eCommerce sustatuz: Onlinean arrakasta izateko gakoak

eCommerce sustatuz: Onlinean arrakasta izateko gakoak ecommerce-sustatuz-onlinean-arrakasta-izateko-gakoak

Datuek erakusten dutenez, azken urteotan merkataritza elektronikoaren bidezko salmenten hazkundea esponentzialki handitu da. Etengabeko hazkunde horrek agerian uzten du kontsumitzaileek gero eta lehentasun handiagoa dutela merkataritza elektronikoak eskaintzen duen egokitasunerako eta irisgarritasunerako. Etengabe aldatzen ari den ingurune horretan arrakasta izateko, ezinbestekoa da egokitzea eta eboluzionatzea.

eus-COMMERCEren gaurko artikuluan, eCommerce-aren helburuak lortzeko eta haren errendimendua maximizatzeko funtsezko sei gako aztertuko ditugu.

6 aholku zure eCommerce-ren helburuak lortzeko

1. Merkatuaren aldaketetara egokitzea

Ecommercen merkatua oso dinamikoa da; horregatik, azken joerek, aurrerapen teknologikoak eta kontsumitzailearen portaeraren aldaketak etengabe begiratu behar duzu. Horretarako, sektoreko hitzaldi eta ekitaldietan parte har dezakezu. Horrek lehiakideei aurrea hartzeko aukera emango dizu, bakarrik joerei jarraitu beharrean.

2. Datuak eta analisiak erabiltzea erabakiak hartzeko

Datu garrantzitsuak bildu, prozesatu eta aztertzea funtsezkoa da erabaki estrategikoak hartzeko. Aztertu analisi-tresna aurreratuak, hala nola ikaskuntza automatikoa eta adimen artifiziala, etorkizuneko plangintzarako.

3. Bezeroaren esperientzia optimizatzea

Bezeroaren esperientzia optimizatzearen helburua bezeroen eta zure enpresaren arteko elkarreragina kontaktu-puntu bakoitzean hobetzea da, zure negozioaren salmenta-inbutu guztian zehar. Merkataritza elektronikoaren egoera lehiakorrago bihurtu ahala, pertsonalizazioa ezinbestekoa da lehiakideen artean nabarmentzeko. Merkatu-ikerketak egin zure bezeroak hobeto ulertzeko eta esperientzia pertsonalizatuak eskaintzeko.

4. Bezeroa fidelizatzea

Bezeroak atxikitzea bezero berriak erakartzea bezain garrantzitsua da. Bezeroaren leialtasuna sari-programen bidez, deskontu esklusiboen bidez eta bezeroari zerbitzu egokia emanez sustatzea da gakoa. Gogoratu gustura dagoen bezero bat itzuliz gain, zure markaren defendatzaile sutsu ere bihur daitekeela, beste batzuei zure zerbitzua gomendatuz.

5. CTAk erabiltzea

CTAk ekintza espezifikoak egitera bultzatzeko diseinatutako marketin-estrategiak dira. CTAren adibide bat "Egin klik hemen" edo "Gehiago jakin" bezalako testuak izaten dituzten botoiak dira. Behar bezala ezarriz gero, bihurketa-tasak handitu daitezke. Zure web gunean edo beste komunikazio-kanal batzuetan CTAak erabiltzea gomendatzen dizugu.

6. Hainbat ordainketa-metodo

Zure web gunean ordaintzeko aukera bat baino gehiago eskaintzeak bezeroaren esperientzian eragin dezake eta bihurketak areagotu. Garrantzitsua da, ordainketa-metodo ugari eskaintzean, transakzioen segurtasuna bermatu eta zure bezeroen informazio pertsonala eta finantzarioa babestuko dituzula nabarmentzea.

Ez ahaztu erosketa-prozesuak erraza eta arina izan behar duela. Premisa horri lehentasuna emateak bezeroek arazorik gabeko esperientzia izatea bermatzen du. Horrek, bihurketak bultzatzeaz gain, zure markaren ospea indartzen du eta epe luzeko leialtasuna sustatu. Horretarako, ziurtatu zure web orria erabilgarritasun-parametroei jarraituz egina dagoela. Gainera, erabilgarritasun-probak egin behar dituzu behin eta berriz, eta erabiltzaileen feedbacka eskatu, hobetzeko arloak identifikatzeko eta zure lekuko erosketa-esperientzia etengabe optimizatzeko.

eus-COMMERCEn aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu, zure ecommerce arrakastaren bidean aurrera egiten laguntzeko. Informa zaitez gure atarian!

Ordainketak egiteko modua aldatuko duten joerak
Adimen Artifiziala Artifizialaren eragina merkatar...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/