Zure ecommerce-an “Guri buruz” atal on bat sortzeko aholkuak

Noticias_eus-COMMERCE-1

Zure webgunean "guri buruz" izeneko atala daukazu? Ecommerce gehienetan gutxien lantzen den orrialdetariko bat da, nahiz eta zure publikoari eta bezero potentzialei zure burua aurkezteko atalik garrantzitsuenetarikoa den. Hurrengo eus-COMMERCE albistean ahokku batzuk emango dizkizuegu orrialde hau hobetzeko. Irakurri adi!

Continue reading
0

Nola sortu TikTok bideo bat Canvarekin

Portadas-euscommerce-recursos-1 Nola_sortu_TikTok_bideo_bat_Canvarekin
Markatu aldea TikTok atalean Canvarekin sortutako bideoekin. eus-COMMERCE baliabidearen bidez jarraitu beharreko urratsak ezagutzen ditu.  Gogokoetan gehitu

Baliabide iragazkiak

    • Canva
    • Diseinu-tresnak
    • Sare Sozialak
    • Tutorial
    • Bideo
0

Berreskuratu TikToken ezabatutako bideoak

Noticias_eus-COMMERCE

Gaur egun TikTok hazkunde handiena duen sare soziala da, orduak pasa ditzakezu scrolleatzen konturatu gabe. Baliteke TikTok erabiltzen zabiltzan momenturen baten, bideo bat ezabatu izana konturatu gabe, edo zure bideoa zure profiletik desagertu izana.

eus-COMMERCE post honetan hainbat irtenbide emango dizkizugu. Jarraitu irakurtzen eta jakin ezazu! 

Continue reading
0

Zure estrategia digitalerako 2022ko SEO joerak

Noticias_eus-COMMERCE-6

SEO, Google edo Safari bezalako bilatzaileentzako online kanalen optimizazioa marketin digitalaren alderdi garrantzitsuenetako bat da. Izan ere, gure kanalen posizionamendua optimizatuta dagoela ziurtatzeak ikusgarritasuna handitzen laguntzen digu, eta, ondorioz, egunero Internet erabiltzen duten erabiltzaileengan eragin handiagoa izaten.

Googlek etengabe izaten dituen eguneratzeek eta aldaketek etengabe eskatzen dute politika horiek gure kanalen optimizazioan nola eragiten duten jakiteko eta eguneratuta egoteko beharra. Eus-COMMERCEk zure online presentzia hobetzeko aholku batzuk ematen dizkizu. 

Continue reading
0

10 erabiltzailetik 8k sare sozialetako iragarkietan klik egiten du

Noticias_eus-COMMERCE

Vista enpresak ikerketa bat kaleratu berri du, marka-irudiak erabiltzailearengan duen eraginari buruz argia emateko, sare sozialetan arreta berezia jarriz. Ikerketa honek eragin duen aurkikuntzarik zirraragarrienetako bat 10 erabiltzailetik 8k sareetan erakusten zaizkion iragarkietan klik egitea da. Horrek erakusten du sare sozialetako publizitatea gure marka ezagutarazteko modu bikaina dela, zalantzarik gabe. Eus-COMMERCEn publizitate-modu berri horri ahalik eta etekin handiena ateratzeko pistak ematen dizkizugu. 

Continue reading
0

Instagrameko biografia nola editatu

Portadas-euscommerce-recursos-2
Instagrameko biografia editatu nahi duzu? Ikasi nola lortu modu errazean eus-COMMERCE-kin!  Gogokoetan gehitu

Baliabide iragazkiak

    • Instagram
    • Sare Sozialak
    • Tutorial
    • Bideo
0

Zein da sare sozialetan argitaratzeko ordurik onena?

Noticias_eus-COMMERCE-4

Sare sozialetako gure profiletan aktiboak izatea ezinbestekoa da interneten jarraitzaile eta bezeroen komunitate egonkor bat ezarri nahi badugu. Alderdi garrantzitsuenetako bat irismena da, metrika horrek aukera ematen baitigu gure sareetako argitalpenen bidez zenbat pertsonari eragiten diogun neurtzeko.

