Nola konfiguratu eta optimizatu zure negozioaren Google Business Profile profila

Nola konfiguratu eta optimizatu zure negozioaren Google Business Profile profila nola-konfiguratu-eta-optimizatu-zure-negozioaren-Google-Business-Profile-profila

Google Business Profilen (lehen Google My Business bezala ezagutzen zena) profil osoa eta optimizatua izatea funtsezkoa da zure tokiko negozioa Googleren bilaketa-emaitzetan eta Google Maps-en ager dadin.

eus-COMMERCEren gaurko artikuluan, urratsez urrats azalduko dizugu nola konfiguratu eta optimizatu zure Google Business Profile profila, zure online negozioaren ikusgarritasuna hobetzeko.

Zer da Google Business Profile?

Google Business Profile doako tresna bat da, negozioei aukera ematen diena online presentzia kudeatzeko Googlen, Bilaketa eta Maps barne. Profil optimizatu batekin, zure negozioari buruzko informazio garrantzitsua eman diezaiekezu bezeroei, hala nola zure kokapena, ordutegia, zerbitzuak, eta erreseinak jaso.

Google Business Profile konfiguratzeko urratsak

1. Google Kontua sortu

Hasteko, Google kontu bat behar duzu. Dagoeneko bat baduzu, hasi saioa. Bestela, sortu kontu berri bat.

2. Google Business Profilen erregistratu

Sartu Google Business Profile orrian eta sakatu "Kudeatu orain".

3. Gehitu informazioa

Bilatu zure negozioa zerrendan edo sartu zure negozioaren informazioa profil berri bat sortzeko.

4. Jabetza egiaztatu

Egiaztatu zure negozioaren jabetza postaz edo telefonoz bidalitako posta-txartel baten bidez.

Nola optimizatu zure Google Business Profile profila

1. Oinarrizko informazioa

  • Ziurtatu izena, helbidea eta telefono-zenbakia zehatzak direla eta bat datozela beste webgune batzuetako informazioarekin.
  • Gehitu zure negozioaren deskribapen labur eta erakargarria.
  • Aukeratu zure negoziorako kategoria egokiak.

2. Argazkiak eta bideoak

  • Gehitu zure negozioaren, produktuen eta zerbitzuen kalitate handiko argazkiak.
  • Zure negozioa ezagutzera emateko aurkezpen-bideo bat gehitu.
  • Ziurtatu irudiek Googleren jarraibideak betetzen dituztela.

3. Ordutegiak eta zerbitzuak

  • Asteko egun bakoitzerako behar diren arreta-ordutegiak ezarri.
  • Gehitu eskaintzen dituzun zerbitzuak eta produktuak.
  • Adierazi etxez etxeko bidalketa edo dendan jasotzea eskaintzen duzun.

4. Bezeroekiko interakzioa

  • Aipamen positibo eta negatiboei modu egoki eta profesionalean erantzun.
  • Argitaratu eguneratzeak eta eskaintza bereziak zure bezeroak informatuta mantentzeko.
  • Erabili mezularitza-funtzioak zure bezeroekin komunikatzeko.

Google Business Profileko zure profila konfiguratzea eta optimizatzea urrats erabakigarria da zure sareko tokiko negozioaren ikusgarritasuna hobetzeko. Jarraitu urrats hauei eta mantendu zure profila eguneratuta, Googleren doako tresna hau ahalik eta gehien aprobetxatzeko. Baliabide honetan pausoz pauso ere ikus dezakezu.

Hasi gaur bertan eta eraman zure negozioa hurrengo mailara Google Business Profile erabiliz! eus-COMMERCEn zure negozioa digitalizatzen eta hazten laguntzen dizugu. Informa zaitez gure atarian!

Zeregin errepikakorrak automatizatzea zure saltoki...
Nola egin Social Media Plan bat Negozio Txikientz...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/