Retaileko jasangarritasuna optimizatuz

Noticias_eus-COMMERCE-4 Retaileko-iraunkortasuna-optimizatuz

Retail sektorea etengabeko bidegurutzean dago, eta kontsumitzailearen eskaerak betetzea du helburu, baliabideak modu arduratsuan kudeatzen dituen bitartean.

Iraunkortasuna lehentasun bihurtu da gizartean, eta retailak, funtsezko eragile gisa, karbono-aztarna murriztea du helburu. Praktika arduratsuak eta estrategia eraginkorrak hartzeak planetari mesede egiteaz gain, lehiakortasuna bultzatzen du eta markaren irudia hobetzen du.

eus-COMMERCE-en post honetan OME zer den eta zertarako balio duen kontatuko dizuegu. 

Zer da eta zertarako balio du OMEk?

Termino sinpleetan, inbentarioaren kontrol eraginkorra funtsezkoa da hornidura-katean. OME bat funtsezko tresna gisa agertzen da txikizkako sektorean iraunkortasuna hobetzeko:


  • Inbentarioaren optimizazioa: Stockean produktu gehiegi izatea saihesten du, horrekin lotutako hondakinak murriztuz.
  • Bidalketa-ibilbide eraginkorrak: Produktuek garraioan egin behar dituzten distantziak minimizatzen ditu, karbono-emisioak murriztuz.
  • Hurbileko kokapenetatik betetzea: Isurketak murrizten ditu bezeroen inguruko dendetatik egindako eskaerak betetzean, beharrezkoak ez diren bidalketak saihestuz.
  • Itzulketen kudeaketa eraginkorra: Itzulitako produktuak berehala birsartzen ditu eskuragarri dagoen inbentarioan, alferrik galtzea minimizatuz.
  • Erabaki jasangarrietarako datuak: Eskariari, inbentario-mugimenduari eta erosketa-patroiei buruzko datuak biltzen ditu inbentarioaren kudeaketari eta hondakinen murrizketari buruzko erabaki informatuetarako.


OMEren inplementazio egokiak txikizkako sektorean eraginkortasuna hobetzeaz gain, iraunkortasunari ere nabarmen laguntzen dio, karbono-emisioak murrizten baititu, baliabideak alferrik galtzea minimizatzen baitu eta inbentarioaren erabilera optimizatzen baitu.

eus-COMMERCE-en aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko.


Iturria:

Etorkizun hurbila eta 2024rako marketin-joerak IAr...
Marketin digitaleko 6 funtsezko estrategia zure eC...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/