Horregatik, irismena maximizatzeko eta ahalik eta erabiltzaile gehienengana iristeko, beharrezkoa da edukia sareetara igotzen dugun eguna eta ordua kontuan hartzea. Eus-COMMERCEk zure sareak optimizatzeko eta ahalik eta probetxu handiena ateratzeko pista batzuk ematen dizkizu. 

Continue reading
0

Zer da e-mail marketina eta zergatik behar duzu zure ecommerce-an?

Noticias_eus-COMMERCE-3

E-mail marketina marketin-teknika bat da, posta elektronikoko kanpainen bidez salmentak sortzean oinarritzen dena. Kanpaina horien helburua zure harpidedunen datuak lortu ondoren, erosketa-prozesua amaitzen duten bezero bihurtzea da. Horretarako, urrats batzuk jarraitu behar dira, eus-COMMERCE-n bidez argituko dizkizugunak.

Posta elektronikoa masiboki erabiltzen den tresna denez, harpidedun-kuota oso handia lor dezakegu. Gainera, mezu elektroniko bera duten erabiltzaile kopuru handi batengana iristeko modu bat da. Horrek esan nahi du beste plataforma batzuek baino bihurtze-tasa handiagoa dagoela, hala nola sare sozialek. Kanal oso errentagarria ere bada, eta bere kostua tradizionalagoak diren beste bide batzuk baino baxuagoa da, hala nola irratia edo prentsa idatzia. 

Continue reading
0

Google My Businessen argazkiak nola ezarri

Portadas-euscommerce-recursos-1
 Zure negozioaren Google My Business fitxa pertsonalizatu zure markaren irudiak gehituz. Ikasi nola egin modu erraz batean! Gogokoetan gehitu

Baliabide iragazkiak

    • Google My Business
    • Irudiak
    • Tutorial
    • Bideo
1

Ecommerce-rako SEO estrategia

Noticias_eus-COMMERCE-2

SEO estrategia optimizatu bat izatea ezinbestekoa da gure e-commerce-aren arrakasta ziurtatzeko. Izan ere, gero eta lehiakorragoa da ingurune digitala, gero eta pertsona gehiagok baitute prestakuntza eta kualifikazio handiagoa.

SEO, Google bezalako bilatzaileentzako optimizazioa, sarean presentzia duen edozein negoziotarako ezaguna den termino bat da. Izan ere, gure ecommerce-ak Interneten duen posizionamendu organikoak aukera ematen digu bezero gehiago erakartzeko eta merkatuan dugun lehiakortasuna hobetzeko.

Eus-COMMERCEn ezin hobeto ezagutzen dugu SEO estrategia eraginkor baten garrantzia; horregatik, estrategia sortzeko eta zure negozioan ezartzeko behar dituzun gako guztiak ematen dizkizugu. 

Continue reading
0

Nola etiketatu produktu bat Instagram Shoppingean

Portadas-euscommerce-recursos-10
 Aprobetxatu aplikazio honen onurak, Instagram Shopping produktu bat etiketatzen lagunduko dizuten urrats erraz horiei jarraituz. Agregar a favoritos

Baliabide iragazkiak

    • e-commerce
    • Instagram
    • Online denda
    • Tutorial
    • Bideo
1

Zure online denda kokatzeko aholkuak

600x338-px-12
Posizionamendu ona lortzea ez da egun bateko kontua, eta, horretarako, gure negozioaren lehentasunak hartu behar ditugu kontuan, gure online dendaren SEO estrategia zehaztu aurretik. Baina badakigu SEO zer den? Search Engine Optimization-en laburdura da (optimizazioa bilaketa-motorretan). Webgune baten ikusgarritasuna eta kokapen organikoa bilatzai...
Continue reading
0

5 aholku zure produktu-argazkiak hobetzeko

600x338-px-11
Argazkiek etengabe kontatu behar dituzte istorioak, gure negozioaren aurkezpen-gutuna izan behar dute. Hortik dator esaldia; irudi batek mila hitz baino gehiago balio du, batez ere orain bizi dugun munduan, digitalean. Salmentaren % 80 gure webgunean edo sare sozialetan erakutsiko dugun argazkiak bultzatuko du. Eus-COMMERCEren post honetan 5 tip em...
Continue reading
0

