Gaur egun sare sozialak gazteen denborapasa gogokoena dira, komunikatzeko, entretenitzeko edo informazioa bilatzeko. Baina, zer gertatuko da sare sozialekin hemendik urtebetera? Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean plataforma hauen etorkizunari buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
TicketBAI bidezko fakturazioa dagoeneko beharrezkoa da Arabako autonomoentzat eta eskualde bakoitzak inplantazio erritmo desberdinak izango dituen arren, laster iritsiko da Euskal Autonomi Erkidego osora. Fakturazio elektroniko sistema berri honen helburua iruzur fiskala eta fakturazio bikoitza bezalakoekin beste egitea da. Gehiago ezagutu nahi duzu? Hurrengo eus-COMMERCE post honetan prozedimentu berri honi buruz dena kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Baliabide iragazkiak
-
- Canva
- e-commerce
- Diseinu-tresnak
- Online publizitatea
- Online denda
-
- Tutorial
-
- Bideo
Gaur egun, retail merkataritza digitalizaziorako eboluzio momentuan aurkitzen da. Eta, nahiz eta enpresa askok dagoeneko jauzi hau eman duten, kontsumitzaileak ez dira erosi ahal den leku batekin konformatzen. Esperientzia pertsonalizatuak nahi eta bilatzen dituzte. Hemen hartzen du garrantzia Retail Mediak. Gehiago jakin nahi duzu? Hurrengo eus-COMMERCE postean arlo berri honi burz jakin behar duzun guztia azaltzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Merkataritza elektronikoak, teknologiaren garapenak eta konponbide inklusiboek ETEen ekintzailetza eta berrikuntza baldintzak hobetu eta garatzera bultzatu dituzte ekonomia digitalaren arloan. Testuinguru honetan, kontsumitzaile gero eta digitalago batek bultzatuta, txartel bidezko erosketa aukera ordainketa mota erakargarria bihurtu da behar hauei erantzuna emateko. Gehiago jakin nahi duzu? Hurrengo eus-COMMERCE-ko albistean inplementazio hauen abantailak kontatzen dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Online publizitatea
- Sare Sozialak
-
- Tutorial
-
- Bideo
Google cookie gabeko eskema berriaren ezarpena iragarri du 2023rako. Hala ere berripen hau 2024ra arte atzeratuko da. Google-n aldetik aldaketa honek erronka handia suposatuko du marka eta enpresa ezberdinentzat. eus-COMMERCEn gai honi buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Baliabide iragazkiak
-
- Sare Sozialak
- Tik tok
-
- Tutorial
-
- Bideo
Influencerren marketina azkeneko urteetan hazkunde handienetarikoa bizi izan duen marketin teknika da. Baina, zein norabide hartzen ari da influencerren marketina?
eus-COMMERCE-n influencerren marketinari buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
2022a bukatzen ari gara eta 2023ko plangintza estrategikoa diseinatzen hasteko unea iritsi da. Egungo testuinguruan, markak haien marketin aurrekontuak modu eraginkorrean zehazten saiatzen ari dira, baina erronka daukagun inbertsioarekin helburuak lortzean datza. Influencerrak markek haien bezerogaiekin konektatzeko, ikusgaitasuna eta sinesgarritasuna areagotzeko marketin tresna oso indartsua bihurtu dira, salmentak ere areagotuz.
Hala ere, diziplina berri samar hau dagoeneko heldutasun egoeran aurkitzen da, askok bere amaiera ere ikusten baitute. Hala ere, egia da egunez egun marken eta haien publikoen arteko kanal garrantzitsua dela. Covid-a dela eta bizi izandako larrialdiaren ondoren, TikTok bezalako plataformen eta influencerren eta marken arteko kolaborazio berrien hazkundea bizi genuen. Konfinamenduan zehar sortutako beharrei irteera emateko sortu ziren, marken arteko desberdintasuna ezartzeko aukera berri bat eskainiz.
Kontsumo ohiturak etengabeko aldaketa prozesuan daude. 2021an garai berria, hibridoa, hasi zen bezala, 2022an esperientzia inmersiboek gero eta adierazgarritasun handiagoa hartuko dute. Hurrengo eus-COMMERCE postean egungo kontsumitzailearen berri emango dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Email marketina
- Google Analytics
- Online publizitatea
- Sare Sozialak
- Online denda
-
- Tutorial
-
- Bideo
Marketin digitala gaur egun haztea nahi duen edozein enpresak ukatu ezin duen estrategia da. Gero eta enpresa gehiagok lortzen dituzte haien helburuak online kanal eta tresnak (Internet) modu estrategikoan erabiliz.
Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean zure enpresa indartzeko hainbat tresna ematen dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!
Canvak hileko 100 milioi erabiltzaile aktiboren kopurura iritsi berri delaren berri eman du Visual Worksuite aurkeztu ondoren. Berripen honek Canva erabiltzeko erraza den diseinu grafiko tresna bat baino askoz gehiago bihurtzen du.
Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean berri honen alderdi nabarmenak aurkeztuko dizkizugu. Jarraitu irakurtzen eta adi egon!
Merkataritza elektronikoaren etengabeko hazkundeak nahitaez sortzen ditu jarduera ez iraunkorgarriak. Iraunkorgarri izatea hain dago modan, batzutan ahaztu egiten zaigula. Hala ere, ezinbesteko helburua da edozein enpresarentzat.
eus-COMMERCE-n zure ecommerce-a iraunkorgarria bihurtzako gakoak ematen dizkizugu. Bisita ezazu gure webgunea eta ezagutu berri guztiak!
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Posizionamendua
- Online publizitatea
- Sare Sozialak
-
- Arrakasta-kasuak
-
- Bideo
Youtub-ek identifikatzaileetan oinarritutako funtzio berri bat ezarri berri du, erabiltzaileek jarraitzaileak haien profiletara bideratzea ahalbidetuko duena.
Hurrengo eus-COMMERCE-ko berria Youtube-ko funtzio berri honen erabilera azalduko dizugu. Jarraitu irakurtzen!
BeReal aplikazio berri bat da, 2022ko udan zehar 53 milioi deskarga lortu dituena, nahiz eta %9ak bakarrik erabiltzen duen egunero. App honek arreta deitu du filtro gabeko benetakotasunaren aldeko kontzeptuagatik. Dudarik gabe, aplikazio frantzes honek ospea lortu du, baina denbora beharko du ezartzeko.
eus-COMMERCEko post honetan BeReal-i buruz jakin beharreko guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Engagement gehien sortzen duen sare soziala Facebook da. Gainera pertsonek eta enpresek gehien erabiltzen duten sare soziala da. Plataforma bikaina da zure marketplace estrategientzat eta salmentak areagotzeko. Gehiago jakin hai duzu?
Hurrengo eus-COMMERCE postean Facebooken bidez zure negozioa nola indartu kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!
Baliabide iragazkiak
-
- Web analitika
- e-commerce
- Prestashop
- Online publizitatea
- Sare Sozialak
-
- Gida
- Tutorial
-
- Bideo
Email marketina teknika eraginkor eta ekonomikoenetarikoa da zure bezerogai kopurua handitzeko, baina hau lortzeko beharrezkoa da plangintza on bat.
Hurrengo eus-COMMERCE postean emaitza hobeak lortzeko gakoak emango dizkizugu. Jarraitu irakurtzen!