Etorkizun hurbila eta 2024rako marketin-joerak IAren arabera
Marketinaren agertokia etorkizunerantz doa, Adimen Artifiziala (IA) buru duen iraultza teknologikoaren eskutik. 2024ko berehalako horizontean, marketinaren joerak tresna boteretsu horren eraginpean eta proiekzioaren pean zehazten dira.
Adimen artifizialaren agerpenak metamorfosi esanguratsua eragin du alor horretan, eguneroko lanak automatizatzetik hasi eta bezeroentzako edukiak eta esperientziak pertsonalizatzeraino, baita marketineko profesionalek erabaki estrategiko oinarrituagoak hartzeraino ere.
eus-COMMERCE-en post honetan 2024rako marketin-joerak kontatuko dizkizugu, Adimen artifizialaren arabera.
2024ko marketin-joerak IAren arabera:
- Influencer-en marketina: Benetakotasuna, nitxo-influencer-en ikuspegia eta inbertsio-itzuleraren neurketa zehatza joera nabarmenak dira.
- Marketin mugikorra: Errealitate areagotua eta birtuala bezalako teknologiak pertsonalizatzera eta sartzera bideratuko da.
- Datuen analisia: IAren bidezko pertsonalizazioan eta denbora errealeko analisian zentratuko da
- Iraunkortasuna: Funtsezkoa izango da marketinean, gardentasuna, benetakotasuna eta ingurumenean eta gizartean duen eragin positiboa azpimarratuz.
- Audio eta bideoko marketina: IAk bultzatua eta eduki interaktiboaren sorkuntzan zentratua, etengabeko hazkundea izango du.
- Gamifikazio-marketina: Zabaltzen ari diren teknologiekin hedatuko da, hala nola errealitate areagotuarekin eta birtualarekin.
- Marketin omnikanala: Pertsonalizazioan eta automatizazioan zentratuko da, bezeroei esperientzia arina emateko kanal guztietan.
- Esperientzien eta markaren marketina: Bezeroa ardatz hartuta, pertsonalizazioan, IAn eta lotura emozionalen sorreran oinarrituko dira, bizipen ahaztezinak eskaintzeko eta kontsumitzailearen itxaropenak asetzeko.
2024a marketinerako urte erabakigarri gisa ikusten da, Adimen Artifizialak (IA) bultzatutako berrikuntzak besarkatuz. Joera horiek promozio soiletik haratago doan bidea erakusten dute, marken eta ikusleen arteko harreman esanguratsu eta iraunkorretarako oinarria izanik.
eus-COMMERCE-en aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko.
Iturria:
Lotutako artikuluak
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/