Nola sortu fitxa bat Google My Businessen

Portadas-euscommerce-recursos-8
Googleren lehiakideen artean nabarmendu, fitxak sortuz. Ezagutu urratsak eus-COMMERCE baliabidearen bidez.  Agregar a favoritos

Baliabide iragazkiak

    • e-commerce
    • Google My Business
    • Posizionamendua
    • Online denda
    • Tutorial
    • Bideo
0

Estatuko erabiltzaileen % 43k mugikorra erabiltzen dute online erosketak egiteko

600x338-px-10
Mugikorra online jarduera ororen erdigune bihurtu da. Erosketa-prozesua telefono mugikorraren bidez hasten da gehienetan, hor ikusten baititugu erosiko ditugun produktuak. Online erosketen gorakada hau dela eta, enpresek ecommercen adituak bilatzen dituzte, bai sorkuntzan, bai mantentze-lanetan. Horregatik, eus-COMMERCEn jarraitu beharreko jarraibi...
Continue reading
0

Reelen onurak zure sare-estrategian

600x338-px-9
2020. urtearen amaieran, Instagramek Reels funtzio ezaguna estreinatu zuen, TikTok-en oinarritutako modalitate bat, efektu bereziekin eta musikarekin bideo laburrak egiteko aukera ematen duena. Dakigunez, Instagram erabiltzaileekin hurbileko harremana izateko aukera ematen duen sare soziala da. Eus-COMMERCEren post honetan, zure negoziorako Reel-ak...
Continue reading
0

Nola egin zuzeneko bat instagramen

Portadas-euscommerce-recursos-7
Baliabide honen bidez, modu errazean azalduko dizugu nola egin zuzeneko bat instagramen diferentzia markatzeko. Agregar a favoritos

Filtros recursos

    • e-commerce
    • Instagram
    • Redes sociales
    • Tutorial
    • Vídeo

Baliabide iragazkiak

    • e-commerce
    • Instagram
    • Sare Sozialak
    • Tutorial
    • Bideo
0

Podcast-a, marketinaren apustu berria

600x338-px-8
Podcastaren kontsumoak gora egiten jarraitzen du urtetik urtera, eta gaur egun internauten % 40k maiz kontsumitzen dituztela esan dezakegu. Baina ba al dakigu benetan zer den? Podcast-a irrati-programa bat da, batzuk bideo formatuan ere aurki daitezke, baina ohikoena audio formatuan aurkitzea da. Edozein unetan eskura daitezke, eta telefono mugikor...
Continue reading
0

Pertsonek orgatxoak uzteko arrazoiak. Konpontzen jakiteko aholkuak.

600x338-px-7

Bezeroak orgatxoa uzteko arrazoiak hainbat izan daitezke. Hona hemen adibide batzuk:

  • Erabiltzaileen % 49k orgatxoa utzi zuen, gehitutako kostuak handiegiak zirelako (bidalketa-gastuak, tasak).
  • % 24k web-atariak erosketa egiteko kontu bat sortzea eskatzen ziolako.
  • % 18k nabarmendu zuten erosketa-prozesua luzeegia eta korapilatsuegia zela.
  • Erosle posibleen % 17k geldiarazi egin zuten, ecommerce-ak ez zielako konfiantzarik ematen kreditu-txartelaren datuak iraultzeko.
  • Beste % 17 gelditu egin zen, ezin izan baitzuen produktuaren azken kostua hasieratik kalkulatu.

Horregatik, eus-COMMERCEn tip batzuk ematen dizkizugu horrelakorik ez gerta dadin eta salmenta gehiago sortzen jarrai dezazun. Zure negoziorako aukerarik onena zein den baloratzen lagunduko dizugu. 

Continue reading
0

Instagramen istorio nabariak nola gorde

Portadas-euscommerce-recursos-6
 Aprobetxatu baliabide honen onurak, urrats erraz horiei jarraituz, zure istorioak nabarmenetan gordetzeko. Agregar a favoritos

Baliabide iragazkiak

    • Irudiak
    • Instagram
    • Sare Sozialak
    • Tutorial
    • Bideo
0