Zer da marruskadura eCommerce-an eta nola minimizatu

Noticias_eus-COMMERCE-1 Zer-da-marruskadura-eCommerce-an-eta-nola-minimizatu

Merkataritza elektronikoaren industriak gorakada ikaragarria izan du azken urteotan, eta badirudi joera horrek ez duela amaierarik. Hala ere, eCommerce-aren hazkundearekin batera, erronka kritiko bat sortu da, online dendaren jabe bakoitzak aurre egin behar diona: marruskadura.

eus-COMMERCE-en post honetan marruskadura zer den kontatuko dizugu, eta zure eCommerce-n hori ahalik eta gehien minimizatzeko modua.

Zer da, zehazki, eCommerce-ko marruskadura? 

Marruskadura, termino sinpleetan, kontsumitzaileek online ekintzak egitean izaten duten edozein oztopo edo enbarazuri dagokio, dela produktuak esploratzean, dela saldoak berrikustean edo, garrantzitsuena dena, erosketa bat osatzean. Hainbat modutan ager daiteke, hala nola erregistro-formulario konplexuak, ordainketa-prozesu aspergarriak eta sustapen-pop-up intrusiboak.

Marruskaduraren eta erosketa-orgatxoak uztearen arteko harremana 

eCommerce-ko tirabirak, bezeroaren gogobetetzeari eragiteaz gain, zuzeneko eragina du erosketa-orgak uzteko tasetan. Izan ere, bigarren arrazoi nagusia da bezeroek erosketak uzteko, prezioaren ondoren. 

 Zeintzuk dira marruskadura-elementu ohikoenak?

Erronka hori hobeto ulertzeko, funtsezkoa da online dendetan ohikoenak diren marruskadura-elementuak identifikatzea:

  • Nahitaezko Erregistroa: Bezeroak erosi aurretik erregistratzeko eskatzea asko urrundu ditzakeen praktika bat da.
  • Automatizazio falta: Datuak (helbideak, esaterako) betetzen dituen funtziorik eza esperientzia deserosoa izan daiteke erabiltzaileentzat.
  • Datuak bikoiztea: Bezeroei behin eta berriz informazioa sartzeko eskatzea frustragarria eta akatsetarako joera izan daiteke.
  • Beharrezkoak ez diren elementu grafikoak: Gehiegizko elementu bisual nahasiak bezeroak distraitu eta prozesua mantsotu dezakete.
  • Pop-up intrusiboak: Promozioak erabilgarriak dira, baina une desegokietan erakusteak bertan behera uztea ekar dezake.
  • Gakoa: Marruskadura minimora murriztea

Marruskadura erabat ezabatzea zaila bada ere, minimora murriztu daiteke. Estrategiak zure webgunean erosketa-prozesuaren urrats bakoitza arretaz aztertzea eskatzen du. Zure eCommerce-k bezeroek behar dutena une egokian eskaintzen duela bermatzea da helburua.

eCommerceko erraldoiek estrategia hori hobetu dute, milioika inbertituz lagunkoiak, argiak eta grafiko garbiak diren webguneetan. Tirabira-maila minimoa da arrakastaren gakoetako bat.

Laburbilduz, eCommerceko marruskadura modu proaktiboan heldu beharreko erronka da, merkataritza elektronikoaren munduan etengabeko arrakasta bermatzeko. Ez utzi marruskadurari zure online negozioaren hazkundea oztopatzen.


Iturria:

Marketina: marka eta enpresen estrategia aldaketa
Zer da lead nurturing-a eta nola erabili (ondo) zu...

Lotutako artikuluak

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/