Bazenekien zure Instagrameko profila negozioa bultzatzen lagunduko dizun ecommerce bihur dezakezula? Instagram Shopping salmenta-plataformari esker, sare sozial hau erakusleiho ezin hobea da zure produktuak saltzeko: erabiltzaileek jarraitzen dituzten profiletako argazkietan ikusten dituzten produktuak eros ditzakete.
Gida honetan azalduko dizugu zer den, nola funtzionatzen duen eta zer abantaila lor ditzakezun salmentak lortzeko eta zure webgunean trafiko gehiago irabazteko.
Baliabide iragazkiak
-
- Google My Business
- Sare Sozialak
-
- Gida
-
- Dokumentua
Gaur egun, mundu digital oso inguratzaile batean gaude. Ez bakarrik jasotzen dugun informazio handiagatik, baizik eta bertara iristeko aukera ematen diguten plataforma eta kanal kopuruagatik ere. Horregatik, zure negozioan marketin mugikorra erabiltzearen abantailei buruz hitz egiteko unea da.
Erabilgarritasunak eta mundu digitalera egokitzeak erronka handi bat du: kanal aniztasuna. Erabiltzaileek gure markarekin elkarreragin dezakete hainbat gailutatik. Une horretan galdetu behar diogu geure buruari: gure online denda bisitatzen duten erabiltzaileetatik zenbatek egiten dute mugikorraren bidez?
Informazio hori argi izateak gure estrategia eta ahaleginak mundu digitalera bideratzeko aukera emango digu. Google Analytics-ek gailu mugikorrei soilik eskainitako atal bat du, eta zure online dendarentzat hain baliotsua den informazio hori eskainiko dizu.
Salmenta gurutzatuak garrantzi handia hartu du e-commercean bereziki, denda fisiko batean izango litzatekeena baino modu sinpleago eta bisualagoan aplikatzeko aukera ematen baitu.
E-commerce bat egitea erlatibozko lan erraza da, baina merkatu digitalean arrakastatsua izan dadin, ahaleginak egin beharko dituzu.
Plangintza bat izatea oso garrantzitsua da. Honek, lehiakorragoa izateko aukera emango dizu. Horretarako, helburu errealistak eta neurgarriak zehaztu beharko dituzu.
Zure online denda sortzen hasi baino lehen, e-commerce arrakastatsu orok bete behar dituen 9 ezaugarriak (garrantziaren arabera ordenatuta) jarraitzea gomendatzen dizugu:
Sare sozialei esker, hainbat kanalen bidez komunikatu gaitezke gure komunitatearekin. Berrikuntzek eta formatu berriek aukera berriak ematen dizkiete markei eta ospea bilatzen duten pertsonei.
Horretarako, garrantzitsua da honako galdera hauei erantzutea:
- Nori hitz egingo diogu?
- Zeintzuk dira haien sare sozial gustokoenak?
- Zer espero dute aurkitzea?
Jarraian, gai horiei erantzungo diegu, eta ikusiko dugu zein diren 2020. urtean gehien erabili ditugun sare sozialak eta komertzio elektronikoan duten eragina.
COVID-19ak eragindako konfinamenduaren ondorioz, kontsumo-ohiturak aldatu dira. Erosteko lehentasunak, ez dira lehen zirenak. Horrek, sektore batzuk indartu egin direla esan nahi du. Halaber, kontuan izan behar dugu uda garaian gaudela. Nahiz eta azken hilabeteotan bizi izan duguna, kontsumo-ohitura berdin batzuk beti egongo dira.
Oraingo honetan, 2020ko uda honetan salmentak areagotuko dituzten sektoreak ikusiko ditugu. Ikus dezagun ea zurea haien artean dagoen: