Merkataritza elektronikoa merkatu-kuotaren %30era iritsi daiteke 2030. urtean

comercio-electronico-2030

Merkataritza elektronikoak gorakadan jarraitzen du mundu osoan, urtez urte. Hala, 2030ean txikizkako merkataritzan %30eko merkatu-kuota izatea aurreikusten da. 

Gaur egun, e-commerce da etorkizunerako aurreikuspen onena duen kanala. Konfinamenduaren ondorioz, online dendetan erostera ohituta zeuden kontsumitzaileek gehiago erosi zuten eta, beharrak bultzatuta, pertsona gehiagok erosi zuten Internet bidez.

E-commercearen hazkundea

María Miralles Oliver, Wymanen Retail & Consumer Goods enpresako EMEAko arduradunak zera dio:

"COVID-19k e-commercerentzat lehenaldia eta ondorena suposatu du. Pandemiaren aurretik Europako herrialde gehienetan online kanalaren bidez salmenten dezelerazioa antzematen bazen ere, orain badirudi litekeena dela jarduera hori etengabe eta etengabe haztea."

Merkataritza elektronikoaren aurtengo hazkundeari buruz atera ditzakegun daturik garrantzitsuenak honako hauek dira:

  • 2020ko hirugarren hiruhilekoan, transakzio kopuruaren errekorra gainditu zen, 258 milioi baino gehiago.
  • E-commerce-a modu homogeneoan hazi zen merkatu guztietan, %31 2020an, aurreko urteko %18a gaindituz.
  • Online denden salmenta kopurua %38 hazi zen, 2019ko %18ko aldakuntzarekin alderatuta.

Digitalizazioa saltoki txikietan

Txikizkako merkataritzaren eraldaketa digitala beste urrats garrantzitsu bat suposatu du omnikanalitaterako. Saltokiek beren negozioa digitalizatzen duten herrialdeetan, online denden salmenta-kuota gainerakoena baino altuagoa da. Hori dela eta, digitalizaziora pasatzen diren saltokiek negozio-zifra handiagoa lortuko dute


Iturria:
Reels iragarkiak Instagramera iritsi dira
Sare sozialen erabilera: Millenial eta Z belaunald...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/