2024ko Sare Sozialen Analisia: Panorama Aldakorra eta Desafiatzailea
IAB Spain-ek Estatuan sare sozialen errealitatea aztertu eta islatu du Elogiak egindako 2024 sare sozialen analisian. 2024an, sare sozialen ekosistemak aldaketa nabarmenak izan ditu. Sakoneko azterketa honek plataforma batzuek beren posizioa finkatu dutela erakusten digu, eta beste batzuek desafioei aurre egin dietela.
eus-COMMERCE-ko gaurko artikuluan, azterlanaren aurkikuntza nagusiak azalduko ditugu, aurten sare sozialen estrategian informatutako erabakiak hartu ahal izateko.
Sare sozialen erabiltzaileen sarpena eta profila
Oraindik ere sare sozialen erabilera pixka bat handiagoa dela emakumeen artean (% 89), gizonen artean baino (% 83). Gainera, adin-taldeka banatzean, 18 eta 24 urte bitarteko erabiltzaileak dira barneratze-mailarik handiena dutenak (% 94); ondoren, 35 eta 44 urte bitartekoak (% 91).
Facebook-en erorketa eta TikTok-en igoera geldiezina
Bestalde, TikTok-ek sare sozial garrantzitsu eta erakargarrienetako bat izatea lortu du, audientzien arreta eta lehentasuna gero eta gehiago kontzentratuz.
Marketineko enpresa eta profesionalentzako funtsezko ondorioak
Jarraian, garatu beharreko estrategia posible batzuk aipatuko ditugu:
Adinaren eta generoaren araberako segmentazio zehatza
Lehentasunezko plataformetan fokatzea
Sustapen-joeren jarraipena
Sare sozialen sarpena etengabe aldatzen ari denez, markek eguneraturik izan behar dituzte sortzen ari diren joerak eta erabiltzaileen portaera aldaketak. Horri esker, marketin-estrategiak behar den neurrian doitu ahal izango dituzte, eta lineako entzuleekin jarduteko aukera berriak baliatu.
eus-COMMERCEn, joeren berri ematen dizugu, zure negozioaren digitalizazioa hobetu ahal izan dezazun. Informa zaitez gure atarian!
Iturria:
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/