B Corp ziurtagiria eta eragin jasangarria

Noticias_eus-COMMERCE-3 B-Corp-ziurtagiria-eta-eragin-jasangarria

Ingurumen- eta gizarte-kontzientzia areagotzen ari den mundu honetan, B Corp Zigilua iraunkortasunarekin eta gizarte-erantzukizunarekin maila globalean konprometituta dauden enpresentzako bereizgarria da. Klima-aldaketarekiko eta gizarte-ekitatearekiko kezkak premiazkoagoak diren heinean, B Corp zigilua ohorezko sinbolo gisa agertzen da finantza-arrakasta ez ezik, gizartean eta ingurumenean eragin positiboa izatea ere bilatzen duten enpresentzat.

eus-COMMERCE-en post honetan, B Corp Ziurtagiria lantzen duela kontatuko dizugu, haren esanahia argituz eta munduko hainbat eskualdetan enpresa-praktikak nola moldatu dituen aztertuz.

Zer da B Corp ziurtagiria?

B Corp Ziurtagiria B Lab-ek ematen duen saria da, Estatu Batuetan egoitza duen irabazi-asmorik gabeko erakundea, eta enpresek iraunkortasun, erantzukizun sozial eta ingurumeneko estandar zorrotzak betetzen dituztela ziurtatzen du. 2006an sortu zen, ikuspegi orokorra duen ekimen gisa, eta ziurtapenak mugak gainditu ditu eta munduko hainbat lekutara iritsi da. Horrek eragin positiboa izan du enpresek gizartean eta ingurunean duten zeregina jorratzeko moduan.

B Corp-en misioa:

Onura ekonomikoak bilatze hutsetik haratago, B Corpsek misio garrantzitsuago bat gorpuzten dute. Enpresa horiek, irabaziak maximizatzeaz gain, ekonomia inklusiboa eta iraunkorra eraikitzen ahalegintzen dira. Bere konpromisoa interesdun guztientzako balio soziala, ingurumenekoa eta ekonomikoa sortzera hedatzen da, langile eta hornitzaileetatik hasi eta bezero, komunitate, ingurumen eta akziodunetaraino.

Ziurtapen-prozesua:

B Corp zigilu gutiziatua lortzeko, B Eraginaren Ebaluazio zehatza egin behar da (B Impact Assessment). Enpresak zorrotz ebaluatzen dira funtsezko bost kategoriatan: komunitatea, langileak, ingurumena, gobernantza eta bezeroak. Gainera, konpromisoa hartzen dute hiru urtean behin berriz ebaluatzeko, eta, horrela, haien inpaktuan eta jardunean etengabeko hobekuntzak bermatuko dituzte.

Prozesua eboluzionatu egin da hainbat enpresa-testuingurutara egokitzeko, eta hainbat urrats egin dira, hala nola ebaluazioan erregistratzea, legezko baldintzak betetzea eta B Lab-ek berrikustea. Berrikuspen horrek berekin dakar aplikazio-kuota bat eta urteko kuota bat, fakturazioaren arabera doitua.

B Corp zigiluarekin, enpresak abangoardian daude iraunkortasunerantz, maila globalean. Bere konpromisoak enpresa-kudeaketa arduratsuaren adibide izateaz gain, enpresa-munduko bazter guztietan ekonomia inklusiboagoa eta iraunkorragoa lortzeko aldaketa esanguratsua bultzatzen du. Ziurtagiriak hedatzen jarraitzen duen heinean, bere inpaktuak iraun egiten du, enpresak iraunkortasuna eta gizarte-erantzukizuna enpresa-jardueraren funtsezko zutabeak diren etorkizunera bideratuz.

eus-COMMERCE-en aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko.


Iturria: 

Instagram Shopping e-commerce-erako: abantailak et...
Zure TikTok-eko profila monetizatzeko 6 estrategia

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/