Online erosketaren maiztasunak gora egin du

frecuencia-compra-ecommerce

Konfinamenduan zehar, Internet premiazko produktuak erosteko ia bide bakarra zen. Ondorioz, online erosketak izugarri hazi ziren. Confianza Online-ek egindako "Online & Showroomprive Moda Erosteko Konfiantzaren VI. Azterketa"-ren arabera, kontsumitzaileen %73k erosketen kopurua handitu zuen pandemiak eragindako murrizketen ondorioz. 

Inkesta egin zuten ia guztiek esan zuten online erosi zutela behin eta berriz. Era berean, %51k erosketaren bat egin ohi du urte osoan zehar, eta %31k merkealdietan. 

Inkestatuek 50 eta 600 euro bitartean gastatu zituzten 2020an zehar. Ia erdiek 50 eta 100 euro artean, % 4k 100 eta 200 bitartean eta %7k 200 euro baino gehiago. 

Datu horiek ikusita, eraldaketa digitala martxan jartzen duten txikizkako merkatariek salmenta kopurua handitzeko probabilitate gehiago izango dituzte.


Iturria:

Kontsumitzaileen %55ak gutxienez hilean behin onli...
Reels iragarkiak Instagramera iritsi dira

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/