Bezeroaren esperientziaren garrantzia enpresa munduan: datuak eta joerak
roeGaur egungo ingurune lehiakorrean, bezeroari esperientzia aparta eskaintzea funtsezko baldintza bihurtu da merkatuan nabarmendu eta aurrera egin nahi duen edozein enpresarentzat.
eus-COMMERCE-en post honetan, enpresen arrakastan duten eragina azpimarratzen duten zifra eta datuek babesten duten eta gero eta handiagoa den joera horretaz hitz egingo dugu.
Bezeroaren esperientziak barnean hartzen ditu kontsumitzaileek enpresa batekin duten elkarreraginean izaten dituzten pertzepzioak eta emozioak, harremanetik hasi eta saldu osteko zerbitzura arte. Esperientzia positibo batek leialtasuna, erosketen errepikapena eta beste bezero posible batzuentzako gomendioak eraikitzen ditu. Bestalde, esperientzia txar batek ospea eta bezero berriak erakartzeko gaitasuna kaltetu ditzake.
Bain & Company-ren ikerketa baten arabera, bezeroaren gogobetetasuna % 5 handitzeak % 25eko hazkundea ekar dezake irabazietan. Gainera, Gartnerrek bezeroaren esperientzia bikaina eskaintzen duten enpresek % 50 aukera gehiago dituztela bezeroak atxikitzeko jakinarazten du.
Bezeroaren gogobetetzeak atxikipena ez ezik, salmenta gehigarriak ere badakartza. Pozik dauden bezeroek gehiago gastatzeko eta markaren enbaxadore izateko joera dute. Gainera, esperientzia positibo batek markaren ospea hobetzen du, bezero berriak erakarriz.
Tratu pertsonalizatua funtsezko alderdia da bezeroaren esperientzian. Kontsumitzaileek banaka ulertuak eta artatuak sentitzea baloratzen dute, eta horrek enpresarekiko eta produktuekiko konfiantza handitzen du. Gainera, esperientzia positibo batek denbora eta ahalegina aurrezten dizkio bezeroari.
Adimen artifizialak (IA) ere funtsezko zeregina du bezeroaren esperientzia hobetzeko. Datuak azter ditzake elkarreraginak pertsonalizatzeko, gomendio garrantzitsuak emateko eta erantzunak automatizatzeko chatbot-en bidez.
PwC-ren arabera, bezeroaren esperientzia hobetzeko IA erabiltzeak diru-sarrerak % 20 handitu ditzake. Gainera, IAk kostuak murrizten ditu eta etorkizuneko arazoak prebenitzen ditu.
Laburbilduz, bezeroari aparteko esperientzia eskaintzea funtsezkoa da gaur egungo enpresa-munduan. Pertsonalizazioaren, bezeroarentzako arretaren eta adimen artifiziala bezalako teknologien integrazioaren bidez, enpresek harreman sendoak eraiki ditzakete, bezeroak atxiki eta haien hazkundea eta oparotasuna ziurtatu.
eus-COMMERCEn aholkularitza pertsonalizatua eskaintzen dizugu zure negozio-estrategia berritzen laguntzeko eta ingurune digital berrira bideratzeko.
Iturria:
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://euscommerce.eus/