Estrategia Omnikanala Merkataritzan

Estrategia Omnikanala Merkataritzan estrategia-omnikanala-merkataritzan

Digitalizazioak eta kontsumitzaileen portaerak merkatua eraldatzen ari diren ingurune honetan, saltokiek estrategia omnikanalak hartu behar dituzte lehiakor izateko. Onlineko eta offlineko kanalak integratzeak, negozioaren presentzia handitzeaz gain, nabarmen hobetzen du bezeroen esperientzia.

eus-COMMERCEren gaurko artikuluan, zure dendan bezeroen irismena zabaltzeko eta esperientzia hobetzeko joerak nola aprobetxatu azaltzen da.

Salmenta-kanalen bilakaera, omnikanalerantz

Denda fisikoek bilakaera esanguratsua izan dute mundu digitalerantz, eta sinergia indartsua sortu dute, estrategia omnikanala deritzona. Ikuspegi horretan, kanal guztiak —online eta offline— erraz integratzeak esperientzia bateratu eta sendotzen du.

Kontsumitzailea, dagoeneko, ez da bere erosketetarako plataforma bakar batera mugatzen. Amazon-en nabigatzetik eta Instagram-en marka berriak aurkitzera arte, kontsumitzaileek erosketa-esperientzia arina eta koherentea espero dute, erabilitako kanala edozein dela ere. Horrek esan nahi du dendek prest egon behar dutela presentzia digital sendoa eta harremanetarako puntu guztietan esperientzia sendoa eskaintzeko.

Kontuan izan behar da kontsumitzaile mota berriek bere produktuak ia itxaron gabe lortzeko aukera baloratzen duela, urrats gutxi, azkar eta errazetan. Dena berehala nahi dugu, eguneko 24 orduetan eskuragarri eta prezio onean. Horrez gain, kontsumitzaileei markaren ospe digitala ezagutzea eta  bertan erosi duten beste pertsonek markarekin eta bere produktuarekin konfiantza dutela jakitea gustatzen zaie . Hau enpresentzako erronka bat da, hala ere, onura ugari ditu omnikanal estrategiak, behean eztabaidatzen den moduan.

Estrategia omnikanalaren onurak

1. Irismen eta irisgarritasun handiagoa

Kanal anitzetan presente egonez, negozioa bezero potentzial kopuru nabarmen handiago batera irits daiteke eta diru iturriak dibertsifikatu. Presentzia omnikanal honek merkatua zabaltzeaz gain, erosketa-kanal desberdinak nahiago dituzten segmentuak erakartzeko aukerak ere eskaintzen ditu, bai online, bai denda fisikoan.

2. Informazio bateratu gehiago

Estrategia omnikanalak bezero-baseko datuak biltzea eta bateratzea errazten du, kontaktu-puntu desberdinen bidez. Horri esker, negozioek kontsumitzaileen portaera eta lehentasunak hobeto ezagutzen dituzte. Informazio horrekin, marketinari eta salmentei buruzko erabaki informatuagoak har daitezke, eta estrategiak egokitu, xede-publikoaren beharrak hobeto asetzeko.

3. Pertsonalizazioa eta leialtzea

Bezeroei buruzko informazio bateratua izateak, esperientzia pertsonalizatuagoa eta garrantzitsuagoa eskaintzeko aukera ematen du. Beren lehentasunak, jokabideak eta erosketa-historia ezagututa, dendek elkarreraginak eta gomendioak pertsonaliza ditzakete, eta horrek leialtasuna indartzen du eta bezeroen gogobetetzea hobetzen du. Pertsonalizazio horren ondorioz, bezeroek leialtasun handiagoa dute, eta, azken batean, salmentak eta negozioaren errentagarritasuna handitu egiten dira.

Nola ezarri estrategia omnikanal bat

Urrats erraz batzuk, zure saltokian estrategia omnikanal bat ezartzen has zaitezen:

1. Sortu web orri erakargarri bat:

Oraindik bat ez baduzu, web orri bat sortzea aukera ona izan daiteke zure estrategia omnikanalarekin hasteko. Shopify edo WordPress bezalako plataformak erabil ditzakezu erraz sortzeko. Web orri bat edukitzeak zure negozioa edozein ordutan ikusteko aukera emango dizu, baita zure denda fisikoa itxita dagoenean ere. Gainera, beste leku geografiko bateko pertsonek ere zure negozioa ezagutu ahal izango dute, bertara joan beharrik gabe. Webgune batek publikoari konfiantza ematen dio, informazio erabilgarria kontsultatu eta zalantzaren bat izanez gero zurekin harremanetan jar baitaiteke.

2. Aprobetxatu sare sozialak

Facebook, Instagram eta TikTok bezalako sare sozialek  bezeroekin interakzio zuzena izateko eta markari ikuspen handia emateko aukera ematen dute. Ez da beharrezkoa sare sozial guztietan egotea, baina komeni da eduki garrantzitsua aldian-aldian argitaratzea. Gainera, sare sozialen bidez, zure web orrira ere bidera dezakezu trafikoa, estekak jarriz, webgunera bisita gehiago izan ditzaten eta, agian, salmenta gehiago izan ditzaten.

3. Bezeroak Kudeatzeko Sistema (CRM) erabiltzen du

CRM batek zure bezeroei buruzko informazioa biltzen eta antolatzen lagunduko dizu, baita haien erosketa-lehentasunak ere. Gainera, CRM batekin, zeregin errepikakor asko automatiza ditzakezu, hala nola mezu elektronikoak bidaltzea, eskaeren segimendua eta hitzorduen gogorarazpenak. Horrek zure negozioko beste arlo garrantzitsu batzuetan arreta jarri ahal izateko denbora ematen dizuZure negozio txikia indartuko duten tresna digital gehiago ezagutu nahi badituzu, eskuratu artikulu hau.

Kanal orotako estrategia bat hartzea erronka bat da, baina aldi digitalean ere aukera handia da dendentzat. Kanal guztiak —fisikoak nahiz digitalak— integratzeak esperientzia bateratua eta sendoa ematen die bezeroei, eta horrek negozioaren hazkundea bultzatzen du.

Zure negozioa digitalizatzen eta hazten laguntzen dizugu eus-COMMERCEn. Informa zaitez gure atarian!

Sare Sozialen Estrategiak
Zure Negozio Txikia Indartzeko Ezinbesteko Tresna ...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/