Ikasi bannerrak sortzen zure blogerako edo web-orrirako Canvarekin.  Agregar a favoritos
1

Marketin emozionala marka baten eta bere kontsumitzaileen artean lotura afektiboak ezartzea bilatzen duen estrategia da, bezerogaien erosketa-erabakietan eragin positiboa izateko. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean marketin mota horren oinarriak zeintzuk diren, komunikazio horrek zure negozioari zer onura eskaintzen dion eta hori gauzatzeko adibideak emango dizkizugu. Jarraitu irakurtzen! 

0

Edukien marketina enpresek beren merkatu eta sektoreetan kokatzeko eta bezeroekiko harremana sendotzeko erabiltzen duten estrategia bat da. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean estrategia hau ezartzearen abantailak zein diren, zure negozioari zer onura ekar diezazkiokeen eta nola gauzatu behar den azalduko dizugu. Jarraitu irakurtzen! 

0

Hainbat ikerketak kontsumitzaileekin lotura emozionala sortzea lortzen duten markak denboran zehar gogoratzeko joera dutela erakutsi dute. Jakin nahi duzu nola egiten dituzten markarik onenek kontsumitzaileen buruan geratzeko? Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean posizionamendu hobea eta marka-irudi sendoa eragiten duten faktoreak azalduko dizkizugu. Jarraitu irakurtzen! 

0
Ikas ezazu erabiltzaileen arreta bereganatzea lortuko duten ikusizko markatzaileak sortzen.  Agregar a favoritos
1

Enpresak gero eta kontzientziatuagoak daude publizitate-kanpainekin sare sozialak bezalako espazio berrietan, baina email marketina bezalako tresna tradizionalagoak oraindik ere gai-zerrendan daude marka askoren marketin-planen barruan. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean komunikazio-estrategia honen abantaila nagusiak zeintzuk diren azalduko dizugu, baita horri buruzko daturik onenak zein sektorek aurkezten dituzten ere. Jarraitu irakurtzen! 

0

Marketin digitala zure negozioa plataforma digitaletan ezagutarazteko eta zure bezero posibleekin konektatzeko oinarria da. Enpresa batean jarraitu beharreko marketin digitaleko estrategiak zehaztu ondoren, funtsezkoa da estrategia horiek monitorizatzea izaten ari diren emaitzak neurtzeko. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean zure negozioaren estrategiak bultzatzen lagunduko dizuten tresnak zeintzuk diren kontatuko dizugu. Jarraitu irakurtzen! 

0

800 milioi erabiltzaile baino gehiagorekin, TikTok sare sozial garrantzitsuenetako bat bihurtu da mundu osoan. Hori dela eta, enpresa askok ez dute zalantzarik izan plataforma horretan profilak sortzeko, markaren edukia partekatzeko eta, horrela, beren produktuen eta/edo zerbitzuen publizitatea egiteko. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean publizitateak TikTok sarean dituen abantaila nagusiak azalduko dizkizugu, eta zergatik bultzatzen dituen gero eta iragarle gehiago erabaki hori hartzera. Jarraitu irakurtzen!

0
Ikasi Google Mapsen edozein kokapen Facebooken partekatzen urrats erraz hauek jarraituz.  Agregar a favoritos
1
Ikasi helbide berriak gehitzen Googleren enpresa-profilean, zure bezeroek zure lokal guztiak aurkitu ahal izateko. Gogokoetan gehitu
1

Retail sektoreak 180º-ko bira eman du azken urteotan. Kontsumitzaileek kontsumo-ohiturak aldatu dituzte eta erosketa-prozesuetan esperientzia berriak eta pertsonalizatuak bilatzen dituzte. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean retail mundua markatzen ari diren eta datozen urteetan lider izango diren joera nagusiak zeintzuk diren azalduko dizugu. Jarraitu irakurtzen!

0
Ustiatu Instagramen enpresa profilak eskaintzen dituen abantaila guztiak.   Agregar a favoritos
1

Azken urteetan bizi izandako egoerek aldaketak eragin dituzte ekonomian, gizartean, baita kontsumitzaileek erosketak egiteko duten moduan ere. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean egungo kontsumitzailea definitzen duten ezaugarriak eta zure negozioaren mezua egungo garaietara nola egokitu kontatzen dizkizugu. Jarraitu irakurtzen! 

0

Sare sozialetan eta marketin digitalean trebetasuna dituzten marketin espezialisten eskaera goruntz joango da urte honetan zehar. Marketina enpresek kontratatzen dituzten profilen artean gero eta trebetasun garrantzitsuagoa da, operatzen duten sektore zeinahi den. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean gaur egun merkatuan gehien eskatzen diren abileziak eta ezaguerak zeintzuk diren erakusten dizugu. Jarraitu irakurtzen!

0
Ikasi zure kolore-paleta sortzen Canvarekin! Modu erraz honen bitartez zure markaren kolore korporatiboak eskura izango dituzu.   Agregar a favoritos
1

Gaur egun ekonomiak bizi dituen zailtapenen arren, Retail Mediak bere urrezko garaia bizi du. Microsoft bezalako enpresek argi dute hau, eta arlo honi guztiz bideratutako plataforma baten lan egiten hasi dira. Hurrengo eus-COMMERCE-ko postean retail arloari buruz jakin beharreko guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen!

0
Gehitu Facebookeko profilera zure negozioaren kokapena urrats erraz hauen bidez.  Agregar a favoritos
1

Bazenekien Google-k bere algoritmoari aldaketak egin dizkiola eta gailu mugikorrekin bateragarriak ez diren webguneak zigortzen dituela? Zure webgunea eguneratuta mantentzea ezinbestekoa da gero eta lehiakorrago den merkatu honetan. Hurrengo eus-COMMERCE postean web mugikorraren diseinuari buruz jakin behar duzun guztia kontatzen dizugu. Jarraitu irakurtzen! 

0
Bezero potentzialak lortzea funtsezkoa da zure komunitatea handitzeko, haiekin modu pertsonalizatuan komunikatu ahal izateko eta, ondorioz, zure salmentak handitzeko.  Landing page baten bidez lortu dezakezu. Zertan datza?  Zure erabiltzaileen harremanetarako datuak lortzea helburu duten zure online dendaren web orrialdeak dira. ...
1
Bezero potentzialak lortzea funtsezkoa da zure komunitatea handitzeko, haiekin modu pertsonalizatuan komunikatu ahal izateko eta, ondorioz, zure salmentak handitzeko.  Landing page baten bidez lortu dezakezu. Zertan datza?  Zure erabiltzaileen harremanetarako datuak lortzea helburu duten zure online dendaren web orrialdeak dira. ...
1
Online dendak eta sare sozialek berebiziko garrantzia izan dute El Equipo de Viaje saltokiaren digitalizazio prozesuan eta publiko berriak erakartzeko orduan. Gogokoetan gehitu
1