun aztertzea, edota zer ezarri nahi duzun dendan neurri egokienak hartzeko.
Newsletterra zure publikoarekiko engagement-a lortzen laguntzen duen marketing estrategia bat da. Irakurlearekin lotura sortzea du helburu, markaren pertzepzio ona izan dezan. Gaur egungo enpresa askok, marketin digitalean adituak direnek ere, ez dute ikusten newsletterra bidaltzearen garrantzia.
Eus-COMMERCEren post honetan azalduko dizugu zertan datzan newsletter bat zertan datza azalduko dizugu Baita zer onura ekar diezazkiokeen zure online negozioari. Segi irakurtzen gehiago jakiteko!
Azkeneko 10 urteetan Instagram etengabe hazi den sare soziala da.
Ez du balio profil pribatu edo pertsonalentzat bakarrik, marketing tresna oso boteretsua da markentzat. Publikoarekin modu efektibo eta organikoan elkarri eragitea ahalbidetzen du.
eus-COMMERCE-tik langundu nahi zaitugu sare sozial hau menperatzen, eta horretarako zerrenda hau prestatu dugu zure argitalpenen bitartez besteengandik desberdintzea ahalbidetzen lagunduko dizuten aplikazioekin. Arrakasta handiagoa izango duzu eta zure "feed"-a jarraitu beharreko eredua izango da. Instagrameko aplikazio hauek zure publikazioen kalitatea hobetzen eta denbora aurrezten lagunduko dizute. Hauekin argazkiak editatu eta sare soziala modu praktikoan kudeatu ahal izango duzu. Gainera, argazki collage-ak edo grafikoak sortzen lagunduko dizu. Aldi berean, estilo propioan bideoak grabatzen, editatzen eta diseinatzen ikasiko duzu.
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Email marketina
- Mailchimp
-
- Tutorial
-
- Bideo
Interneten bilakaeraren ondorioz, erabiltzaileen iritziek eta pertzepzioek garrantzi eta eragin handia hartu dute merkataritza elektronikoan. Seguruenik, denok utzi dugu iruzkin bat produktu edo zerbitzuren bat ebaluatzen, modu positibo edo negatiboan.
Aipamenek eragin handia dute bezeroaren erosteko erabakian. Ez duzu inoiz artikulu bat erosi edo erosteari utzi erreseina baten eraginez?
Eus-COMMERCEren post honetan, erreseinei buruz jakin behar duzun guztia eta zure webgunean nola jarri behar duzun martxan ikusiko dugu.
Zer da berrikuspen edo review bat?
Lehenik eta behin, argi izan behar duzu zertaz ari garen berrikuspenez ari garenean. Iruzkin positiboa, negatiboa edo neutrala da, bezeroak ecommerce baten produktu edo zerbitzuren bati buruz online uzten duena. Formatu desberdinetakoak izan daitezke, idatzizkoak, bideo laburrak edo audioak, edo, agian, ezagunenak, puntuazio formako aipamenak.
Covid-19-a dela eta, telelana gero eta arruntagoa bilakatu da, eta honekin batera internet bidez erostea. Aecoc Shopperview-k kontsumo joerei buruz egindako azkeneko estudioak ez du hau baino konfirmatzerik egiten. Izan ere, etxetik lan egiten duten pertsonen %39-ek modu honetan egindako erosketen maiztasuna handiagotu dute, portzentai oso altua gehiengoaren %24-arekin konparatuta. eus-COMMERCE-n mundu digitaleko azkenengo joerei buruz eguneratuta mantentzen zaitugu.
Mikroenpresen langileen kasua berezia da, 5-etik 1-ek bakarrik onartu baitzuen telelana 2020-ko lehen hiruilabetean. Janari, farmazia, altzairu edo kirol arloetako erosketak dira estatu mailan demandatuenak. Baina, Geotelecom agentziak dioenez, telelanak elektronika arloko salerosketak %138,5 areagotu ditu.
Aurreikusi zen bezala, konfinamenduak ondorio zuzenak izan ditu e-commerce-aren etorkizunean estatu mailan, kontsumitzailea ohituta baitzegoen denda fisikoetan erostera, bapatean erosketa onlinetara pasatzera behartuta egon aurretik. Alarma-egoera ezarri baino lehen, e-commerce-ak beherazko joera azaltzen zuen, baina gaur egun izugarri arrakastatsua bihurtu da, erabiltzaileen artean fideltasun handia erakutsiz. Inkestatuen %92-ak internet bidez erosteko orduan gogobetetze erdi edo altuko esperientzia izan duela komentatzen du.
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
-
- Tutorial
-
- Bideo
Online denda bat daukazu eta Instagramen zure produktuak etiketatu nahi dituzu?
Funtzio honen bitartez, plataforma honek erabiltzaileei botoi bat sakatzea ahalbidetzen die, produktu baten ezaugarri guztiak azaltzen dituen orrialde batera eramanez. Gainera, aplikaziotik zuzenean erosteko aukera ere ematen die. Produktuak etiketatzeak produktuan salerosketa errazten du, oso garrantzitsua bihurtuz denda onlinentzat.
eus-COMMERCE-ko albiste honetan pausuz pausu azaltzen dizugu nola sortu zure denda Instagram Shopping-en eta nola etiketatu zure katalogoko artikuluak.
Baliabide iragazkiak
-
- Bloga
- Sare Sozialak
-
- Tutorial
-
- Bideo
QR kodea partida irabaztea lagunduko dizun tresna da. Nahiz eta gero eta ospetsuagoa bihurtzen ari den, oraindik faktore bereizlea da.
Enpresak haien bezeroekin konektatuta egoteko erabilgarriak dira, baina badituzte beste funtzio oso interesgarri batzuk ere.
QR kodeak non jarri behar diren galdetuko diozu zeure buruari, eraginkorrak izateko. Zure sustapen-materialean jar ditzakezu: posterrak, publizitate-hesiak, mahaiak, iragarki inprimatuak, metro-geltokiak eta askoz gehiago. Bezeroarentzat oso erraza da, ez baita aplikaziorik behar kodeak irakurtzeko. Zure mugikorraren kamerarekin QRa eskaneatu eta hotel edo taberna bateko wifira iritsi daiteke. Halaber, informazioa eman diezaiokezu bezeroari testu, bisita-txartel edo online bideoen bidez.
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Sare Sozialak
-
- Tutorial
-
- Bideo