Edukien marketinaren aroa: TikTok-en goraldia

hand-5700046_1280 edukien-marketinaren-aroa-tiktok-en-goraldia

Azken hamarkadan, edukien marketinaren arloan aldaketa nabarmena izan dela ikusi dugu. Kontsumitzaileek murgiltze eta ikusmen handiagoko esperientziak bilatzen dituzten neurrian, ikusentzunezko edukiaren ikuspegia gero eta garrantzitsuagoa bihurtu da. Lehengo edukien marketin-moduek, hala nola blogek eta artikulu idatziek, aro berri bati eman diote bide, non ikusizko edukia eta TikTok plataforma errege bihurtu baitira.

Gaurko eus-COMMERCEko artikuluan, ikus-entzunezko edukiak TikTok-en izandako gorakada aztertuko dugu, eta nola aprobetxa dezakezun zure marketin-estrategia bultzatzeko

TikTok-en boom-a

TikTok bideo laburrak grabatu, editatu eta partekatzeko aplikazio soila baino askoz gehiago da. Azken urteotan, benetako potentzia bihurtu da edukien marketinaren arloan. 1.200 milioi erabiltzaile aktibo baino gehiago ditu 2024an TikTok. Ikus-entzule gazte batzuekin zuzenean eta eraginkortasunez konektatu nahi duten markentzako eremu emankorra da.

Formatu laburreko bideoa, errege ukaezina

Kontzentrazio-ahalmena murriztu egin den eta informazioa gero eta azkarrago kontsumitzen den mundu honetan, TikTok-eko bideo laburrak kontsumo-modu gogokoena bihurtu dira. 15 segundotik 60 segundora bitarteko bideo laburrak tresna ahaltsua bihurtu dira ikusleen arreta erakartzeko eta mezu zirraragarriak eraginkortasunez transmititzeko.

Engagement arrakastaren giltzarri 

Bideo-formatuak interakzioa sustatzen du, eta, beraz, engagement delakoa funtsezkoa da. Parte-hartzea sustatzen du, challengeen, storytelling-aren, galderen eta erantzunen eta edukia sortzeko lankidetzaren bidez. Elkarrekintza horrek komunitate aktibo bat sortzen du, eta hori baliozkoa da markentzat. Baliatu dinamika hau ikusleekin emozionalki konektatzeko eta harreman sendoak eraikitzeko.

Benetakotasuna eta sormena funtsezkoak dira

TikTok plataforman, benetakotasuna eta sormena asko baloratzen dira. Plataforma honetako marka arrakastatsuek kaxatik kanpoko pentsamendua lehenesten dute, ikusleekin maila pertsonalean lotzen den alde erreala eta benetakoa erakutsiz. Ez eduki leunegia edo komertzialegia, eta saiatu formatu eta joera desberdinekin ikusleak harritzeko eta liluratzeko.

Influencerekiko eta beste marka batzuekiko lankidetza estrategikoa

Influencer-ekin eta beste marka batzuekin lankidetzan aritzea ohiko jarduera da TikTok-en. TikTok-eko edukien sortzaileek duten eragina nabarmena da, audientzia masiboetara iristeko eta inpaktu iraunkorra sortzeko gaitasuna baitute.

Hala ere, banakako lankidetzetatik haratago, funtsezkoa da epe luzera komunitate sendoa eraikitzera bideratzea. Horrek esan nahi du, interakzio puntualak bilatzeaz gain, benetako harremanak sortu behar direla zure jarraitzaileekin eta TikTok edukien beste sortzaile batzuekin.


Aprobetxa ezazu ikus-entzunezko edukiaren ahalmena, sustatu egiazkotasuna eta sormena, eta lankidetza estrategikoak ezarri zure marketin-estrategia bultzatzeko TikTok-en. Ez galdu plataforma hau etengabe hazten ari den bitartean aprobetxatzeko eta zure marka hurrengo mailara eramateko aukera.

Aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu eus-COMMERCE-n,  azken joerek eskaintzen dituzten aukerak aprobetxa ditzazun. Informa zaitez gure atarian!

Bezeroaren esperientzia lehenestearen garrantzia
Marketin jasangarria: enpresen etorkizuna arlo hon...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/