Zure webgunean "guri buruz" izeneko atala daukazu? Ecommerce gehienetan gutxien lantzen den orrialdetariko bat da, nahiz eta zure publikoari eta bezero potentzialei zure burua aurkezteko atalik garrantzitsuenetarikoa den. Hurrengo eus-COMMERCE albistean ahokku batzuk emango dizkizuegu orrialde hau hobetzeko. Irakurri adi!
Baliabide iragazkiak
-
- Canva
- Diseinu-tresnak
- Sare Sozialak
-
- Tutorial
-
- Bideo
Gaur egun TikTok hazkunde handiena duen sare soziala da, orduak pasa ditzakezu scrolleatzen konturatu gabe. Baliteke TikTok erabiltzen zabiltzan momenturen baten, bideo bat ezabatu izana konturatu gabe, edo zure bideoa zure profiletik desagertu izana.
eus-COMMERCE post honetan hainbat irtenbide emango dizkizugu. Jarraitu irakurtzen eta jakin ezazu!
SEO, Google edo Safari bezalako bilatzaileentzako online kanalen optimizazioa marketin digitalaren alderdi garrantzitsuenetako bat da. Izan ere, gure kanalen posizionamendua optimizatuta dagoela ziurtatzeak ikusgarritasuna handitzen laguntzen digu, eta, ondorioz, egunero Internet erabiltzen duten erabiltzaileengan eragin handiagoa izaten.
Googlek etengabe izaten dituen eguneratzeek eta aldaketek etengabe eskatzen dute politika horiek gure kanalen optimizazioan nola eragiten duten jakiteko eta eguneratuta egoteko beharra. Eus-COMMERCEk zure online presentzia hobetzeko aholku batzuk ematen dizkizu.
Vista enpresak ikerketa bat kaleratu berri du, marka-irudiak erabiltzailearengan duen eraginari buruz argia emateko, sare sozialetan arreta berezia jarriz. Ikerketa honek eragin duen aurkikuntzarik zirraragarrienetako bat 10 erabiltzailetik 8k sareetan erakusten zaizkion iragarkietan klik egitea da. Horrek erakusten du sare sozialetako publizitatea gure marka ezagutarazteko modu bikaina dela, zalantzarik gabe. Eus-COMMERCEn publizitate-modu berri horri ahalik eta etekin handiena ateratzeko pistak ematen dizkizugu.
Baliabide iragazkiak
-
- Sare Sozialak
-
- Tutorial
-
- Bideo
Sare sozialetako gure profiletan aktiboak izatea ezinbestekoa da interneten jarraitzaile eta bezeroen komunitate egonkor bat ezarri nahi badugu. Alderdi garrantzitsuenetako bat irismena da, metrika horrek aukera ematen baitigu gure sareetako argitalpenen bidez zenbat pertsonari eragiten diogun neurtzeko.
Horregatik, irismena maximizatzeko eta ahalik eta erabiltzaile gehienengana iristeko, beharrezkoa da edukia sareetara igotzen dugun eguna eta ordua kontuan hartzea. Eus-COMMERCEk zure sareak optimizatzeko eta ahalik eta probetxu handiena ateratzeko pista batzuk ematen dizkizu.
E-mail marketina marketin-teknika bat da, posta elektronikoko kanpainen bidez salmentak sortzean oinarritzen dena. Kanpaina horien helburua zure harpidedunen datuak lortu ondoren, erosketa-prozesua amaitzen duten bezero bihurtzea da. Horretarako, urrats batzuk jarraitu behar dira, eus-COMMERCE-n bidez argituko dizkizugunak.
Posta elektronikoa masiboki erabiltzen den tresna denez, harpidedun-kuota oso handia lor dezakegu. Gainera, mezu elektroniko bera duten erabiltzaile kopuru handi batengana iristeko modu bat da. Horrek esan nahi du beste plataforma batzuek baino bihurtze-tasa handiagoa dagoela, hala nola sare sozialek. Kanal oso errentagarria ere bada, eta bere kostua tradizionalagoak diren beste bide batzuk baino baxuagoa da, hala nola irratia edo prentsa idatzia.
Baliabide iragazkiak
-
- Google My Business
- Irudiak
-
- Tutorial
-
- Bideo
SEO estrategia optimizatu bat izatea ezinbestekoa da gure e-commerce-aren arrakasta ziurtatzeko. Izan ere, gero eta lehiakorragoa da ingurune digitala, gero eta pertsona gehiagok baitute prestakuntza eta kualifikazio handiagoa.
SEO, Google bezalako bilatzaileentzako optimizazioa, sarean presentzia duen edozein negoziotarako ezaguna den termino bat da. Izan ere, gure ecommerce-ak Interneten duen posizionamendu organikoak aukera ematen digu bezero gehiago erakartzeko eta merkatuan dugun lehiakortasuna hobetzeko.
Eus-COMMERCEn ezin hobeto ezagutzen dugu SEO estrategia eraginkor baten garrantzia; horregatik, estrategia sortzeko eta zure negozioan ezartzeko behar dituzun gako guztiak ematen dizkizugu.
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Online denda
-
- Tutorial
-
- Bideo
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Google My Business
- Posizionamendua
- Online denda
-
- Tutorial
-
- Bideo
Filtros recursos
-
- e-commerce
- Redes sociales
-
- Tutorial
-
- Vídeo
Baliabide iragazkiak
-
- e-commerce
- Sare Sozialak
-
- Tutorial
-
- Bideo
Bezeroak orgatxoa uzteko arrazoiak hainbat izan daitezke. Hona hemen adibide batzuk:
- Erabiltzaileen % 49k orgatxoa utzi zuen, gehitutako kostuak handiegiak zirelako (bidalketa-gastuak, tasak).
- % 24k web-atariak erosketa egiteko kontu bat sortzea eskatzen ziolako.
- % 18k nabarmendu zuten erosketa-prozesua luzeegia eta korapilatsuegia zela.
- Erosle posibleen % 17k geldiarazi egin zuten, ecommerce-ak ez zielako konfiantzarik ematen kreditu-txartelaren datuak iraultzeko.
- Beste % 17 gelditu egin zen, ezin izan baitzuen produktuaren azken kostua hasieratik kalkulatu.
Horregatik, eus-COMMERCEn tip batzuk ematen dizkizugu horrelakorik ez gerta dadin eta salmenta gehiago sortzen jarrai dezazun. Zure negoziorako aukerarik onena zein den baloratzen lagunduko dizugu.
Baliabide iragazkiak
-
- Irudiak
- Sare Sozialak
-
- Tutorial
-
- Bideo