2024ko Sare Sozialen Analisia: Panorama Aldakorra eta Desafiatzailea

2024ko Sare Sozialen Analisia: Panorama Aldakorra eta Desafiatzailea 2024ko-sare-sozialen-azterketa-panorama-aldakorra-eta-desafiatzailea

IAB Spain-ek Estatuan sare sozialen errealitatea aztertu eta islatu du Elogiak egindako 2024 sare sozialen analisian. 2024an, sare sozialen ekosistemak aldaketa nabarmenak izan ditu. Sakoneko azterketa honek plataforma batzuek beren posizioa finkatu dutela erakusten digu, eta beste batzuek desafioei aurre egin dietela.


eus-COMMERCE-ko gaurko artikuluan, azterlanaren aurkikuntza nagusiak azalduko ditugu, aurten sare sozialen estrategian informatutako erabakiak hartu ahal izateko.

Sare sozialen erabiltzaileen sarpena eta profila

Oraindik ere sare sozialen erabilera pixka bat handiagoa dela emakumeen artean (% 89), gizonen artean baino (% 83). Gainera, adin-taldeka banatzean, 18 eta 24 urte bitarteko erabiltzaileak dira barneratze-mailarik handiena dutenak (% 94); ondoren, 35 eta 44 urte bitartekoak (% 91).

Facebook-en erorketa eta TikTok-en igoera geldiezina

Txostenaren aurkikuntzarik harrigarrienetako bat, agian, Facebookek jasan duen atzerakada handia da, sare sozial menderatzailea izan ondoren. Hainbat urtez hazi eta nagusitu ondoren, plataforma urdinak haren eragina eta erabiltzaileen erabilera-denbora asko murriztu direla ikusi da.

Bestalde, TikTok-ek sare sozial garrantzitsu eta erakargarrienetako bat izatea lortu du, audientzien arreta eta lehentasuna gero eta gehiago kontzentratuz.

Bestalde, WhatsAppek irmo eusten dio bere koroari, mundu osoan gehien erabiltzen den mezularitza-aplikazioa baita. Erabiltzaileen behar aldakorretara egokitzeko duen gaitasunari eta ekosistema digitaletan duen integrazio sendoari esker, leku pribilegiatua mantendu ahal izan du. Hala ere, egoera ez da hain pozgarria izan Threads-entzat, Meta (Facebook) elkarteak sortutako sare sozialarentzat, ez baitu lortu orain arte espero zen bezala aireratzea.

Marketineko enpresa eta profesionalentzako funtsezko ondorioak

Sare sozialen panoraman gertatzen diren aldaketa sakon horiek ondorio garrantzitsuak dituzte enpresentzat eta marketineko adituentzat. Ezinbestekoa da sektoreko marka eta profesionalak etengabe eguneratuta izatea eta beren estrategiak azkar eta eraginkortasunez egokitzea, mundu digitaleko errealitate berri horiek eskaintzen dituzten aukerak aprobetxatzeko. Eraldaketa horiek ulertzea eta aurreratzea lortzen dutenek lehiakortasun-abantaila nabarmena izango dute etengabe aldatzen ari den ingurunean.

Jarraian, garatu beharreko estrategia posible batzuk aipatuko ditugu:

Adinaren eta generoaren araberako segmentazio zehatza

Sare sozialen erabilera adinaren eta generoaren arabera aldatzen denez, markek beren marketin-estrategiak doi ditzakete, bereziki talde demografiko aktiboenetara zuzentzeko. Esate baterako, emakume gazteak erakartzeko diseinatutako edukiak eta publizitate-kanpainak sor ditzakete, sare sozialetan gehiago sartzen direnak (betiere hori xede-publikoarekin bat baldin badator).

Lehentasunezko plataformetan fokatzea

Zer plataforma erabiltzen dituzten hobeto ezagututa, markek sare sozialetan duten presentzia optimiza dezakete. Adibidez, erabiltzaile aktiboenak 18 eta 24 urte bitarteko gazteak badira, segmentu horretara jotzen duten markak Instagram eta TikTok bezalako plataformetan egon litezke, adin talde horretan ezagunak baitira.

Sustapen-joeren jarraipena

Sare sozialen sarpena etengabe aldatzen ari denez, markek eguneraturik izan behar dituzte sortzen ari diren joerak eta erabiltzaileen portaera aldaketak. Horri esker, marketin-estrategiak behar den neurrian doitu ahal izango dituzte, eta lineako entzuleekin jarduteko aukera berriak baliatu.

eus-COMMERCEn, joeren berri ematen dizugu, zure negozioaren digitalizazioa hobetu ahal izan dezazun. Informa zaitez gure atarian!

Hobetu zure Markaren Onlineko Presentzia: Web-Dise...
ChatGPTk datu-analisiaren funtzionalitateak zabalt...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/