Adimen artifizialaren eragina email marketinean eta haren eraginkortasunak nola hobetu duen
Email marketina oso eraginkorra da bezeroekin komunikatzeko. Merkataritzako edo sustapeneko mezuak harpidedunen zerrenda batera bidaltzen dira, harremanak ezartzeko, leialtasuna sustatzeko eta salmentak handitzeko. Email marketina estrategia bikaina bazen, Adimen Artifizialarekin haren potentziala biderkatu egin da haren eraginkortasuna handituz.
Gaurko eus-COMMERCE-ko artikuluan, zehatz-mehatz aztertuko dugu nola indartu duen AA-k email marketina, eta nola aprobetxa ditzaketen enpresek abantaila horiek beren estrategia hobetzeko eta emaitza hobeak lortzeko.
Email Marketina: zure audientziarekin konektatzeko estrategia eraginkorra
Email marketina funtsezko tresna bihurtu da enpresentzat marketin digitaleko estrategian. Bezero potentzialekin nahiz lehendik daudenekin komunikatzeko modu zuzen eta eraginkorra da. Posta elektronikoaren bidez, enpresek mezu komertzialak, sustapenak, eguneratzeak eta eduki garrantzitsuak bidal diezazkiekete bezeroei.
Email marketinak onura ugari eskaintzen ditu. Lehenik eta behin, hartzaileen sarrerako ontzira zuzenean iristeko aukera ematen du, eta horrek mezuak ikusi eta irakurtzeko aukera areagotzen du. Gainera, oso estrategia pertsonalizagarria da, eta horrek mezuak harpidedun bakoitzaren interes eta beharretara egoki daitezkeela esan nahi du. Horrek entzuleekiko lotura hurbilagoa eta garrantzitsuagoa ezartzen laguntzen du.
Adimen Artifizialaren iraultza email marketinean
Azken urteotan, Adimen Artifizialak (AA) industria asko irauli ditu, eta marketina ez da salbuespena. AAk nabarmen hobetu ditu posta elektronikoaren eta marketinaren kanpainen eraginkortasuna. Hona hemen abantaila nagusiak:
Pertsonalizazioa
Pertsonalizazioa AAk posta elektroniko eta email marketinean duen abantaila nabarmenetako bat da. AAk harpidedunen datuak azter ditzake, hala nola haien lehentasunak, erosketa-portaerak eta elkarrekintza-ereduak, oso mezu pertsonalizatuak sortzeko. Horrek esan nahi du harpidedun bakoitzak bere interes berezietara egokitutako mezu elektroniko bat jasoko duela, eta horrek mezua ongi jasotzeko probabilitatea handitzen ditu.
Hona hemen hartzailearen datuak erabiliz posta elektronikoa pertsonalizatzeko adibide batzuk:
- Agur pertsonalizatua: Hartzailearen izena erabil daiteke hasierako agurrean. Adibidez: "Kaixo [Hartzailearen izena],".
- Aurreko erosketetan oinarritutako gomendioak: Hartzaileak aldez aurreko erosketak egin baditu, produktu erlazionatuen edo osagarrien gomendioak eskain daitezke. Adibidez: "Gure X produktua gustatu zitzaizula ikusi dugu. Y produktua gomendatzen dizugu, hau ere gustatuko zaizula uste baitugu!".
- Urtebetetze edo urteurrenetarako eskaintza bereziak: Eskaintza pertsonalizatuak bidal daitezke aukera hau ospatzeko. Adibidez: "Zorionak! Opari berezi gisa, %20ko deskontua eskaintzen dizugu hurrengo erosketan".
Segmentazioa
AAk audientziaren zatiketa zehatza ahalbidetzen du. Harpidedunak hainbat segmentutan multzoka ditzake, haien ezaugarrien eta portaeren arabera, eta, hala, talde bakoitzari mezu espezifikoak bidal diezazkioke. Horrek mezuak oso nabarmenak izatea bermatzen du eta harpidedunek ekintzak egiteko aukerak handitzea, hala nola esteka batean klik egitea edo erosketa bat egitea.
Automatizazioa
Automatizazio adimenduna AAk email marketinean duen beste onura garrantzitsu bat da. AAk zeregin errepikakorrak automatizatzeko aukera ematen du, hala nola ongietorriko mezu elektronikoak, jarraipen-mezuak eta esker oneko mezuak bidaltzea. Horrek denbora eta baliabideak aurrezten ditu, eta marketineko profesionalak zeregin estrategikoagoetan eta sormenezkoetan jartzen dira.
Datuen analisia
eus-COMMERCEn, zure negozioa digitalizatzen lagunduko dizugu, eta aholku pertsonalizatua emango dizugu emaitza hobeak lor ditzazun. Informa zaitez gure atarian!
Fuente:
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/