Zure lineako dendaren optimizazioa: Produktu-orrien inpaktua

Noticias_eus-COMMERCE Zure-lineako-dendaren-optimizazioa-Produktu-orrien-inpaktua

eCommerceren mundu dinamikoan, PDP izenez ezagutzen diren produktu orriek funtsezko zeregina dute. Inflexio-puntua dira, eta erosleek erabakitzen dute erosi ala ez. 

eus-COMMERCE-en post honetan, zure aurkikuntzetan oinarritutako orri hauek optimizatzeko funtsezko aholkuak kontatuko dizkizugu.

1. Kalitatezko irudiak:

Irudien eta bideoen kalitatea funtsezkoa da. Ikerketek erakusten dute eragina dutela arretan, konfiantzan eta bihurketa-tasetan. Irudiek bihurketak bikoizten dituzte, eta kalitate handikoak saltzaile arrakastatsuekin lotzen dira.

2. Izen eta deskribapen zehatzak: 

Izen eta deskribapen argiekin nahastea saihestea funtsezkoa da. Aldaketak nahastea ekar dezakete, eta markaren zein txikizkarien erantzukizuna da koherentziari eustea.

3. Funtsezko elementu gisa aipatzen duzu: 

Aipamenak funtsezkoak dira zure produktu-orriak hobetzeko. Erosleen % 95ek berrikusten dituzte, eta fidagarriak badira, bihurketa-tasak % 270raino igo ditzakete.

4. Desberdintasuna egiten duten xehetasunak: 

Xehetasun asko sartzeak, materialetatik hasi eta dimentsioetaraino, ikuspegi, bideo eta iritzi ugarietaraino, eragina du erosteko erabakian. Kontsumitzaileen % 98k produktu bat erosteari utzi dio informazio eskasa edo okerra duelako.

5. Produktu-orrien kontrola: 

Zure produktuen iragarkien kalitateari eustea eta lotutako informazioak zure salmenten arteko aldea markatu dezake. DIP Insights-en Digital Shelf modulua bezalako tresnek zure PDPak monitorizatzeko eta hobetzeko aukera ematen dizute. 

Laburbilduz, Ana Lararen artikuluak Produktu Orriak optimizatzearen garrantzia azpimarratzen du, zure lineako denda bihurtzea bultzatzeko. Kalitatezko irudietan, deskribapen zehatzetan, benetako erreseinetan eta informazio-xehetasunetan inbertitzeak markatu dezake zure eCommerce-ren arrakasta.

eus-COMMERCE-en aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko.



Iturria: 

Zure salmenta-trebetasunak hobetzeko 11 urrats
Aldaketak estatu mailan e-commercean, CO2 emisioak...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/