Zure eCommerce-aren konbertsioa optimizatu: 4 gako aparteko gasturik gabe

Noticias_eus-COMMERCE Zure-eCommercearen-konbertsioa-optimizatu-4-gako-aparteko-gasturik-gabe

eCommerce-arem mundu dinamikoan, denden orgatxoak uzteko tasa % 70ekoa da; beraz, estrategia eraginkorren beharra nabaria da. Testuinguru desafiatzaile horretan, konbertsio-tasa hobetzeko taktikak sortzen dira, kostu gehigarririk gehitu gabe, cookierik gabeko eta datuen pribatutasunean gero eta indar handiagoa duen ingurune baten errealitatera egokituz.

eus-COMMERCE post honetan, kostu gehigarririk gabeko eCommerce baten bihurketa handitzeko 4 gakoak kontatuko dizkizugu.

4 gako ecommerce-etarako: 

1. Komunikazioa pertsonalizatzea, erabiltzailea fidelizatzeko:

Erabiltzaileen atxikipena komunikazioaren pertsonalizazioan oinarritutako optimizazio-estrategia baten bidez lortzen da. Entzuleen behar eta nahi espezifikoetara egokitzen diren mezuak sortzean, markarekiko interesa indartzen da, baita erabiltzaile anonimoak bezero leial bihurtuz ere.

2. Erabiltzaileen abandonuari aurre egiteko estrategia positiboak:

Erabiltzaileen abandonuari aurre egiteko, bihurketa-tasa optimizatzeko estrategiaren ikuspegi positiboa behar da. eCommerce-ren barruan une kritikoak eta hobekuntza-puntuak identifikatzea funtsezkoa da. Gurditxoak beteta edukitzeko eta bertan behera utzitakoak berreskuratzeko estrategiak eraginkorrak izateaz gain, salmenten gorakada nabarmena ere ekar dezakete.

3. Erabiltzaile anonimoak ezagun bihurtzea:

Erabiltzaile anonimoak, uzte-tasa handiekin, aktibo baliotsu bihur daitezke. Detekzio- eta jarraipen-estrategiak, esperientzia pertsonalizatuekin batera, funtsezkoak dira. 'Exit intent' bezalako taktikek eta inkesta-kanpainek erabiltzaileak harrapa ditzakete, kaptazio- eta bihurketa-tasak handituz.

4. Arrakastarako Oinarrizko Printzipioak: 

Helburuak Definitzea, CTA Argiak eta Errendimenduaren Analisia: Estrategiak ezarri aurretik, funtsezkoa da erabiltzaileen beharrak ulertzea eta helburu argi eta errealistak ezartzea. Ekintzara dei intuitiboak eta gailu mugikorretara egokitutakoak sartzea, optimizaziorako A/B probekin batera, funtsezko praktikak dira. Hazkunde-estrategietarako ikuspegi arin eta eraginkorra hartzeak negozioaren etengabeko arrakasta bermatzen du.

Hirugarrenen datuen mendekotasuna murrizten den ingurune batean, estrategia horiek emaitzak lortzeko behar den denbora murrizteko aukera positibo gisa agertzen dira.

eus-COMMERCEn aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko.



Iturria: 

Zure bezeroek erosketa orgatxoa bertan behera uzte...
Bezeroen jokabide-segmentazioak salmentak hobetzen...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/